21.
The Book on Military Expeditions
٢١-
كتاب السير عن رسول الله صلى الله عليه وسلم


3
Chapter: Regarding Nighttime And Surprise Attacks

٣
باب مَا جَاءَ فِي الْبَيَاتِ وَالْغَارَاتِ‏

Jami` at-Tirmidhi 1550

Anas (رضي الله تعالى عنه) narrated that when the Apostle of Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) set out for Khaibar, he approached it at night and when he came to a people during the night, he would not attack them until morning. So, when the morning came, the Jews came out with their shovels and baskets, then when they saw him, they said, 'Muhammad (صلى الله عليه وآله وسلم), by Allah Muhammad (صلى الله عليه وآله وسلم) has come with an army.' So the Apostle of Allah ( صلى الله عليه وآله وسلم) said, 'Allahu Akbar! Khaibar is destroyed, for whenever we approach the land of people, then what an evil morning for those who have been warned.'


Grade: Sahih

انس رضی الله عنہ سے روایت ہے کہ جب رسول اللہ ﷺ خیبر روانہ ہوئے تو وہاں رات کو پہنچے، اور آپ جب بھی کسی قوم کے پاس رات کو پہنچتے تو جب تک صبح نہ ہو جاتی اس پر حملہ نہیں کرتے ۱؎، پھر جب صبح ہو گئی تو یہود اپنے پھاوڑے اور ٹوکریوں کے ساتھ نکلے، جب انہوں نے آپ کو دیکھا تو کہا: محمد ہیں، اللہ کی قسم، محمد لشکر کے ہمراہ آ گئے، رسول اللہ ﷺ نے فرمایا: ”اللہ اکبر! خیبر برباد ہو گیا، جب ہم کسی قوم کے میدان میں اترتے ہیں اس وقت ڈرائے گئے لوگوں کی صبح، بڑی بری ہوتی ہے۔

Anas (رضي الله تعالى عنه) se riwayat hai ke jab Rasool Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) Khaibar rawana hu'e to waha raat ko pahunche, aur aap jab bhi kisi qaum ke paas raat ko pahunche to jab tak subah na ho jati us par humla nahi karte 1؎, phir jab subah ho gayi to yahud apne phawaare aur tokriyon ke sath nikle, jab unhon ne aap ko dekha to kaha: Muhammad hain, Allah ki qasam, Muhammad lashkar ke humraah aa gaye, Rasool Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ne farmaya: ”Allah Akbar! Khaibar barbad ho gaya, jab hum kisi qaum ke maidan mein utarte hain us waqt draye gaye logoon ki subah, bari buri hoti hai.

حَدَّثَنَا الْأَنْصَارِيُّ، حَدَّثَنَا مَعْنٌ، حَدَّثَنِي مَالِكُ بْنُ أَنَسٍ، عَنْ حُمَيْدٍ، عَنْ أَنَسٍ، أَنّ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ حِينَ خَرَجَ إِلَى خَيْبَرَ، ‏‏‏‏‏‏أَتَاهَا لَيْلًا، ‏‏‏‏‏‏وَكَانَ إِذَا جَاءَ قَوْمًا بِلَيْلٍ، ‏‏‏‏‏‏لَمْ يُغِرْ عَلَيْهِمْ حَتَّى يُصْبِحَ، ‏‏‏‏‏‏فَلَمَّا أَصْبَحَ، ‏‏‏‏‏‏خَرَجَتْ يَهُودُ بِمَسَاحِيهِمْ وَمَكَاتِلِهِمْ، ‏‏‏‏‏‏فَلَمَّا رَأَوْهُ، ‏‏‏‏‏‏قَالُوا:‏‏‏‏ مُحَمَّدٌ وَافَقَ وَاللَّهِ مُحَمَّدٌ الْخَمِيسَ، ‏‏‏‏‏‏فَقَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ:‏‏‏‏ اللَّهُ أَكْبَرُ، ‏‏‏‏‏‏خَرِبَتْ خَيْبَرُ، ‏‏‏‏‏‏إِنَّا إِذَا نَزَلْنَا بِسَاحَةِ قَوْمٍ، ‏‏‏‏‏‏فَسَاءَ صَبَاحُ الْمُنْذَرِينَ .

