43.
Book of Refutation Against Abu Hanifa
٤٣-
كِتَابُ الرَّدِّ عَلَى أَبِي حَنِيفَةَ
Issue of Marriage Without a Guardian
مَسْأَلَةُ النِّكَاحِ بِغَيْرِ وَلِيٍّ
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
‘ā’ishah | Aisha bint Abi Bakr as-Siddiq | Sahabi |
‘urwah | Urwah ibn al-Zubayr al-Asadi | Trustworthy, Jurist, Famous |
al-zuhrī | Muhammad ibn Shihab al-Zuhri | The Faqih, the Hafiz, agreed upon for his greatness and mastery |
sulaymān bn mūsá | Sulayman ibn Musa al-Qurashi | Saduq Hasan al-Hadith |
ibn jurayjin | Ibn Juraij al-Makki | Trustworthy |
mu‘ādh bn mu‘ādhin | Muadh ibn Muadh al-Anbari | Trustworthy, Pious |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
عَائِشَةَ | عائشة بنت أبي بكر الصديق | صحابي |
عُرْوَةَ | عروة بن الزبير الأسدي | ثقة فقيه مشهور |
الزُّهْرِيِّ | محمد بن شهاب الزهري | الفقيه الحافظ متفق على جلالته وإتقانه |
سُلَيْمَانَ بْنِ مُوسَى | سليمان بن موسى القرشي | صدوق حسن الحديث |
ابْنُ جُرَيْجٍ | ابن جريج المكي | ثقة |
مُعَاذُ بْنُ مُعَاذٍ | معاذ بن معاذ العنبري | ثقة متقن |
Musannaf Ibn Abi Shaybah 36117
Hazrat Aisha narrated that the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) said: "The marriage of a woman who is given in marriage by one guardian and not by several guardians is invalid." He (peace and blessings of Allah be upon him) said this repeatedly. Then he said: "If they have already been intimate, then she is entitled to the dowry due to the intimacy. And if the people dispute, then the ruler is the guardian of the one who has no guardian."
حضرت عائشہ فرماتی ہیں کہ رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے ارشاد فرمایا : جس کسی بھی عورت کا نکاح کوئی ایک ولی اور کئی ولی نہ کروائیں تو اس عورت کا نکاح باطل ہے، یہ بات آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے بارہا ارشاد فرمائی، پھر اگر میاں بیوی میں ملاقات ہوجائے تو ملاقات کی وجہ سے عورت کو مہر ملے گا، پس اگر لوگ جھگڑا کریں تو جس کا ولی نہ ہو اس کا بادشاہ ولی ہوگا۔
Hazrat Ayesha farmati hain keh Rasool Allah (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne irshad farmaya: Jis kisi bhi aurat ka nikah koi aik wali aur kai wali na karwayen to us aurat ka nikah batil hai, yeh baat aap (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne barha irshad farmai, phir agar miyan biwi mein mulaqat hojaye to mulaqat ki wajah se aurat ko mehr milega, pas agar log jhagda karen to jis ka wali na ho us ka badshah wali hoga.
مُعَاذُ بْنُ مُعَاذٍ ، قَالَ أَخْبَرَنَا ابْنُ جُرَيْجٍ ، عَنْ سُلَيْمَانَ بْنِ مُوسَى ، عَنِ الزُّهْرِيِّ ، عَنْ عُرْوَةَ ، عَنْ عَائِشَةَ ، قَالَتْ : قَالَ رَسُولُ اللَّهِ ﷺ : « أَيُّمَا امْرَأَةٍ لَمْ يُنْكِحْهَا الْوَلِيُّ أَوِ الْوُلَاةُ فَنِكَاحُهَا بَاطِلٌ قَالَهَا ثَلَاثًا فَإِنْ أَصَابَهَا فَلَهَا مَهْرُهَا بِمَا أَصَابَ مِنْهَا ، فَإِنْ تَشَاجَرُوا فَإِنَّ السُّلْطَانَ وَلِيُّ مَنْ لَا وَلِيَّ لَهُ »