45.
Book of Trials
٤٥-
كِتَابُ الْفِتَنِ
What Was Mentioned About Uthman
مَا ذُكِرَ فِي عُثْمَانَ
Musannaf Ibn Abi Shaybah 37737
It is narrated from Hasan that Allah makes a king a ruler only to help the servants of Allah and for (the sake of) His Deen, so what will be the state of (that king) who oppresses the servants of Allah and makes them his slaves, and then that king decides about the lives and properties of the people as he wishes, and by Allah, no one forbids (him)?, By Allah! Such tribulation and humiliation that this Ummah has faced after its Prophet (peace and blessings of Allah be upon him and his progeny), I have never seen such tribulation after you (peace and blessings of Allah be upon him and his progeny).
حسن سے منقول ہے کہ اللہ بادشاہ کو صرف اللہ کے بندوں کی مدد اور اپنے دین کے لیے سلطان بناتا ہے اس کا کیا حال ہوگا جو اللہ کے بندوں پر ظلم کرے اور ان کو اپنا غلام بنالے اور پھر وہ بادشاہ لوگوں کی جانوں اور مالوں کا جس طرح چاہے فیصلہ کرے اللہ کی قسم کوئی منع بھی نہ کرے اللہ کی قسم امت جس فتنے اور ذلت سے اپنے نبی (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کے بعد دوچار ہوئی ہے میں نے آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کے بعد ایسا فتنہ کبھی نہیں دیکھا۔
Hasan se manqol hai keh Allah badshah ko sirf Allah ke bandon ki madad aur apne deen ke liye sultan banata hai is ka kya haal hoga jo Allah ke bandon par zulm kare aur un ko apna ghulam banale aur phir woh badshah logon ki jaanon aur maalun ka jis tarah chahe faisla kare Allah ki qasam koi mana bhi na kare Allah ki qasam umat jis fitne aur zillat se apne nabi (sallallahu alaihi wasallam) ke baad dochar hui hai maine aap (sallallahu alaihi wasallam) ke baad aisa fitna kabhi nahin dekha.
يَزِيدُ بْنُ هَارُونَ قَالَ أَخْبَرَنَا أَبُو عُبَيْدَةَ ، عَنِ الْحَسَنِ ، قَالَ " إِنَّمَا حَبْلُ اللَّهِ هَذَا السُّلْطَانُ نَاصِرٌ لِعِبَادِ اللَّهِ وَدِينِهِ ، فَكَيْفَ مَنْ رَكِبَ ظُلْمًا عَلَى عِبَادِ اللَّهِ وَاتَّخَذَ عِبَادَ اللَّهِ خَوْلًا ، يَحْكُمُونَ فِي دِمَائِهِمْ وَأَمْوَالِهِمْ مَا شَاءُوا ، وَاللَّهِ إِنْ يَمْتَنِعْ أَحَدٌ ، وَاللَّهِ مَا لَقِيَتْ أُمَّةٌ بَعْدَ نَبِيِّهَا مِنَ الْفِتَنِ وَالذُّلِّ مَا لَقِيَتْ هَذِهِ بَعْدَ نَبِيِّهَا .