31.
Book of Leaders
٣١-
كِتَابُ الْأُمَرَاءِ
What was mentioned about the traditions of rulers and visiting them
مَا ذُكِرَ مِنْ حَدِيثِ الْأُمَرَاءِ وَالدُّخُولِ عَلَيْهِمْ
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
‘amrūun bn al-‘āṣ | Amr ibn al-As al-Qurashi | Companion |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
عَمْرُو بْنُ الْعَاصِ | عمرو بن العاص القرشي | صحابي |
Musannaf Ibn Abi Shaybah 30708
It is narrated on the authority of Abu Musa (may Allah be pleased with him) that 'Umar bin 'As (may Allah be pleased with him) said: "If Abu Bakr and 'Umar (may Allah be pleased with them both) had left this wealth in the state in which they found it, when there was something lawful in it for them, then they would have been losers and their opinion would have been weak. By Allah, they were neither losers nor weak in opinion. And if the wealth that we found after them was unlawful for them, then we are surely doomed. And by Allah, the mistake is ours."
حضرت ابو موسیٰ (رض) سے روایت ہے کہ حضرت عمرو بن عاص (رض) نے فرمایا : اگر حضرت ابوبکر اور عمر (رض) نے یہ مال اس حال میں چھوڑا کہ ان کے لیے اس میں سے کچھ حلال تھا تو وہ گھاٹے میں رہ گئے اور ان کی رائے کمزور رہی، اور خدا کی قسم ! نہ وہ گھاٹا کھانے والے تھے اور نہ ضعیف الرائے تھے، اور اگر ان پر مال جو ہم نے ان کے بعد پایا حرام تھا تو یقیناً ہم ہلاک ہوگئے، اور بخدا غلطی ہم لوگوں کو ہی لگی ہے۔
Hazrat Abu Moosa (RA) se riwayat hai keh Hazrat Amr bin Aas (RA) ne farmaya: Agar Hazrat Abubakar aur Umar (RA) ne yeh maal iss haal mein chhora keh un ke liye iss mein se kuch halal tha to woh ghatay mein reh gaye aur un ki rae kamzor rahi, aur Khuda ki qasam! Na woh ghata khanay walay thay aur na zaeefur rae thay, aur agar un per maal jo hum ne un ke baad paya haram tha to yaqeenan hum halak ho gaye, aur ba-Khuda ghalti hum logon ko hi lagi hai.
حَدَّثَنَا أَبُو أُسَامَةَ قَالَ : حَدَّثَنَا زَائِدَةٌ قَالَ : حَدَّثَنَا عَبْدُ الْمَلِكِ بْنُ عُمَيْرٍ عَنْ رِبْعِيٍّ عَنْ أَبِي مُوسَى قَالَ : قَالَ عَمْرُو بْنُ الْعَاصِ : « لَأَنْ كَانَ أَبُو بَكْرٍ وَعُمَرُ تَرَكَا هَذَا الْمَالَ وَهُوَ يَحِلُّ لَهُمَا مِنْهُ شَيْءٌ لَقَدْ غُبِنَا وَنَقَصَ رَأْيُهُمَا ، وَلَعَمْرُ اللَّهِ إِنْ كَانَا لِمَغْبُونَيْنِ وَلَا نَاقِصِي الرَّأْيِ ، وَلَكِنْ كَانَا امْرَأَيْنِ يَحْرُمُ عَلَيْهِمَا مِنْ هَذَا الْمَالِ الَّذِي أَصَبْنَا بَعْدَهُمَا لَقَدْ هَلَكْنَا ; وَايْمُ اللَّهِ مَا جَاءَ الْوَهَمُ إِلَّا مِنْ قِبَلِنَا »