28.
Chapters on Medicine
٢٨-
كتاب الطب عن رسول اللَّهِ صلى الله عليه وسلم


15
Chapter: What Has Been Related About Permitting That

١٥
باب مَا جَاءَ فِي الرُّخْصَةِ فِي ذَلِكَ

Jami` at-Tirmidhi 2056

Anas (ِِرضئِ هللاِ تعالیعنہ) narrated that the Apostle of Allah (صلىِ هللاِ عليهِ وِ آلهِ وسلم) permitted Ruqyah for the scorpion sting, the (evil) eye, and An-Namlah (ِالنَمْلَةه) (a type of wound or ulcer). There is another chain for this Hadith from Anas bin Malik (رضئِهللاِتعالیِعنہ) who narrated that the Apostle of Allah (صلىِهللاِعليهِوِآلهِوسلم) permitted Ruqyah for the scorpion sting, and An-Namlah. Imam Tirmidhi said this Hadith is Hasan Gharib. Heِadded,ِ‘to me, this Hadith is more correct than the narration of Mu'awiyah bin Hisham from Sufyan. There are narrations on this topic from Ummul Momineen Aisha (رضئِهللاِتعالیِعنہا), Buraidah, Imran bin Husain, Jabir, Talq bin 'Ali, Amr bin Hazm, and Abu Khizamah from his father (رضئِهللاِتعالیِعنہم).


Grade: Sahih

انس رضی الله عنہ کہتے ہیں کہ رسول اللہ ﷺ نے بچھو کے ڈنک، نظر بد اور پسلی میں نکلنے والے دانے کے سلسلے میں، جھاڑ پھونک کی اجازت دی ہے۔

Insa razi Allah anhu kehte hain ke Rasool Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ne bichhoo ke dank, nazar bad aur pasli mein nikalne wale dane ke silsile mein, jhaad phoonk ki ijazat di hai.

حَدَّثَنَا عَبْدَةُ بْنُ عَبْدِ اللَّهِ الْخُزَاعِيُّ، حَدَّثَنَا مُعَاوِيَةُ بْنُ هِشَامٍ، عَنْ سُفْيَانَ، عَنْ عَاصِمٍ، عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ الْحَارِثِ، عَنْ أَنَسٍ، أَنّ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ رَخَّصَ فِي الرُّقْيَةِ مِنَ الْحُمَةِ وَالْعَيْنِ وَالنَّمْلَةِ .

Jami` at-Tirmidhi 2057

Imran bin Husain narrated that the Apostle of Allah (صلىِهللاِعليهِوِآلهِوسلم) said, ‘no Ruqyah except for the (evil) eye and the scorpion sting.’ Imam Tirmidhi said Shu'bah reported this Hadith from Husain, from Ash-Sha'bi, from Buraidah (رضئِهللاِتعالیِعنہ) from the Prophet (صلىِهللاِعليهِوِآلهِوسلم) similarly.


Grade: Sahih

عمران بن حصین رضی الله عنہ سے روایت ہے کہ رسول اللہ ﷺ نے فرمایا: ”جھاڑ پھونک صرف نظر بد اور پسلی میں نکلنے والے دانے کی وجہ سے ہی جائز ہے“ ۱؎۔ امام ترمذی کہتے ہیں: شعبہ نے یہ حدیث «عن حصين عن الشعبي عن بريدة عن النبي صلى الله عليه وسلم» کی سند سے اسی کے مثل روایت کی ہے۔

Imran bin Hasaan (رضي الله تعالى عنه) se riwayat hai ke rasool Allah salla Allahu alayhi wa sallam ne farmaya: "Jhaad phoonk sirf nazar bad aur pasli mein nikalne wale dane ki wajah se hi jaiz hai" 1؎. Imam Tirmidhi kehte hain: Shua'ba ne yeh hadith «an Hasaan an Shu'abi an Buridah an Nabi salla Allahu alayhi wa sallam» ki sanad se isi ke misal riwayat ki hai.

حَدَّثَنَا ابْنُ أَبِي عُمَرَ، حَدَّثَنَا سُفْيَانُ، عَنْ حُصَيْنٍ، عَنِ الشَّعْبِيِّ، عَنْ عِمْرَانَ بْنِ حُصَيْنٍ، أَنّ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ قَالَ:‏‏‏‏ لَا رُقْيَةَ إِلَّا مِنْ عَيْنٍ أَوْ حُمَةٍ ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ أَبُو عِيسَى:‏‏‏‏ وَرَوَى شُعْبَةُ هَذَا الْحَدِيثَ عَنْ حُصَيْنٍ، عَنِ الشَّعْبِيِّ، عَنْ بُرَيْدَةَ، عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، ‏‏‏‏‏‏بِمِثْلِهِ.