7.
Book of Voluntary Prayers, Imamate, and Various Chapters
٧-
‌كِتَابُ صَلَاةِ التَّطَوُّعِ وَالْإِمَامَةِ وَأَبْوَابٌ مُتَفَرِّقَةٌ


Who said: Witr is Sunnah

‌مَنْ قَالَ: الْوَتْرُ سُنَّةٌ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 6852

A man from Banu Kinanah, named Makhdaji, narrates that Abu Muhammad, an Ansar companion who was in Syria, used to say that Witr prayer is obligatory. Makhdaji says that when this was mentioned in the presence of Hazrat Ubadah bin Samit, he said that Abu Muhammad was lying. He said, "I heard the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) say: 'There are five prayers that Allah has made obligatory upon His servants. Whoever performs them perfectly, without any deficiency, then it is incumbent upon Allah to admit him to Paradise. Whoever falls short in performing them, then Allah is not liable for him. If He wills, He will punish him, and if He wills, He will admit him to Paradise.'"

بنو کنانہ کے ایک شخص جن کا نام مخدجی ہے، بیان فرماتے ہیں کہ شام میں موجود ایک انصاری صحابی ابو محمد فرمایا کرتے تھے کہ وتر واجب ہیں۔ مخدجی فرماتے ہیں کہ حضرت عبادہ بن صامت کے سامنے اس بات کا ذکر کیا گیا تو حضرت عبادہ نے فرمایا کہ ابو محمد جھوٹ کہتے ہیں، میں نے رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کو فرماتے ہوئے سنا ہے کہ پانچ نمازیں ایسی ہیں جنہیں اللہ تعالیٰ نے بندوں پر فرض فرمایا ہے۔ جس شخص نے ان نمازوں کو اس طرح ادا کیا کہ ان کے حق میں کمی نہ کی تو اللہ تعالیٰ پر لازم ہے کہ وہ اسے جنت میں داخل کرے۔ جس نے ان نمازوں کے حق میں کمی کی اللہ تعالیٰ پر اس کی کوئی ذمہ داری نہیں۔ چاہے تو اسے عذاب دے اور چاہے تو جنت میں داخل کردے۔

Bano Kinana ke aik shakhs jin ka naam Mukhdaji hai, bayan farmate hain ke Sham mein mojood aik Ansaari sahabi Abu Muhammad farmaya karte thay ke Witr wajib hain. Mukhdaji farmate hain ke Hazrat Ubadah bin Samit ke samne is baat ka zikar kiya gaya to Hazrat Ubadah ne farmaya ke Abu Muhammad jhoot kahte hain, maine Rasool Allah (Sallallahu Alaihi Wasallam) ko farmate huye suna hai ke panch namazain aisi hain jinhen Allah Ta'ala ne bandon par farz farmaya hai. Jis shakhs ne in namaazon ko is tarah ada kiya ke un ke haq mein kami na ki to Allah Ta'ala par lazim hai ke woh usay Jannat mein dakhil kare. Jis ne in namaazon ke haq mein kami ki Allah Ta'ala par us ki koi zimmedari nahi. Chahe to usay azab de aur chahe to Jannat mein dakhil kare.

حَدَّثَنَا يَزِيدُ بْنُ هَارُونَ ، قَالَ : أَخْبَرَنَا يَحْيَى بْنُ سَعِيدٍ ، أَنَّ مُحَمَّدَ بْنَ يَحْيَى بْنِ حِبَّانَ أَخْبَرَهُ ⦗ص:٩٢⦘ ، أَنَّ ابْنَ مُحَيْرِيزٍ الْقُرَشِيَّ أَخْبَرَهُ ، عَنِ الْمُخْدَجِيِّ رَجُلٌ مِنْ بَنِي كِنَانَةَ ، أَنَّهُ أَخْبَرَهُ ، أَنَّ رَجُلًا مِنَ الْأَنْصَارِ كَانَ بِالشَّامِّ يُكَنَّى أَبَا مُحَمَّدٍ ، وَكَانَتْ لَهُ صُحْبَةٌ كَانَ يَقُولُ : الْوَتْرُ وَاجِبٌ ، فَذَكَرَ الْمُخْدَجِيُّ ، أَنَّهُ رَاحَ إِلَى عُبَادَةَ بْنِ الصَّامِتِ ، فَذَكَرَ ذَلِكَ لَهُ ، فَقَالَ عُبَادَةُ : كَذَبَ أَبُو مُحَمَّدٍ ، سَمِعْتُ رَسُولَ اللَّهِ ﷺ يَقُولُ : « خَمْسُ صَلَوَاتٍ كَتَبَهُنَّ اللَّهُ عَلَى الْعِبَادِ ، مَنْ جَاءَ بِهِنَّ لَمْ يُضَيِّعْ مِنْ حَقِّهِنَّ شَيْئًا ، جَاءَ وَلَهُ عِنْدَ اللَّهِ عَهْدٌ أَنْ يُدْخِلَهُ اللَّهُ الْجَنَّةَ ، وَمَنْ أَنْقَصَهُنَّ مِنْ حَقِّهِنَّ شَيْئًا جَاءَ وَلَيْسَ لَهُ عِنْدَ اللَّهِ عَهْدٌ إِنْ شَاءَ عَذَّبَهُ ، وَإِنْ شَاءَ أَدْخَلَهُ الْجَنَّةَ »