16.
The Book on Blood Money
١٦-
كتاب الديات عن رسول الله صلى الله عليه وسلم


16
Chapter: What Has Been Related About: The Muslim Is Not Killed For The Disbeliever

١٦
باب مَا جَاءَ لاَ يُقْتَلُ مُسْلِمٌ بِكَافِرٍ

Jami` at-Tirmidhi 1412

Abu Juhaifah narrated, ‘I said to 'Ali (رضي الله تعالى عنه) O Commander of the Believers, do you have anything written that is not in Allah's Book?' He said, 'by the One Who splits the seed and creates the soul, I have not learned from it except what understanding of the Qur'an Allah gives to a man, and what is in this sheet of paper.' I said, 'what is in the paper?' He said, 'it is the 'Aql ( ُالْعَقْل), the (ransom for) release of captives, and the judgement that no believer is killed for a disbeliever.' Imam Tirmidhi says: 1- The Hadith of Ali (may Allah be pleased with him) is Hasan Sahih (good and authentic). 2- In this chapter, there is also a narration from Abdullah bin Amr (may Allah be pleased with them). 3- According to some scholars, it is acted upon, such as Sufyan ath-Thawri, Malik bin Anas, Shafi'i, Ahmad, and Ishaq bin Rahwayh. They say: A believer shall not be killed in retaliation for an unbeliever. 4- And some scholars say: In exchange for a dhimmi (non-Muslim living under Muslim rule), a Muslim may be killed as a form of retribution, but the first opinion is more correct.


Grade: Sahih

ابوجحیفہ کہتے ہیں کہ میں نے علی رضی الله عنہ سے پوچھا کیا ۱؎: امیر المؤمنین! کیا آپ کے پاس کاغذ میں لکھی ہوئی کوئی ایسی تحریر ہے جو قرآن میں نہیں ہے؟ انہوں نے کہا: نہیں، اس ذات کی قسم جس نے دانے کو پھاڑا اور جان کو پیدا کیا! میں سوائے اس فہم و بصیرت کے جسے اللہ تعالیٰ قرآن کے سلسلہ میں آدمی کو نوازتا ہے اور اس صحیفہ میں موجود چیز کے کچھ نہیں جانتا، میں نے پوچھا: صحیفہ میں کیا ہے؟ کہا: اس میں دیت، قید یوں کے آزاد کرنے کا ذکر اور آپ کا یہ فرمان ہے: ”مومن کافر کے بدلے قتل نہیں کیا جائے گا“ ۲؎۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- علی رضی الله عنہ کی حدیث حسن صحیح ہے، ۲- اس باب میں عبداللہ بن عمرو رضی الله عنہما سے بھی روایت ہے، ۳- بعض اہل علم کے نزدیک اسی پر عمل ہے، سفیان ثوری، مالک بن انس، شافعی، احمد اور اسحاق بن راہویہ کا یہی قول ہے، یہ لوگ کہتے ہیں: مومن کافر کے بدلے نہیں قتل کیا جائے گا، ۴- اور بعض اہل علم کہتے ہیں: ذمی کے بدلے بطور قصاص مسلمان کو قتل کیا جائے گا، لیکن پہلا قول زیادہ صحیح ہے۔

Abu Jahīfah kehte hain ke main ne Ali (رضي الله تعالى عنه) se poocha kiya 1؎: Amir ul Momineen! kiya aap ke pass kaaghaz main likhi hui koi aisi tahreer hai jo Quran main nahi hai? Unhon ne kaha: nahi, us zaat ki qasam jis ne daane ko phaara aur jaan ko paida kiya! main sawai is fahm o basirat ke jisay Allah ta'ala Quran ke silsilay main aadmi ko nawazta hai aur is saheefa main maujud cheez ke kuchh nahi janta, main ne poocha: saheefa main kya hai? kaha: is main deet, qaid yoon ke aazad karne ka zikr aur aap ka yeh farman hai: ”Momin kaafir ke badle qatal nahi kiya jayega“ 2؎. Imam Tirmidhi kehte hain: 1. Ali (رضي الله تعالى عنه) ki hadees hasan sahih hai, 2. is bab main Abdullah bin Amr ( (رضي الله تعالى عنه) a se bhi riwayat hai, 3. baaz ahl ilm ke nazdeek isi par amal hai, Sufiyan Thauri, Malik bin Anas, Shafi'i, Ahmad aur Ishaq bin Rahaviyah ka yehi qoul hai, yeh log kehte hain: Momin kaafir ke badle nahi qatal kiya jayega, 4. aur baaz ahl ilm kehte hain: Zimi ke badle batour qisas musalman ko qatal kiya jayega, lekin pehla qoul ziyaada sahih hai.

حَدَّثَنَا أَحْمَدُ بْنُ مَنِيعٍ،‏‏‏‏ حَدَّثَنَا هُشَيْمٌ،‏‏‏‏ أَنْبَأَنَا مُطَرِّفٌ،‏‏‏‏ عَنْ الشَّعْبِيِّ، حَدَّثَنَا أَبُو جُحَيْفَةَ، قَالَ:‏‏‏‏ قُلْتُ لِعَلِيٍّ:‏‏‏‏ يَا أَمِيرَ الْمُؤْمِنِينَ هَلْ عِنْدَكُمْ سَوْدَاءُ فِي بَيْضَاءَ لَيْسَ فِي كِتَابِ اللَّهِ،‏‏‏‏ قَالَ:‏‏‏‏ لَا،‏‏‏‏ وَالَّذِي فَلَقَ الْحَبَّةَ،‏‏‏‏ وَبَرَأَ النَّسَمَةَ،‏‏‏‏ مَا عَلِمْتُهُ إِلَّا فَهْمًا يُعْطِيهِ اللَّهُ رَجُلًا فِي الْقُرْآنِ وَمَا فِي الصَّحِيفَةِ ،‏‏‏‏ قُلْتُ:‏‏‏‏ وَمَا فِي الصَّحِيفَةِ ؟ قَالَ:‏‏‏‏ الْعَقْلُ،‏‏‏‏ وَفِكَاكُ الْأَسِيرِ،‏‏‏‏ وَأَنْ لَا يُقْتَلَ مُؤْمِنٌ بِكَافِرٍ . قَالَ:‏‏‏‏ وَفِي الْبَاب،‏‏‏‏ عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ عَمْرٍو،‏‏‏‏ قَالَ أَبُو عِيسَى:‏‏‏‏ حَدِيثُ عَلِيٍّ حَدِيثٌ حَسَنٌ صَحِيحٌ،‏‏‏‏ وَالْعَمَلُ عَلَى هَذَا عِنْدَ بَعْضِ أَهْلِ الْعِلْمِ،‏‏‏‏ وَهُوَ قَوْلُ:‏‏‏‏ سُفْيَانَ الثَّوْرِيِّ،‏‏‏‏ وَمَالِكِ بْنِ أَنَسٍ،‏‏‏‏ وَالشَّافِعِيِّ،‏‏‏‏ وَأَحْمَدَ،‏‏‏‏ وَإِسْحَاق،‏‏‏‏ قَالُوا:‏‏‏‏ لَا يُقْتَلُ مُؤْمِنٌ بِكَافِرٍ،‏‏‏‏ وقَالَ بَعْضُ أَهْلِ الْعِلْمِ:‏‏‏‏ يُقْتَلُ الْمُسْلِمُ بِالْمُعَاهِدِ،‏‏‏‏ وَالْقَوْلُ الْأَوَّلُ أَصَحُّ.