21.
The Book on Military Expeditions
٢١-
كتاب السير عن رسول الله صلى الله عليه وسلم


3
Chapter: Regarding Nighttime And Surprise Attacks

٣
باب مَا جَاءَ فِي الْبَيَاتِ وَالْغَارَاتِ‏

Jami` at-Tirmidhi 1551

Abu Talhah (رضي الله تعالى عنه) narrated that when the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) overtook a people he would stay at the outskirts of their city for three nights.’ Imam Tirmidhi said, this Hadith is Hasan Sahih. The (previous) narration of Humaid from Anas (رضي الله تعالى عنه) is Hasan Sahih. Some of the people of knowledge permitted the surprise attack during the night. Some of them disliked it. Ahmad and Ishaq said that there is no harm in attacking the enemy during the night. And the meaning of, ‘Muhammad (صلى الله عليه وآله وسلم) has come with the Khamis ( َالْخَمِيس)’ means the army is with him.


Grade: Sahih

ابوطلحہ رضی الله عنہ سے روایت ہے کہ جب نبی اکرم ﷺ کسی قوم پر غالب آتے تو ان کے میدان میں تین دن تک قیام کرتے۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- یہ حدیث حسن صحیح ہے، ۲- حمید کی حدیث جو انس رضی الله عنہ سے آئی ہے حسن صحیح ہے، ۳- اہل علم کی ایک جماعت نے رات میں حملہ کرنے اور چھاپہ مارنے کی اجازت دی ہے، ۴- بعض اہل علم اس کو مکروہ سمجھتے ہیں، ۵- احمد اور اسحاق بن راہویہ کہتے ہیں کہ رات میں دشمن پر چھاپہ مارنے میں کوئی حرج نہیں ہے، ۶- «وافق محمد الخميس» میں «الخميس» سے مراد لشکر ہے۔

Abu Talha razi Allah anhu se riwayat hai keh jab Nabi Akram sallallahu alaihi wasallam kisi qaum par ghalib aate to un ke maidan mein teen din tak qayam karte. Imam Tirmidhi kehte hain: 1- Yeh hadees hasan sahih hai, 2- Hamid ki hadees jo Anas razi Allah anhu se aayi hai hasan sahih hai, 3- Ahl e ilm ki ek jamat ne raat mein hamla karne aur chhapa marne ki ijazat di hai, 4- Baaz ahl e ilm is ko makruh samajhte hain, 5- Ahmad aur Ishaq bin Rahawayh kehte hain keh raat mein dushman par chhapa marne mein koi harj nahi hai, 6- "Wafiq Muhammad al-Khamis" mein "al-Khamis" se murad lashkar hai.

حَدَّثَنَا قُتَيْبَةُ، وَمُحَمَّدُ بْنُ بَشَّارٍ، قَالَا:‏‏‏‏ حَدَّثَنَا مُعَاذُ بْنُ مُعَاذٍ، عَنْ سَعِيدِ بْنِ أَبِي عَرُوبَةَ، عَنْ قَتَادَةَ، عَنْ أَنَسٍ، عَنْ أَبِي طَلْحَةَ، أَنّ النَّبِيَّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ:‏‏‏‏ كَانَ إِذَا ظَهَرَ عَلَى قَوْمٍ، ‏‏‏‏‏‏أَقَامَ بِعَرْصَتِهِمْ ثَلَاثًا ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ أَبُو عِيسَى:‏‏‏‏ هَذَا حَدِيثٌ حَسَنٌ صَحِيحٌ، ‏‏‏‏‏‏وَحَدِيثُ حُمَيْدٍ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ أَنَسٍ، ‏‏‏‏‏‏حَدِيثٌ حَسَنٌ صَحِيحٌ، ‏‏‏‏‏‏وَقَدْ رَخَّصَ قَوْمٌ مِنْ أَهْلِ الْعِلْمِ فِي الْغَارَةِ بِاللَّيْلِ وَأَنْ يُبَيِّتُوا، ‏‏‏‏‏‏وَكَرِهَهُ بَعْضُهُمْ، ‏‏‏‏‏‏وقَالَ أَحْمَدُ، ‏‏‏‏‏‏وَإِسْحَاق:‏‏‏‏ لَا بَأْسَ أَنْ يُبَيَّتَ الْعَدُوُّ لَيْلًا، ‏‏‏‏‏‏وَمَعْنَى قَوْلِهِ وَافَقَ مُحَمَّدٌ الْخَمِيسَ، ‏‏‏‏‏‏يَعْنِي بِهِ:‏‏‏‏ الْجَيْشَ.