Ubaidullah bin Abi Rafi narrated from his father that the Apostle of Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) said the Adhan in the ear of Al-Hasan bin Ali (رضي الله تعالى عنه) when he was born to Sayyida Fatimah (رضي الله تعالى عنها) like the Adhan of Salah. Imam Tirmidhi said this Hadith is Hasan Sahih. And it is acted upon, regarding the Aqiqah. Through other routes, it has been reported from the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) that for a boy two sheep and for a girl one sheep is sufficient. And it has also been reported that he had one sheep for the Aqiqa for Imam A1-Hasan bin Ali (رضي الله تعالى عنه). Some of the people of knowledge followed this Hadith.
Grade: Sahih
ابورافع رضی الله عنہ کہتے ہیں کہ میں نے رسول اللہ ﷺ کو دیکھا کہ حسن بن علی جب فاطمۃالزہراء رضی الله عنہم سے پیدا ہوئے تو آپ ﷺ نے حسن کے کان میں نماز کی اذان کی طرح اذان دی۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- یہ حدیث حسن صحیح ہے، ۲- عقیقہ کے مسئلہ میں اس حدیث پر عمل ہے جو نبی اکرم ﷺ سے کئی سندوں سے آئی ہے کہ لڑکے کی طرف سے دو بکریاں ایک جیسی اور لڑکی کی طرف سے ایک بکری ذبح کی جائے، ۳- نبی اکرم ﷺ سے یہ بھی مروی ہے کہ آپ نے حسن کی طرف سے ایک بکری ذبح کی، بعض اہل علم کا مسلک اسی حدیث کے موافق ہے۔
Abu Rafi Razi Allah anhu kehte hain ke main ne Rasool Allah Sallal lahu Alaihi Wasallam ko dekha ke Hasan bin Ali jab Fatimah al-Zahra Razi Allah anhum se paida hue to aap Sallal lahu Alaihi Wasallam ne Hasan ke kaan mein namaz ki azan ki tarah azan di. Imam Tirmidhi kehte hain: 1. yeh hadees hasan sahih hai, 2. Aqeeqah ke masla mein is hadees par amal hai jo Nabi akram Sallal lahu Alaihi Wasallam se kai sando se aai hai ke larkay ki taraf se do bakriyan ek jaisi aur larkay ki taraf se ek bakri zabh ki jaaye, 3. Nabi akram Sallal lahu Alaihi Wasallam se yeh bhi marwi hai ke aap ne Hasan ki taraf se ek bakri zabh ki, baaz ahl-e-ilm ka maslak isi hadees ke muwafiq hai.
حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ بَشَّارٍ، حَدَّثَنَا يَحْيَى بْنُ سَعِيدٍ، وَعَبْدُ الرَّحْمَنِ بْنُ مَهْدِيٍّ، قَالَا: أَخْبَرَنَا سُفْيَانُ، عَنْ عَاصِمِ بْنِ عُبَيْدِ اللَّهِ، عَنْ عُبَيْدِ اللَّهِ بْنِ أَبِي رَافِعٍ، عَنْ أَبِيهِ، قَالَ: رَأَيْتُ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ أَذَّنَ فِي أُذُنِ الْحَسَنِ بْنِ عَلِيٍّ حِينَ وَلَدَتْهُ فَاطِمَةُ بِالصَّلَاةِ ، قَالَ أَبُو عِيسَى: هَذَا حَدِيثٌ حَسَنٌ صَحِيحٌ، وَالْعَمَلُ فِي الْعَقِيقَةِ عَلَى مَا رُوِيَ عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ مِنْ غَيْرِ وَجْهٍ، عَنِ الْغُلَامِ شَاتَانِ مُكَافِئَتَانِ، وَعَنِ الْجَارِيَةِ شَاةٌ، وَرُوِيَ عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ أَيْضًا: أَنَّهُ عَقَّ عَنْ الْحَسَنِ بْنِ عَلِيٍّ بِشَاةٍ، وَقَدْ ذَهَبَ بَعْضُ أَهْلِ الْعِلْمِ إِلَى هَذَا الْحَدِيثِ.