16.
The Book on Blood Money
١٦-
كتاب الديات عن رسول الله صلى الله عليه وسلم


17
Chapter: What Has Been Related About The Blood-Money For A Disbeliever

١٧
باب مَا جَاءَ فِي دِيَةِ الْكُفَّارِ

Jami` at-Tirmidhi 1413

Amr bin Shu'aib narrated from his father, from his grandfather that the Apostle of Allah ( صلى الله عليه وآله وسلم) said, ‘the Muslim is not killed for disbeliever.’ Imam Tirmidhi said, the Hadith of Abdullah bin Amr (رضي الله تعالى عنه) on this topic is a Hasan Hadith. The people of knowledge disagree about the blood-money of the Jew and the Christian. Some of them followed what was reported from the Prophet ( صلى الله عليه وآله وسلم) about the Jews and the Christians. Umar bin Abdul Aziz said, ‘the blood-money of a Jew and a Christian is half of the blood money of a Muslim.’ This is the view of Ahmad bin Hanbal. It has been reported that Umar bin Al-Khattab (رضي الله تعالى عنه) said, ‘the blood money of a Jew and a Christian is four thousand Dirham. The blood money of a Zoroastrian is eight-hundred Dirham.’ This is the view of Malik bin Anas, Ash-Shafi'i, and Ishaq. Some of the people of knowledge said that the blood money of a Jew and a Christian is the same as the blood money of a Muslim. This is the view of Sufyan Ath-Thawri and the people of Al-Kufah (Imam Abu Hanifah).


Grade: Sahih

عبداللہ بن عمرو رضی الله عنہما کہتے ہیں کہ رسول اللہ ﷺ نے فرمایا: ”مسلمان کافر کے بدلے قصاص میں قتل نہیں کیا جائے گا“، اور اسی سند سے روایت ہے کہ نبی اکرم ﷺ نے فرمایا: ”کافر کی دیت مومن کی دیت کا نصف ہے“۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- اس باب میں عبداللہ بن عمرو رضی الله عنہما کی حدیث حسن ہے، ۲- یہودی اور نصرانی کی دیت میں اہل علم کا اختلاف ہے، یہودی اور نصرانی کی دیت کی بابت بعض اہل علم کا مسلک نبی اکرم ﷺ سے مروی حدیث کے موافق ہے، ۳- عمر بن عبدالعزیز کہتے ہیں: یہودی اور نصرانی کی دیت مسلمان کی دیت کا نصف ہے، احمد بن حنبل اسی کے قائل ہیں۔

``Abd-al-Llah bin 'Amr ( (رضي الله تعالى عنه) a kehte hain ke Rasool Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ne farmaya: "Musalman kaafir ke badle qisas mein qatl nahin kiya jaega", aur isi sand se riwayat hai ke Nabi Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) ne farmaya: "Kaafir ki diyat Momin ki diyat ka nisf hai"۔ Imam Tirmidhi kehte hain: 1. Is bab mein 'Abd-al-Llah bin 'Amr ( (رضي الله تعالى عنه) a ki hadith Hasan hai, 2. Yahudi aur Nasrani ki diyat mein ahl-e-'ilm ka ikhtilaf hai, Yahudi aur Nasrani ki diyat ki baabat ba'az ahl-e-'ilm ka maslak Nabi Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) se marwi hadith ke muwafiq hai, 3. 'Umar bin 'Abd-al-'Aziz kehte hain: Yahudi aur Nasrani ki diyat Musalman ki diyat ka nisf hai, Ahmad bin Hanbal isi ke qa'il hain.

حَدَّثَنَا عِيسَى بْنُ أَحْمَدَ،‏‏‏‏ وحَدَّثَنَا ابْنُ وَهْبٍ،‏‏‏‏ عَنْ أُسَامَةَ بْنِ زَيْدٍ،‏‏‏‏ عَنْ عَمْرِو بْنِ شُعَيْبٍ،‏‏‏‏ عَنْ أَبِيهِ،‏‏‏‏ عَنْ جَدِّهِ،‏‏‏‏ أَنَّ ّرَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ:‏‏‏‏ لَا يُقْتَلُ مُسْلِمٌ بِكَافِرٍ ،‏‏‏‏ وَبِهَذَا الْإِسْنَادِ،‏‏‏‏ عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ قَالَ:‏‏‏‏ دِيَةُ عَقْلِ الْكَافِرِ،‏‏‏‏ نِصْفُ دِيَةِ عَقْلِ الْمُؤْمِنِ ،‏‏‏‏ قَالَ أَبُو عِيسَى:‏‏‏‏ حَدِيثُ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ عَمْرٍو فِي هَذَا الْبَابِ حَدِيثٌ حَسَنٌ،‏‏‏‏ وَاخْتَلَفَ أَهْلُ الْعِلْمِ فِي دِيَةِ الْيَهُودِيِّ،‏‏‏‏ وَالنَّصْرَانِيِّ،‏‏‏‏ فَذَهَبَ بَعْضُ أَهْلِ الْعِلْمِ فِي دِيَةِ الْيَهُودِيِّ،‏‏‏‏ وَالنَّصْرَانِيِّ إِلَى مَا رُوِيَ عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ،‏‏‏‏ وقَالَ عُمَرُ بْنُ عَبْدِ الْعَزِيزِ:‏‏‏‏ دِيَةُ الْيَهُودِيِّ،‏‏‏‏ وَالنَّصْرَانِيِّ،‏‏‏‏ نِصْفُ دِيَةِ الْمُسْلِمِ،‏‏‏‏ وَبِهَذَا يَقُولُ أَحْمَدُ بْنُ حَنْبَلٍ.