7.
Book of Voluntary Prayers, Imamate, and Various Chapters
٧-
كِتَابُ صَلَاةِ التَّطَوُّعِ وَالْإِمَامَةِ وَأَبْوَابٌ مُتَفَرِّقَةٌ
Regarding the starting point of the row, from where it begins
فِي مُبْتَدَأِ الصَّفِّ مِنْ أَيْنَ هُوَ
Musannaf Ibn Abi Shaybah 8862
Hazrat Ibrahim says that the beginning of the row will be from the side of the Imam. If there is only one person with the Imam, he will make him stand behind him at such a distance that he can bow. If one more person comes, the Imam will make him pray too. If no one comes until the Imam bows, then the person standing behind should join the Imam and stand on his right side. If a person comes to pray and the row is full, then he should stand in the direction of the Imam, if another one comes, he should pray with him. If no other person comes, then he should join the row. Then the same process will continue.
حضرت ابراہیم فرماتے ہیں کہ صف کی ابتداء امام کی جانب سے ہوگی۔ اگر امام کے ساتھ صرف ایک آدمی ہو تو وہ اسے اپنے پیچھے اتنے فاصلے پر کھڑا کرے گا کہ وہ رکوع کرسکے۔ اگر ایک اور آجائے تو امام اسے بھی نماز پڑھائے گا۔ اگر امام کے رکوع کرنے تک کوئی نہ آئے تو پیچھے کھڑا شخص امام کے ساتھ مل جائے اور اس کے دائیں جانب کھڑا ہو۔ اگر کوئی آدمی نماز پڑھنے آئے اور صف مکمل ہو تو وہ امام کی جہت میں کھڑا ہوجائے، اگر ایک اور آئے تو وہ اس کے ساتھ نماز پڑھے۔ اگر کوئی اور شخص نہ آئے تو یہ صف میں داخل ہوجائے۔ پھر اسی طرح سارا سلسلہ چلتا چلا جائے گا۔
Hazrat Ibrahim farmate hain ke saf ki ibtida imam ki janib se hogi. Agar imam ke sath sirf ek aadmi ho to wo use apne peeche itne fasle par khara karega ke wo rukuh kar sake. Agar ek aur ajaye to imam use bhi namaz parhayega. Agar imam ke rukuh karne tak koi na aye to peeche khara shakhs imam ke sath mil jaye aur uske dayen janib khara ho. Agar koi aadmi namaz parhne aye aur saf mukammal ho to wo imam ki jihat mein khara ho jaye, agar ek aur aye to wo uske sath namaz parhe. Agar koi aur shakhs na aye to ye saf mein dakhil ho jaye. Phir isi tarah sara silsila chalta chala jayega.
حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : ثنا هُشَيْمٌ ، عَنِ الْعَوَّامِ ، عَنْ عَبْدِ الْمَلِكِ التَّيْمِيِّ ، عَنْ إِبْرَاهِيمَ ، قَالَ : « مُبْتَدَأُ الصَّفِّ قَصْدُ الْإِمَامِ ، فَإِنْ لَمْ يَكُنْ مَعَ الْإِمَامِ إِلَّا وَاحِدٌ أَقَامَهُ خَلْفَهُ مَا بَيْنَهُ وَبَيْنَ أَنْ يَرْكَعَ ، فَإِنْ جَاءَ أَحَدٌ يُصَلِّي بِهِ ، وَإِنْ لَمْ يَأْتِ أَحَدٌ حَتَّى يَرْكَعَ لَحِقَ الْإِمَامَ فَقَامَ عَنْ يَمِينِهِ ، وَإِنْ جَاءَ وَالصَّفُّ تَامٌّ ، فَلْيَقُمْ قَصْدَ الْإِمَامِ ، فَإِنْ جَاءَ أَحَدٌ يُصَلِّي بِهِ ، وَإِنْ لَمْ يَجِئْ أَحَدٌ ، فَلْيَدْخُلْ فِي الصَّفِّ ، ثُمَّ كَذَاكَ وَكَذَاكَ »