43.
Book of Refutation Against Abu Hanifa
٤٣-
كِتَابُ الرَّدِّ عَلَى أَبِي حَنِيفَةَ
The Prayer of One Alone Behind a Row
صَلَاةُ الْمُنْفَرِدِ خَلْفَ الصَّفِّ
Musannaf Ibn Abi Shaybah 36081
It was narrated from 'Abdur-Rahman bin 'Ali bin Shiban, from his father 'Ali bin Shiban, who was one of the delegation, that: "We went out until we came to the Messenger of Allah (ﷺ). We gave him our pledge of allegiance, and we prayed behind him. He (ﷺ) saw a man praying behind the row." The narrator said: "The Prophet (ﷺ) stood beside him until he had finished praying, then he (ﷺ) said: 'Repeat your prayer, for there is no prayer for the one who prays behind the row.'" And it was mentioned that the view of Abu Hanifah is that his prayer is valid.
حضرت عبد الرحمن بن علی بن شیبان، اپنے والد علی بن شیبان سے، جو کہ وفد کا ایک حصہ تھے، سے روایت کرتے ہیں کہ ہم نکلے یہاں تک کہ نبی پاک (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کی خدمت میں حاضر ہوئے۔ پس ہم نے آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کی بیعت کی، اور ہم نے آپ کے پیچھے نماز پڑھی، آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے ایک شخص کو دیکھا جو صف کے پیچھے نماز پڑھ رہا تھا، راوی کہتے ہیں : نبی پاک (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) اس کے پاس کھڑے ہوگئے یہاں تک کہ وہ نماز سے فارغ ہوگیا تو آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے فرمایا : تم اپنی نماز دوبارہ پڑھو، اس لیے کہ صف کے پیچھے کھڑے ہونے والے کی نماز نہیں ہوتی۔ اور (امام) ابوحنیفہ کا قول یہ ذکر کیا گیا ہے کہ : اس کی یہ نماز جائز ہے۔
Hazrat Abdul Rahman bin Ali bin Shaiban apne walid Ali bin Shaiban se, jo keh wafd ka aik hissa thay, se riwayat karte hain keh hum nikle yahan tak keh Nabi Pak (Sallallahu Alaihi Wasallam) ki khidmat mein hazir huye. Pas hum ne aap (Sallallahu Alaihi Wasallam) ki bai'at ki, aur hum ne aap ke peechhe namaz parhayi, aap (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne aik shakhs ko dekha jo saf ke peechhe namaz parh raha tha, ravi kehte hain: Nabi Pak (Sallallahu Alaihi Wasallam) uss ke paas kharay hogaye yahan tak keh woh namaz se farigh hogaya to aap (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne farmaya: Tum apni namaz dobara parho, iss liye keh saf ke peechhe kharay hone wale ki namaz nahin hoti. Aur (Imam) Abu Hanifa ka qaul yeh zikar kiya gaya hai keh: Uss ki yeh namaz jaiz hai.
مُلَازِمُ بْنُ عَمْرٍو ، عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ بَدْرٍ ، قَالَ : حَدَّثَنِي عَبْدُ الرَّحْمَنِ بْنُ عَلِيِّ بْنِ شَيْبَانَ ، عَنْ أَبِيهِ عَلِيِّ بْنِ شَيْبَانَ ، وَكَانَ مِنَ الْوَفْدِ ، قَالَ : خَرَجْنَا حَتَّى قَدِمْنَا عَلَى نَبِيِّ اللَّهِ ﷺ فَبَايَعْنَاهُ وَصَلَّيْنَا خَلْفَهُ ، فَرَأَى رَجُلًا يُصَلِّي خَلْفَ الصُّفُوفِ ، قَالَ : فَوَقَفَ عَلَيْهِ نَبِيُّ اللَّهِ ﷺ حَتَّى انْصَرَفَ ، فَقَالَ : « اسْتَقْبِلْ صَلَاتَكَ ، فَلَا صَلَاةَ لِلَّذِي خَلْفَ الصَّفِّ » وَذُكِرَ أَنَّ أَبَا حَنِيفَةَ قَالَ " تُجْزِئُهُ صَلَاتُهُ