Amr bin Shu'aib narrated from his father, from his grandfather that the Apostle of Allah ( صلى الله عليه وآله وسلم) said, ‘the Muslim is not killed for disbeliever.’ Imam Tirmidhi said, the Hadith of Abdullah bin Amr (رضي الله تعالى عنه) on this topic is a Hasan Hadith. The people of knowledge disagree about the blood-money of the Jew and the Christian. Some of them followed what was reported from the Prophet ( صلى الله عليه وآله وسلم) about the Jews and the Christians. Umar bin Abdul Aziz said, ‘the blood-money of a Jew and a Christian is half of the blood money of a Muslim.’ This is the view of Ahmad bin Hanbal. It has been reported that Umar bin Al-Khattab (رضي الله تعالى عنه) said, ‘the blood money of a Jew and a Christian is four thousand Dirham. The blood money of a Zoroastrian is eight-hundred Dirham.’ This is the view of Malik bin Anas, Ash-Shafi'i, and Ishaq. Some of the people of knowledge said that the blood money of a Jew and a Christian is the same as the blood money of a Muslim. This is the view of Sufyan Ath-Thawri and the people of Al-Kufah (Imam Abu Hanifah).
Grade: Sahih
عبداللہ بن عمرو رضی الله عنہما کہتے ہیں کہ رسول اللہ ﷺ نے فرمایا: ”مسلمان کافر کے بدلے قصاص میں قتل نہیں کیا جائے گا“، اور اسی سند سے روایت ہے کہ نبی اکرم ﷺ نے فرمایا: ”کافر کی دیت مومن کی دیت کا نصف ہے“۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- اس باب میں عبداللہ بن عمرو رضی الله عنہما کی حدیث حسن ہے، ۲- یہودی اور نصرانی کی دیت میں اہل علم کا اختلاف ہے، یہودی اور نصرانی کی دیت کی بابت بعض اہل علم کا مسلک نبی اکرم ﷺ سے مروی حدیث کے موافق ہے، ۳- عمر بن عبدالعزیز کہتے ہیں: یہودی اور نصرانی کی دیت مسلمان کی دیت کا نصف ہے، احمد بن حنبل اسی کے قائل ہیں۔
``Abd-al-Llah bin 'Amr ( (رضي الله تعالى عنه) a kehte hain ke Rasool Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ne farmaya: "Musalman kaafir ke badle qisas mein qatl nahin kiya jaega", aur isi sand se riwayat hai ke Nabi Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) ne farmaya: "Kaafir ki diyat Momin ki diyat ka nisf hai"۔ Imam Tirmidhi kehte hain: 1. Is bab mein 'Abd-al-Llah bin 'Amr ( (رضي الله تعالى عنه) a ki hadith Hasan hai, 2. Yahudi aur Nasrani ki diyat mein ahl-e-'ilm ka ikhtilaf hai, Yahudi aur Nasrani ki diyat ki baabat ba'az ahl-e-'ilm ka maslak Nabi Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) se marwi hadith ke muwafiq hai, 3. 'Umar bin 'Abd-al-'Aziz kehte hain: Yahudi aur Nasrani ki diyat Musalman ki diyat ka nisf hai, Ahmad bin Hanbal isi ke qa'il hain.
حَدَّثَنَا عِيسَى بْنُ أَحْمَدَ، وحَدَّثَنَا ابْنُ وَهْبٍ، عَنْ أُسَامَةَ بْنِ زَيْدٍ، عَنْ عَمْرِو بْنِ شُعَيْبٍ، عَنْ أَبِيهِ، عَنْ جَدِّهِ، أَنَّ ّرَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، قَالَ: لَا يُقْتَلُ مُسْلِمٌ بِكَافِرٍ ، وَبِهَذَا الْإِسْنَادِ، عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ قَالَ: دِيَةُ عَقْلِ الْكَافِرِ، نِصْفُ دِيَةِ عَقْلِ الْمُؤْمِنِ ، قَالَ أَبُو عِيسَى: حَدِيثُ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ عَمْرٍو فِي هَذَا الْبَابِ حَدِيثٌ حَسَنٌ، وَاخْتَلَفَ أَهْلُ الْعِلْمِ فِي دِيَةِ الْيَهُودِيِّ، وَالنَّصْرَانِيِّ، فَذَهَبَ بَعْضُ أَهْلِ الْعِلْمِ فِي دِيَةِ الْيَهُودِيِّ، وَالنَّصْرَانِيِّ إِلَى مَا رُوِيَ عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، وقَالَ عُمَرُ بْنُ عَبْدِ الْعَزِيزِ: دِيَةُ الْيَهُودِيِّ، وَالنَّصْرَانِيِّ، نِصْفُ دِيَةِ الْمُسْلِمِ، وَبِهَذَا يَقُولُ أَحْمَدُ بْنُ حَنْبَلٍ.