4.
The Book on the Day of Friday
٤-
كِتَاب الْجُمُعَةِ عَنْ رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ


29
Chapter: [What Has Been Related] About As-Siwak And Perfume On Friday

٢٩
باب مَا جَاءَ فِي السِّوَاكِ وَالطِّيبِ يَوْمَ الْجُمُعَةِ

Jami` at-Tirmidhi 528

Al-Bara bin Azib (رضي الله تعالى عنه) narrated that the Apostlel of Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) said : 'It is a duty of the Muslims that they perform Ghusl on Friday, and that each of them wear some of his family's perfume. If he does not find any, then water is a perfume for him. Imam Tirmidhi said) there are narrations on this topic from Abu Sa'id (رضي الله تعالى عنه) and a Shaikh from the Ansar."


Grade: Da'if

براء بن عازب رضی الله عنہما کہتے ہیں کہ رسول اللہ ﷺ نے فرمایا: ”مسلمانوں پر لازم ہے کہ وہ جمعہ کے دن غسل کریں اور ہر ایک اپنے گھر والوں کی خوشبو میں سے خوشبو لگائے، اگر اسے خوشبو میسر نہ ہو تو پانی ہی اس کے لیے خوشبو ہے“۔ اس باب میں ابوسعید رضی الله عنہ اور ایک انصاری شیخ سے بھی روایت ہے۔

Baraa bin Aazib ( (رضي الله تعالى عنه) a kehte hain ke Rasool Allah sallahu alaihi wa sallam ne farmaya: “Musalmanon per lazim hai ke woh Juma ke din ghusl karein aur har aik apne ghar walon ki khushboo mein se khushboo lagaaye, agar usse khushboo misar na ho to pani hi uske liye khushboo hai”۔ Is bab mein Abu Saeed (رضي الله تعالى عنه) aur aik Ansari Shaikh se bhi riwayat hai.

حَدَّثَنَا عَلِيُّ بْنُ الْحَسَنِ الْكُوفِيُّ، حَدَّثَنَا أَبُو يَحْيَى إِسْمَاعِيل بْنُ إِبْرَاهِيمَ التَّيْمِيُّ، عَنْ يَزِيدَ بْنِ أَبِي زِيَادٍ، عَنْ عَبْدِ الرَّحْمَنِ بْنِ أَبِي لَيْلَى، عَنْ الْبَرَاءِ بْنِ عَازِبٍ، قَالَ:‏‏‏‏ قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ:‏‏‏‏ حَقٌّ عَلَى الْمُسْلِمِينَ أَنْ يَغْتَسِلُوا يَوْمَ الْجُمُعَةِ، ‏‏‏‏‏‏وَلْيَمَسَّ أَحَدُهُمْ مِنْ طِيبِ أَهْلِهِ، ‏‏‏‏‏‏فَإِنْ لَمْ يَجِدْ فَالْمَاءُ لَهُ طِيبٌ . قَالَ:‏‏‏‏ وَفِي الْبَاب عَنْ أَبِي سَعِيدٍ وَشَيْخٍ مِنْ الْأَنْصَارِ.

Jami` at-Tirmidhi 529

Al-Bara bin Azib narrated: (Another route for the same chain) similar in meaning. Imam Tirmidhi says: 1- The Hadith of Bara' (may Allah be pleased with him) is good. 2- The narration of Hashim (narration number 529) is better than the narration of Isma'il bin Ibrahim at-Taimi (narration number 528). 3- Isma'il bin Ibrahim at-Taimi is considered weak in the chain of narration of the Hadith.


Grade: Da'if

اس سند سے بھی اسی طرح مروی ہے۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- براء رضی الله عنہ کی حدیث حسن ہے، ۲- ہشیم کی روایت ( رقم ۵۲۹ ) اسماعیل بن ابراہیم تیمی کی روایت ( رقم ۵۲۸ ) سے زیادہ اچھی ہے، ۳- اسماعیل بن ابراہیم تیمی کو حدیث کے سلسلے میں ضعیف گردانا جاتا ہے ۔

Is sind se bhi isi tarah marwi hai. Imam Tirmidhi kehte hain: 1- Baraa (رضي الله تعالى عنه) ki hadees hasan hai, 2- Hashim ki riwayat ( raqam 529 ) Ismail bin Ibraheem Timi ki riwayat ( raqam 528 ) se ziada achi hai, 3- Ismail bin Ibraheem Timi ko hadees ke silsile mein zaeef gardana jata hai 1؎.

حَدَّثَنَا أَحْمَدُ بْنُ مَنِيعٍ، حَدَّثَنَا هُشَيْمٌ، عَنْ يَزِيدَ بْنِ أَبِي زِيَادٍ بِهَذَا الْإِسْنَادِ نَحْوَهُ. قَالَ أَبُو عِيسَى:‏‏‏‏ حَدِيثُ الْبَرَاءِ حَدِيثٌ حَسَنٌ، ‏‏‏‏‏‏وَرِوَايَةُ هُشَيْمٍ أَحْسَنُ مِنْ رِوَايَةِ إِسْمَاعِيل بْنِ إِبْرَاهِيمَ التَّيْمِيِّ، ‏‏‏‏‏‏وَإِسْمَاعِيل بْنُ إِبْرَاهِيمَ التَّيْمِيُّ يُضَعَّفُ فِي الْحَدِيثِ.