27.
Chapters on Righteousness And Maintaining Good Relations With Relatives
٢٧-
كتاب البر والصلة عن رسول الله صلى الله عليه وسلم


10
Chapter: What Has Been Related About Connecting The Ties Of Kinship

١٠
باب مَا جَاءَ فِي صِلَةِ الرَّحِمِ

Jami` at-Tirmidhi 1908

Abdullah bin Amr (رضي الله تعالى عنه) narrated that the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) said, ‘merely maintaining the ties of kinship is not adequate, but connecting the ties of kinship is, when his ties to the womb are severed and he connects it.’ Imam Tirmidhi said, this Hadith is Hasan Sahih. There are narrations on this topic from Salman, Abdullah bin Umar (رضي الله تعالى عنهما), and Ummul Momineen Aisha (رضي الله تعالى عنها).


Grade: Sahih

ابوسلمہ کہتے ہیں کہ ابوالرداد لیثی بیمار ہو گئے، عبدالرحمٰن بن عوف رضی الله عنہ ان کی عیادت کو گئے، ابوالرداء نے کہا: میرے علم کے مطابق ابو محمد ( عبدالرحمٰن بن عوف ) لوگوں میں سب سے اچھے اور صلہ رحمی کرنے والے ہیں، عبدالرحمٰن بن عوف نے کہا: میں نے رسول اللہ ﷺ کو فرماتے سنا: ”اللہ تبارک وتعالیٰ نے فرمایا: میں اللہ ہوں، میں رحمن ہوں، میں نے «رحم» ( یعنی رشتے ناتے ) کو پیدا کیا ہے، اور اس کا نام اپنے نام سے ( مشتق کر کے ) رکھا ہے، اس لیے جو اسے جوڑے گا میں اسے ( اپنی رحمت سے ) جوڑے رکھوں گا اور جو اسے کاٹے گا میں بھی اسے ( اپنی رحمت سے ) کاٹ دوں گا“۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- اس باب میں ابو سعید خدری، ابن ابی اوفی، عامر بن ربیعہ، ابوہریرہ اور جبیر بن مطعم رضی الله عنہم سے بھی احادیث آئی ہیں۔ ۲- زہری سے مروی سفیان کی حدیث صحیح ہے، معمر نے زہری سے یہ حدیث «عن أبي سلمة عن رداد الليثي عن عبدالرحمٰن بن عوف و معمر» کی سند سے روایت کی ہے، معمر نے ( سند بیان کرتے ہوئے ) ایسا ہی کہا ہے، محمد ( بخاری ) کہتے ہیں: معمر کی حدیث میں خطا ہے، ( دونوں سندوں میں فرق واضح ہے ) ۔

Abu Salama kehte hain ke Abu al-Raddad Laythi beemar ho gaye, Abdul Rehman bin Aouf (رضي الله تعالى عنه)u un ki iyyadat ko gaye, Abu al-Raddad ne kaha: mere ilm ke mutaabiq Abu Muhammad (Abdul Rehman bin Aouf) logoon mein sab se ache aur sila rahmi karne walay hain, Abdul Rehman bin Aouf ne kaha: main ne rasool Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ko farmate suna: "Allah tabarak wa ta'ala ne farmaya: main Allah hoon, main Rahman hoon, main ne «rahm» (yani rishty nate) ko peda kiya hai, aur is ka nam apne nam se (mushtuq kar ke) rakha hai, is liye jo isay joday ga main isay (apni rahmat se) joday rakhun ga aur jo isay kaatay ga main bhi isay (apni rahmat se) kaat dun ga"۔ Imam Tirmidhi kehte hain: 1- is bab mein Abu Saeed Khudri, Ibn Abi Aoufi, Aamir bin Rabi'ah, Abu Hurairah aur Jabir bin Mut'im (رضي الله تعالى عنه)um se bhi ahadith aayi hain. 2- Zahri se marwi Sufiyan ki hadith sahih hai, Mu'amar ne Zahri se ye hadith «an Abi Salama an Raddad al-Laythi an Abdul Rehman bin Aouf wa Mu'amar» ki sanad se riwayat ki hai, Mu'amar ne (sanad bayan karte huway) aisa hi kaha hai, Muhammad (Bukhari) kehte hain: Mu'amar ki hadith mein khata hai, (donon sanadon mein farq wazeh hai)۔

