3.
Book of Prayers
٣-
كِتَابُ الصَّلَوات


Regarding the man who prays and does not know if he added or missed something

‌فِي الرَّجُلِ يُصَلِّي فَلَا يَدْرِي زَادَ أَوْ نَقُصَ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 4414

Hazrat Makhool narrates that the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) said: If anyone of you is in doubt about his prayer, that how much he has prayed, then if he is in doubt about one or two rak'ahs, then he should pray one more rakah so that the doubt turns into excess. Then he should sit in the state of tashahhud and perform the prostration of forgetfulness before giving salam, and then give salam. Hazrat Karib says that there was a difference of opinion between Hazrat Umar and Hazrat Ibn Abbas regarding this hadith, so Hazrat Abdur Rahman bin Auf came and said that I have heard this hadith from the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him).

حضرت مکحول فرماتے ہیں کہ رسول اللہ حضور (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے ارشاد فرمایا کہ اگر تم میں سے کسی کو اپنی نماز کے بارے میں شک ہوجائے کہ کتنی پڑھی ہے۔ تو اگر اس کو ایک یا دو رکعتوں کے بارے میں شک ہوا ہے تو ایک رکعت اور پڑھ لے تاکہ وہم زیادتی میں تبدیل ہوجائے۔ پھر تشہد کی حالت میں بیٹھ کر سلام پھیرنے سے پہلے سجودِ سہو کرے، اس کے بعد سلام پھیرے۔ حضرت کریب کہتے ہیں کہ اس حدیث کے بارے میں حضرت عمر اور حضرت ابن عباس کا اختلاف ہوگیا تو حضرت عبد الرحمن بن عوف نے آکر بتایا کہ میں نے حضور حضور (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) سے یہ حدیث سنی ہے۔

Hazrat Makhool farmate hain keh Rasool Allah Huzoor (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne irshad farmaya keh agar tum mein se kisi ko apni namaz ke bare mein shak hojae keh kitni parhi hai. To agar us ko aik ya do rakaton ke bare mein shak huwa hai to aik rakat aur parh le take wohm ziyadati mein tabdeel hojae. Phir tashahhud ki halat mein baith kar salam phirne se pehle sujud e sahw kare, us ke baad salam phire. Hazrat Karib kehte hain keh iss hadees ke bare mein Hazrat Umar aur Hazrat Ibn Abbas ka ikhtilaf hogaya to Hazrat Abdul Rahman bin Auf ne aakar bataya keh maine Huzoor Huzoor (Sallallahu Alaihi Wasallam) se yeh hadees suni hai.

حَدَّثَنَا عَبْدُ اللَّهِ بْنُ نُمَيْرٍ ، عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ إِسْحَاقَ ، عَنْ مَكْحُولٍ ، أَنَّ رَسُولَ اللَّهِ ﷺ قَالَ : « إِذَا شَكَّ أَحَدُكُمْ فِي صَلَاتُهِ فَلَمْ يَدْرِ زَادَ أَوْ نَقُصَ ، فَإِنْ كَانَ شَكَّ فِي الْوَاحِدَةِ وَالثِّنْتَيْنِ فَلْيَجْعَلَهَا وَاحِدَةً ، حَتَّى يَكُونَ الْوَهْمُ فِي الزِّيَادَةِ ، ثُمَّ يَسْجُدْ سَجْدَتَيْنِ وَهُوَ جَالِسٌ ، قَبْلَ أَنْ يُسَلِّمَ ثُمَّ يُسَلِّمْ ». قَالَ مُحَمَّدٌ : قَالَ لِي حُسَيْنُ بْنُ عَبْدِ اللَّهِ : هَلْ أَسْنَدَ لَكَ مَكْحُولٌ الْحَدِيثَ ، قَالَ مُحَمَّدٌ سَأَلْتُهُ عَنْ ذَلِكَ قَالَ : فَإِنَّهُ ذَكَرَهُ عَنْ كُرَيْبٍ ، عَنِ ابْنِ عَبَّاسٍ ، أَنَّ عُمَرَ وَابْنَ عَبَّاسٍ تَمَارَيَا فِيهِ ، فَجَاءَ عَبْدُ الرَّحْمَنِ بْنُ عَوْفٍ ، فَقَالَ : أَنَا سَمِعْتُ مِنْ رَسُولِ اللَّهِ ﷺ هَذَا الْحَدِيثَ