45.
Book of Trials
٤٥-
كِتَابُ الْفِتَنِ
Who Disliked Going Out During the Trials and Sought Refuge from It
مَنْ كَرِهَ الْخُرُوجَ فِي الْفِتْنَةِ وَتَعَوَّذَ عَنْهَا
Musannaf Ibn Abi Shaybah 37142
It is narrated from Hazrat Maimun bin Abu Shabib that Hazrat Huzaifa was asked, "Did the children of Israel disbelieve in one day?" So he said, "No, but they would be tested and they would refuse to accept it, so they would be forced upon it. Then they would be tested and they would refuse to accept it, until they were beaten with whips and swords until they fell into that trial like one falls into water, to the point that they did not recognize any good nor deny any evil.
حضرت میمون بن ابوشبیب سے روایت ہے کہ حضرت حذیفہ سے پوچھا گیا، بنی اسرائیل نے ایک دن میں کفر کیا تو انھوں نے ارشاد فرمایا نہیں لیکن ان پر فتنہ پیش کیا جاتا تھا اور وہ اسے اختیار کرنے سے انکار کرتے تھے پس انھیں اس پر مجبور کیا جاتا تھا پھر فتنہ ان پر پیش کیا گیا انھوں نے اسے اختیار کرنے سے انکار کیا، یہاں تک کہ انھیں اس کے اختیار کرنے پر کوڑوں اور تلواروں کے ذریعے مارا گیا یہاں تک کہ وہ اس فتنے میں گھس گئے پانی میں گھس جانے کی طرح (نوبت بایں جارسید) یہاں تک کہ وہ کسی نیکی کو نہ جانتے پہچانتے تھے اور نہ کسی منکر پر انکار کرتے تھے۔
Hazrat Maimoon bin Abushayb se riwayat hai keh Hazrat Huzaifa se poocha gaya Bani Israel ne aik din mein kufr kya to unhon ne irshad farmaya nahi lekin un per fitna pesh kya jata tha aur wo ise ikhtiyar karne se inkar karte thay pas unhen is per majboor kya jata tha phir fitna un per pesh kya gaya unhon ne ise ikhtiyar karne se inkar kya yahan tak keh unhen is ke ikhtiyar karne per kodon aur talwaron ke zariye mara gaya yahan tak keh wo is fitne mein ghus gaye pani mein ghus jane ki tarah yahan tak keh wo kisi neki ko na jante pehchante thay aur na kisi munkar per inkar karte thay
وَكِيعٌ ، عَنْ سُفْيَانَ ، عَنْ حَبِيبٍ ، عَنْ مَيْمُونِ بْنِ أَبِي شَبِيبٍ ، قَالَ : قِيلَ لِحُذَيْفَةَ : أَكَفَرَتْ بَنُو إِسْرَائِيلَ فِي يَوْمٍ وَاحِدٍ ؟ قَالَ : « لَا ، وَلَكِنْ كَانَتْ تُعْرَضُ عَلَيْهِمُ الْفِتْنَةُ فَيَأْتُونَهَا فَيُكْرَهُونَ عَلَيْهَا ، ثُمَّ تُعْرَضُ عَلَيْهِمْ فَيَأْتُونَهَا حَتَّى ضُرِبُوا عَلَيْهَا بِالسِّيَاطِ وَالسُّيُوفِ حَتَّى خَاضُوا الْمَاءَ ، حَتَّى لَمْ يَعْرِفُوا مَعْرُوفًا وَلَمْ يُنْكِرُوا مُنْكَرًا »