41.
Book of Asceticism
٤١-
كِتَابُ الزُّهْدِ


The Words of Ikrimah

‌كَلَامُ عِكْرِمَةَ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 35481

Hazrat Hassan bin Sabit narrates that whoever shows enmity towards the friends of Allah, then Allah declares war against him. And whoever intercedes against the law and limits set by Allah, then that person becomes an obstacle in the command of Allah. And whoever supports a dispute without having knowledge of it, then he remains in the wrath of Allah until he disassociates himself from it. And whoever accuses a Muslim of something without knowledge, then Allah throws him into the swamp of destruction until he himself finds a way out of it. And whoever fights for the rights of the weak to get them their due, then Allah keeps him steadfast on the day when feet will slip. And Allah Almighty says, 'When I intend to do something, I do not hesitate except when it comes to taking the life of My believing servant because he fears death and its pain, while there is no escape from it.'

حضرت حسان بن عطیہ کا ارشاد ہے کہ جو شخص اللہ کے دوستوں سے دشمنی کرتا ہے تو اللہ اس سے اعلانِ جنگ کرتا ہے اور جس شخص کی سفارش اللہ کے قانون وحدود میں آڑے بنتی ہے تو وہ شخص اللہ کے حکم میں رکاوٹ بن رہا ہے اور جو کوئی شخض کسی ایسے جھگڑے کی معاونت کرتا ہے جس کا اس کو علم ہی نہیں تو وہ اس جھگڑے سے نکلنے تک اللہ کے غصہ میں رہتا ہے اور جو شخص کسی مسلمان پر ایسی تہمت لگاتا ہے جس کا اس کو علم ہی نہیں تو اللہ اس کو ہلاکت کی دلدل میں پھنسا دیتا ہے حتی کہ وہ خود اس سے راستہ نکال لے۔ اور جو کوئی شخص کسی کمزور کے حق میں جھگڑا کرتا ہے تاکہ اس کو اس کا حق دلوا دے تو اللہ ایسے دن کہ جب قدم لڑ کھڑائیں گے اس کو ثابت قدم رکھتا ہے۔ اور اللہ تعالیٰ کا ارشاد ہے کہ میں جب کسی چیز کا ارادہ کرتا ہوں تو کوئی تردد نہیں کرتا۔ سوائے اپنے مومن بندے کی جان قبض کرنے کے وقت کیونکہ وہ موت اور اس کی تکلیف سے گھبراتا ہے جبکہ اس سے کوئی چارہ کار نہیں۔

Hazrat Hassan bin Ateeq ka irshad hai keh jo shakhs Allah ke doston se dushmani karta hai to Allah us se elan e jung karta hai aur jis shakhs ki sifarish Allah ke qanoon o hudood mein aaray banti hai to woh shakhs Allah ke hukum mein rukawat ban raha hai aur jo koi shakhs kisi aise jhagry ki muawanat karta hai jis ka us ko ilm hi nahi to woh us jhagry se nikalne tak Allah ke ghussy mein rehta hai aur jo shakhs kisi musalman par aisi tohmat lagata hai jis ka us ko ilm hi nahi to Allah us ko halaakat ki daldal mein phansa deta hai hatta keh woh khud us se rasta nikal le. Aur jo koi shakhs kisi kamzor ke haq mein jhagra karta hai taakeh us ko us ka haq dilwa de to Allah aise din keh jab qadam larhraayenge us ko sabit qadam rakhta hai. Aur Allah Taala ka irshad hai keh main jab kisi cheez ka irada karta hun to koi taraddud nahi karta. Siwaye apne momin banday ki jaan qabz karne ke waqt kyunkeh woh mout aur us ki takleef se ghabrata hai jabkeh us se koi chara kar nahi.

عِيسَى بْنُ يُونُسَ ، عَنِ الْأَوْزَاعِيِّ ، عَنْ حَسَّانَ بْنِ عَطِيَّةَ ، قَالَ : " مَنْ عَادَى أَوْلِيَاءَ اللَّهِ فَقَدْ آذَنَ اللَّهَ بِالْمُحَارَبَةِ ، وَمَنْ حَالَتْ شَفَاعَتُهُ دُونَ حَدٍّ مِنْ حُدُودِ اللَّهِ فَقَدْ ضَادَّ اللَّهَ فِي أَمْرِهِ ، وَمَنْ أَعَانَ عَلَى خُصُومَةٍ لَا عِلْمَ لَهُ بِهَا كَانَ فِي سَخَطِ اللَّهِ حَتَّى يَنْزِعَ ، وَمَنْ فَقَأَ مُؤْمِنًا بِمَا لَا عِلْمَ لَهُ بِهِ وَقَفَهُ اللَّهُ فِي رَدْغَةِ الْخَبَالِ حَتَّى يَجِيءَ مِنْهَا بِالْمَخْرَجِ ، وَمَنْ خَاصَمَ لِضَعِيفٍ حَتَّى يَثْبُتَ لَهُ حَقُّهُ ثَبَّتَ اللَّهُ قَدَمَيْهِ يَوْمَ تَزِلُّ الْأَقْدَامُ ، وَقَالَ اللَّهُ : مَا تَرَدَّدْتُ فِي شَيْءٍ أُرِيدُهُ ، تَرْدَادِي فِي قَبْضِ نَفْسِ عَبْدِي الْمُؤْمِنِ يَكْرَهُ الْمَوْتَ وَأَكْرَهُ مَسَاءَتَهُ وَلَا بُدَّ لَهُ مِنْهُ "