3.
Book of Prayers
٣-
كِتَابُ الصَّلَوات


On praying in a single garment

‌فِي الصَّلَاةِ فِي الثَّوْبِ الْوَاحِدِ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 3188

Hazrat Abu Saeed Khudri narrates that Hazrat Ubay ibn Ka'b and Hazrat Abdullah ibn Mas'ud had a difference of opinion regarding praying in one cloth. Hazrat Ubay said that one cloth is sufficient. Hazrat Abdullah ibn Masud said that two cloths are necessary. Hazrat Umar came to them and rebuked both of them and said that it is very difficult for me that the Companions of the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) disagree on one thing. In this case, on whose fatwa will people act? As for the rest, Ibn Mas'ud wants to avoid any deficiency in prayer and is desirous of attaining its perfection, but in my opinion, the statement of Hazrat Ubay is more likely.

حضرت ابو سعید خدری فرماتے ہیں کہ حضرت ابی بن کعب اور حضرت ابن مسعود کا ایک کپڑے میں نماز پڑھنے کے بارے میں اختلاف ہوگیا، حضرت ابی فرماتے تھے کہ ایک کپڑا کافی ہے۔ حضرت ابن مسعود فرماتے تھے کہ دو کپڑے ضروری ہیں۔ حضرت عمر ان کے پاس تشریف لائے اور ان دونوں حضرات کو ڈانٹا اور فرمایا کہ مجھے یہ بات بہت گراں گذرتی ہے کہ رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کے صحابہ کسی ایک چیز کے بارے میں ا ختلاف کریں۔ اس صورت میں تم دونوں میں سے کس کے فتویٰ پر لوگ عمل کریں گے۔ باقی رہی بات تو ابن مسعود نماز میں کمی سے بچنا چاہتے ہیں اور اس کے کمال کو حاصل کرنے کے خواہش مند ہیں البتہ میرے نزدیک حضرت ابی کی بات زیادہ راجح ہے۔

Hazrat Abu Saeed Khudri farmate hain ke Hazrat Ubayy bin Ka'b aur Hazrat Ibn Masood ka aik kapre mein namaz padhne ke bare mein ikhtilaf hogaya, Hazrat Ubayy farmate thay ke aik kapra kaafi hai. Hazrat Ibn Masood farmate thay ke do kapre zaroori hain. Hazrat Umar unke pass tashreef laaye aur un donon hazrat ko daanta aur farmaya ke mujhe yeh baat bohat giran guzarti hai ke Rasool Allah (Sallallahu Alaihi Wasallam) ke sahaba kisi aik cheez ke bare mein ikhtilaf karen. Iss surat mein tum donon mein se kiske fatwa par log amal karenge. Baqi rahi baat to Ibn Masood namaz mein kami se bachna chahte hain aur uske kamal ko hasil karne ke khwahish mand hain albatta mere nazdeek Hazrat Ubayy ki baat zyada rajih hai.

حَدَّثَنَا يَزِيدُ بْنُ هَارُونَ ، قَالَ : أَخْبَرَنَا دَاوُدُ بْنُ أَبِي هِنْدٍ ، عَنْ أَبِي نَضْرَةَ ، عَنْ أَبِي سَعِيدٍ الْخُدْرِيِّ ، قَالَ : اخْتَلَفَ أُبَيُّ بْنُ كَعْبٍ وَابْنُ مَسْعُودٍ فِي الصَّلَاةِ فِي الثَّوْبِ الْوَاحِدِ ؟ فَقَالَ أُبَيٌّ : « ثَوْبٌ »، وَقَالَ ابْنُ مَسْعُودٍ : ثَوْبَانِ ، فَخَرَجَ عَلَيْهِمَا عُمَرُ ، فَلَامَهُمَا ، وَقَالَ : « إِنَّهُ لَيَسُوءُنِي أَنْ يَخْتَلِفَ اثْنَانِ مِنْ أَصْحَابِ مُحَمَّدٍ ﷺ فِي الشَّيْءِ الْوَاحِدِ ، فَعَنْ أَيِّ فُتْيَاكُمَا صَدَرَ النَّاسُ ؟ أمَّا ابْنُ مَسْعُودٍ فَلَمْ يأْلو ، وَالْقَوْلُ مَا قَالَ أُبَيٌّ »