41.
Book of Asceticism
٤١-
كِتَابُ الزُّهْدِ
What They Said About Crying Out of Fear of Allah
مَا قَالُوا فِي الْبُكَاءِ مِنْ خَشْيَةِ اللَّهِ
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
ubay bn ka‘bin | Ubayy ibn Ka'b al-Ansari | Sahabi |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
أُبَيِّ بْنِ كَعْبٍ | أبي بن كعب الأنصاري | صحابي |
Musannaf Ibn Abi Shaybah 35526
It is narrated from Hazrat Abi Ibn Ka'ab that it is obligatory for you to follow the Sunnah and the right path. This is because there is no one who is on the Sunnah and the right path, and whose eyes are filled with tears for the fear of Allah, but that the fire of Hell will touch him. And there is no one who is on the Sunnah and the right path, and whose skin shivers with the fear of Allah, but that his example is like that of a tree that has dried up, and it was in that state that suddenly the wind blew and all its leaves fell from it. In the same way, his sins also fall off. Moderation in the Sunnah and the right path is better. Apart from the Sunnah and the right path, by striving, you are only evaluating your deeds. If there is moderation and struggle in them, then these deeds are in accordance with the Prophets and their Sunnah.
حضرت ابی بن کعب کا ارشاد ہے کہ تم پر سنت اور درست راستہ کو اختیار کرنا ضروری ہے۔ اس لیے کہ کوئی شخص بھی ایسا نہیں کہ جو سنت اور درست راستہ پر ہو اور اس کی خشیت الٰہی کی وجہ سے آنکھیں بہہ پڑیں پھر اس کو جہنم کی آگ چھوئے۔ اور کوئی بھی شخص ایسا نہیں جو سنت اور درست راہ پر ہو اور اس کی کھال اللہ کے خوف سے کانپ اٹھے مگر اس کی مثال ایسے درخت کی سی ہے کہ جو خشک ہوچکا تھا اور وہ اسی حالت میں تھا کہ اچانک ہوا چلی اور اس کے پتے کے پتے اس سے جھڑ کر گرگئے۔ اسی طرح اس کے بھی صرف گناہ اسی طرح جھڑ جاتے ہیں۔ سنت اور درست راستہ میں میانہ روی بہتر ہے سنت اور درست راستہ کے علاوہ میں جدوجہد کرنے سے بس تم اپنے اعمال کا جائزہ لو اگر ان میں میانہ روی اور مجاہدہ موجود ہے تو یہ اعمال انبیاء اور ان کی سنت پر ہی ہیں۔
Hazrat Abi bin Kaab ka irshad hai keh tum par sunnat aur durust rasta ko ikhtiyar karna zaruri hai. Is liye keh koi shakhs bhi aisa nahi keh jo sunnat aur durust rasta par ho aur us ki khushit Elahi ki wajah se aankhein beh parhein phir us ko jahannam ki aag chhuye. Aur koi bhi shakhs aisa nahi jo sunnat aur durust rah par ho aur us ki khaal Allah ke khauf se kaanp uthhe magar us ki misaal aise darakht ki si hai keh jo khushk hochuka tha aur wo isi halat mein tha keh achanak hawa chali aur us ke patte ke patte us se jhad kar gir gaye. Isi tarah us ke bhi sirf gunah isi tarah jhad jate hain. Sunnat aur durust rasta mein myana ravi behtar hai sunnat aur durust rasta ke ilawa mein jiddojahad karne se bas tum apne amaal ka jaiza lo agar in mein myana ravi aur mujahada maujood hai to yeh amaal anbiya aur un ki sunnat par hi hain.
ابْنُ مُبَارَكٍ ، عَنِ الرَّبِيعِ بْنِ أَنَسٍ ، عَنْ أَبِي دَاوُدَ ، عَنْ أُبَيِّ بْنِ كَعْبٍ ، قَالَ : عَلَيْكُمْ بِالسَّبِيلِ وَالسُّنَّةِ ، فَإِنَّهُ لَيْسَ مِنْ عَبْدٍ عَلَى سَبِيلٍ ، وَسُنَّةٍ ذَكَرَ الرَّحْمَنَ فَفَاضَتْ عَيْنَاهُ مِنْ خَشْيَةِ اللَّهِ فَمَسَّتْهُ النَّارُ أَبَدًا ، وَلَيْسَ مِنْ عَبْدٍ عَلَى سَبِيلٍ ، وَسُنَّةٍ ذَكَرَ اللَّهَ فَاقْشَعَرَّ جِلْدُهُ مِنْ خَشْيَةِ اللَّهِ إِلَّا كَانَ مَثَلُهُ كَمَثَلِ شَجَرَةٍ يَبِسَ وَرَقُهَا ، فَهِيَ كَذَلِكَ إِذْ أَصَابَتْهَا رِيحٌ فَتَحَاتَّ وَرَقُهَا عَنْهَا إِلَّا تَحَاتَّتْ خَطَايَاهُ ، كَمَا يَتَحَاتُّ مِنْ هَذِهِ الشَّجَرَةِ وَرَقُهَا ، وَإِنَّ اقْتِصَادًا فِي سُنَّةٍ وَسَبِيلٍ خَيْرٌ مِنِ اجْتِهَادٍ فِي غَيْرِ سُنَّةٍ وَسَبِيلٍ ، فَانْظُرُوا أَعْمَالَكُمْ ، فَإِنْ كَانَتِ اقْتِصَادًا وَاجْتِهَادًا أَنْ تَكُونَ عَلَى مِنْهَاجِ الْأَنْبِيَاءِ وَسُنَّتِهِمْ "