حَدَّثَنَا ابْنُ أَبِي عُمَرَ، حَدَّثَنَا سُفْيَانُ، حَدَّثَنَا بَشِيرٌ أَبُو إِسْمَاعِيل، وَفِطْرُ بْنُ خَلِيفَةَ، عَنْ مُجَاهِدٍ، عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ عَمْرٍو، عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ قَالَ:‏‏‏‏ لَيْسَ الْوَاصِلُ بِالْمُكَافِئِ، ‏‏‏‏‏‏وَلَكِنَّ الْوَاصِلَ الَّذِي إِذَا انْقَطَعَتْ رَحِمُهُ وَصَلَهَا ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ أَبُو عِيسَى:‏‏‏‏ هَذَا حَدِيثٌ حَسَنٌ صَحِيحٌ، ‏‏‏‏‏‏وَفِي الْبَابِ عَنْ سَلْمَانَ، ‏‏‏‏‏‏وَعَائِشَةَ، ‏‏‏‏‏‏وَعَبْدِ اللَّهِ بْنِ عُمَرَ.

Jami` at-Tirmidhi 1909

Muhammad bin Jubair bin Mut'im narrated from his father that the Apostle of Allah ( صلى الله عليه وآله وسلم) said, ‘the one who severs ties will not enter Paradise.’ Imam Tirmidhi said, this Hadith is Hasan Sahih.


Grade: Sahih

عبداللہ بن عمرو رضی الله عنہ سے روایت ہے کہ نبی اکرم ﷺ نے فرمایا: ”صلہ رحمی کرنے والا وہ نہیں ہے جو بدلہ چکائے ۱؎، بلکہ حقیقی صلہ رحمی کرنے والا وہ ہے جو رشتہ ناتا توڑنے پر بھی صلہ رحمی کرے“۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- یہ حدیث حسن صحیح ہے، ۲- اس باب میں سلمان، عائشہ اور عبداللہ بن عمر رضی الله عنہم سے بھی احادیث آئی ہیں۔

“Abd-ul-Llah bin 'Amr (رضي الله تعالى عنه) se riwayat hai ke Nabi-e-Akram sallal laahu 'alaihi wa sallam ne farmaya: "Silah-e-rahmi karne wala woh nahin hai jo badla chakaay 1, balke haqiqi silah-e-rahmi karne wala woh hai jo risht-e-nata torne par bhi silah-e-rahmi kare"۔ Imam Tirmidhi kehte hain: 1. Yah hadees hasan sahih hai, 2. Is bab mein Salman, Ayesha aur Abd-ul-Llah bin 'Umar (رضي الله تعالى عنه) se bhi ahadees aayi hain.

حَدَّثَنَا ابْنُ أَبِي عُمَرَ، وَنَصْرُ بْنُ عَلِيٍّ، وَسَعِيدُ بْنُ عَبْدِ الرَّحْمَنِ الْمَخْزُومِيُّ، قَالُوا:‏‏‏‏ حَدَّثَنَا سُفْيَانُ، عَنِ الزُّهْرِيِّ، عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ جُبَيْرِ بْنِ مُطْعِمٍ، عَنْ أَبِيهِ، قَالَ:‏‏‏‏ قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ:‏‏‏‏ لَا يَدْخُلُ الْجَنَّةَ قَاطِعٌ ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ ابْنُ أَبِي عُمَرَ:‏‏‏‏ قَالَ سُفْيَانُ:‏‏‏‏ يَعْنِي قَاطِعَ رَحِمٍ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ أَبُو عِيسَى:‏‏‏‏ هَذَا حَدِيثٌ حَسَنٌ صَحِيحٌ.