Thawban (رضي الله تعالى عنه) narrated that the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) said, ‘Indeed the Muslim remains in the Khurfah (harvest) of Paradise while he visits his brother Muslim.’ There are narrations on this topic from Ali, Abu Musa, Al-Bard, Abu Hurairah, Anas, and Jabir (رضي الله تعالى عنهم). Imam Tirmidhi said, ‘the Hadith of Thawban (رضي الله تعالى عنه) is Hasan (Sahih).’ Abu Ghifar and Asim Al-Ahwal reported this Hadith similarly, from Abu Qilabah from Abu Al-Ash'ath, from Abu Asma, from Thawban (رضي الله تعالى عنه), from the Prophet ( صلى الله عليه وآله وسلم). He said, ‘I heard Muhammad saying, “Whoever reported this Hadith from Abu Al-Ash'ath, from Abu Asma, then he is more correct.” Muhammad said, “The Ahadith of Abu Qilabah are only from Abu Asma, except for this Hadith, to me, it is from Abu Al Ash'ath, from Abu Asma.
Grade: Sahih
ثوبان رضی الله عنہ سے روایت ہے کہ نبی اکرم ﷺ نے فرمایا: ”مسلمان جب اپنے مسلمان بھائی کی عیادت کرتا ہے تو وہ برابر جنت میں پھل چنتا رہتا ہے“۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- ثوبان کی حدیث حسن صحیح ہے، ۲- ابوغفار اور عاصم احول نے یہ حدیث بطریق: «عن أبي قلابة عن أبي الأشعث عن أبي أسماء عن ثوبان عن النبي صلى الله عليه وسلم» روایت کی ہے، ۳- میں نے محمد بن اسماعیل بخاری کو کہتے سنا کہ جس نے یہ حدیث بطریق: «عن أبي الأشعث عن أبي أسماء» روایت کی ہے وہ زیادہ صحیح ہے، ۴- محمد بن اسماعیل بخاری کہتے ہیں: ابوقلابہ کی حدیثیں ابواسماء ہی سے مروی ہیں سوائے اس حدیث کے یہ میرے نزدیک بطریق: «عن أبي الأشعث عن أبي أسماء» مروی ہے، ۵- اس باب میں علی، ابوموسیٰ، براء، ابوہریرہ، انس اور جابر رضی الله عنہم سے بھی احادیث آئی ہیں۔
Thuban (رضي الله تعالى عنه) se riwayat hai ke Nabi-e-Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) ne farmaya: "Musalman jab apne Musalman bhai ki iyadat karta hai to woh barabar jannat mein phal chinta rehta hai"۔ Imam Tirmidhi kehte hain: 1- Thuban ki hadees Hasan sahih hai, 2- Abu Ghafar aur Asim Ahwal ne yeh hadees batriq: «عن أبي قلابة عن أبي الأشعث عن أبي أسماء عن ثوبان عن النبي صلى الله عليه وسلم» riwayat ki hai, 3- Maine Muhammad bin Ismaeel Bukhari ko kehte suna ke jisne yeh hadees batriq: «عن أبي الأشعث عن أبي أسماء» riwayat ki hai woh ziada sahih hai, 4- Muhammad bin Ismaeel Bukhari kehte hain: Abu Qalaba ki hadeesain Abu Asmaa hi se marwi hain siwae is hadees ke yeh mere nazdeek batriq: «عن أبي الأشعث عن أبي أسماء» marwi hai, 5- Is bab mein Ali, Abu Musa, Baraa, Abu Hurayra, Anas aur Jaber (رضي الله تعالى عنه) se bhi ahadees aai hain.
حَدَّثَنَا حُمَيْدُ بْنُ مَسْعَدَةَ، حَدَّثَنَا يَزِيدُ بْنُ زُرَيْعٍ، حَدَّثَنَا خَالِدٌ الْحَذَّاءُ، عَنْ أَبِي قِلَابَةَ، عَنْ أَبِي أَسْمَاءَ الرَّحَبِيِّ، عَنْ ثَوْبَانَ، عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، قَالَ: إِنَّ الْمُسْلِمَ إِذَا عَادَ أَخَاهُ الْمُسْلِمَ لَمْ يَزَلْ فِي خُرْفَةِ الْجَنَّةِ . وَفِي الْبَاب: عَنْ عَلِيٍّ، وَأَبِي مُوسَى، وَالْبَرَاءِ، وَأَبِي هُرَيْرَةَ، وَأَنَسٍ، وَجَابِرٍ. قَالَ أَبُو عِيسَى: حَدِيثُ ثَوْبَانَ حَدِيثٌ حَسَنٌ صَحِيحٌ، وَرَوَى أَبُو غِفَارٍ، وَعَاصِمٌ الْأَحْوَلُ هَذَا الْحَدِيثَ، عَنْ أَبِي قِلَابَةَ، عَنْ أَبِي الْأَشْعَثِ، عَنْ أَبِي أَسْمَاءَ، عَنْ ثَوْبَانَ، عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ نَحْوَهُ، وسَمِعْت مُحَمَّدًا، يَقُولُ: مَنْ رَوَى هَذَا الْحَدِيثَ عَنْ أَبِي الْأَشْعَثِ، عَنْ أَبِي أَسْمَاءَ فَهُوَ أَصَحُّ، قَالَ مُحَمَّدٌ: وَأَحَادِيثُ أَبِي قِلَابَةَ إِنَّمَا هِيَ عَنْ أَبِي أَسْمَاءَ، إِلَّا هَذَا الْحَدِيثَ فَهُوَ عِنْدِي عَنْ أَبِي الْأَشْعَثِ، عَنْ أَبِي أَسْمَاءَ.