Jami` at-Tirmidhi 1551

Abu Talhah (رضي الله تعالى عنه) narrated that when the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) overtook a people he would stay at the outskirts of their city for three nights.’ Imam Tirmidhi said, this Hadith is Hasan Sahih. The (previous) narration of Humaid from Anas (رضي الله تعالى عنه) is Hasan Sahih. Some of the people of knowledge permitted the surprise attack during the night. Some of them disliked it. Ahmad and Ishaq said that there is no harm in attacking the enemy during the night. And the meaning of, ‘Muhammad (صلى الله عليه وآله وسلم) has come with the Khamis ( َالْخَمِيس)’ means the army is with him.


Grade: Sahih

ابوطلحہ رضی الله عنہ سے روایت ہے کہ جب نبی اکرم ﷺ کسی قوم پر غالب آتے تو ان کے میدان میں تین دن تک قیام کرتے۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- یہ حدیث حسن صحیح ہے، ۲- حمید کی حدیث جو انس رضی الله عنہ سے آئی ہے حسن صحیح ہے، ۳- اہل علم کی ایک جماعت نے رات میں حملہ کرنے اور چھاپہ مارنے کی اجازت دی ہے، ۴- بعض اہل علم اس کو مکروہ سمجھتے ہیں، ۵- احمد اور اسحاق بن راہویہ کہتے ہیں کہ رات میں دشمن پر چھاپہ مارنے میں کوئی حرج نہیں ہے، ۶- «وافق محمد الخميس» میں «الخميس» سے مراد لشکر ہے۔

Abu Talha razi Allah anhu se riwayat hai keh jab Nabi Akram sallallahu alaihi wasallam kisi qaum par ghalib aate to un ke maidan mein teen din tak qayam karte. Imam Tirmidhi kehte hain: 1- Yeh hadees hasan sahih hai, 2- Hamid ki hadees jo Anas razi Allah anhu se aayi hai hasan sahih hai, 3- Ahl e ilm ki ek jamat ne raat mein hamla karne aur chhapa marne ki ijazat di hai, 4- Baaz ahl e ilm is ko makruh samajhte hain, 5- Ahmad aur Ishaq bin Rahawayh kehte hain keh raat mein dushman par chhapa marne mein koi harj nahi hai, 6- "Wafiq Muhammad al-Khamis" mein "al-Khamis" se murad lashkar hai.

حَدَّثَنَا قُتَيْبَةُ، وَمُحَمَّدُ بْنُ بَشَّارٍ، قَالَا:‏‏‏‏ حَدَّثَنَا مُعَاذُ بْنُ مُعَاذٍ، عَنْ سَعِيدِ بْنِ أَبِي عَرُوبَةَ، عَنْ قَتَادَةَ، عَنْ أَنَسٍ، عَنْ أَبِي طَلْحَةَ، أَنّ النَّبِيَّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ:‏‏‏‏ كَانَ إِذَا ظَهَرَ عَلَى قَوْمٍ، ‏‏‏‏‏‏أَقَامَ بِعَرْصَتِهِمْ ثَلَاثًا ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ أَبُو عِيسَى:‏‏‏‏ هَذَا حَدِيثٌ حَسَنٌ صَحِيحٌ، ‏‏‏‏‏‏وَحَدِيثُ حُمَيْدٍ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ أَنَسٍ، ‏‏‏‏‏‏حَدِيثٌ حَسَنٌ صَحِيحٌ، ‏‏‏‏‏‏وَقَدْ رَخَّصَ قَوْمٌ مِنْ أَهْلِ الْعِلْمِ فِي الْغَارَةِ بِاللَّيْلِ وَأَنْ يُبَيِّتُوا، ‏‏‏‏‏‏وَكَرِهَهُ بَعْضُهُمْ، ‏‏‏‏‏‏وقَالَ أَحْمَدُ، ‏‏‏‏‏‏وَإِسْحَاق:‏‏‏‏ لَا بَأْسَ أَنْ يُبَيَّتَ الْعَدُوُّ لَيْلًا، ‏‏‏‏‏‏وَمَعْنَى قَوْلِهِ وَافَقَ مُحَمَّدٌ الْخَمِيسَ، ‏‏‏‏‏‏يَعْنِي بِهِ:‏‏‏‏ الْجَيْشَ.