Amr bin Shu'aib narrated from his father, from his grandfather that he Prophet ( صلى الله عليه وآله وسلم) would take from his beard; (trim it) from its breadth and its length. Imam Tirmidhi said, this Hadith is Gharib. I heard Muhammad bin Isma'i1(Al-Bukhari) saying, ‘Umar bin Harun is Muqarib (average) in Hadith. I do not know of a Hadith of his that has no basis - or he said - which he is alone with, except this Hadith, 'the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) would take from his beard; from its breadth and its length.’ And we do not know of it except as a narration of 'Umar bin Harun, and I saw that he held a good view of 'Umar bin Harun. Imam Tirmidhi said, I heard Qutaibah saying, ‘Umar bin Harun was a person of Hadith, and he would say, 'faith is saying and action.’ Qutaibah said, ‘Waki' bin Al-Jarrah narrated to us from a man, from Thawr bin Yazid that the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) erected a catapult against the inhabitants of At-Ta'if.’ Qutaibah said, ‘I said to Waki, 'who is this (man)?' He said, 'your companion 'Umar bin Harun.’
Grade: Da'if
عبداللہ بن عمرو بن عاص رضی الله عنہ سے روایت ہے کہ نبی اکرم ﷺ اپنی ڈاڑھی لمبائی اور چوڑائی سے لیا کرتے تھے۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- یہ حدیث غریب ہے، ۲- میں نے محمد بن اسماعیل بخاری کو کہتے ہوئے سنا ہے: عمر بن ہارون مقارب الحدیث ہیں۔ میں ان کی کوئی ایسی حدیث نہیں جانتا جس کی اصل نہ ہو، یا یہ کہ میں کوئی ایسی حدیث نہیں جانتا جس میں وہ منفرد ہوں، سوائے اس حدیث کے کہ نبی اکرم ﷺ اپنی ڈاڑھی کے طول و عرض سے کچھ لیتے تھے۔ میں اسے صرف عمر بن ہارون کی روایت سے جانتا ہوں۔ میں نے انہیں ( یعنی بخاری کو عمر بن ہارون ) کے بارے میں اچھی رائے رکھنے والا پایا ہے، ۳- میں نے قتیبہ کو عمر بن ہارون کے بارے میں کہتے ہوئے سنا ہے کہ عمر بن ہارون صاحب حدیث تھے۔ اور وہ کہتے تھے کہ ایمان قول و عمل کا نام ہے، ۴- قتیبہ نے کہا: وکیع بن جراح نے مجھ سے ایک شخص کے واسطے سے ثور بن یزید سے بیان کیا ثور بن یزید سے اور ثور بن یزید روایت کرتے ہیں کہ نبی اکرم ﷺ نے اہل طائف پر منجنیق نصب کر دیا۔ قتیبہ کہتے ہیں میں نے ( اپنے استاد ) وکیع بن جراح سے پوچھا کہ یہ شخص کون ہیں؟ ( جن کا آپ نے ابھی روایت میں «عن رجل» کہہ کر ذکر کیا ہے ) تو انہوں نے کہا: یہ تمہارے ساتھی عمر بن ہارون ہیں ۔
Abdul-illah bin Amr bin al-Aas (رضي الله تعالى عنه) se riwayat hai ke Nabi-e-Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) apni daardi lambai aur chauraai se liya karte the. Imam Tirmizi kehte hain: 1. yeh hadees gharib hai, 2. main ne Muhammad bin Ismaeel Bukhari ko kehte huve suna hai: Umar bin Haroon muqarab-ul-hadees hain. Main un ki koi aisi hadees nahi janta jisko asal na ho, ya yeh ke main koi aisi hadees nahi janta jis mein woh munfarid hon, siwae is hadees ke ke Nabi-e-Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) apni daardi ke tul-o-arz se kuchh lete the. Main ise sirf Umar bin Haroon ki riwayat se janta hun. Main ne unhen ( yani Bukhari ko Umar bin Haroon ) ke bare mein achhi raaye rakhne wala paya hai, 3. main ne Qatibah ko Umar bin Haroon ke bare mein kehte huve suna hai ke Umar bin Haroon sahib-ul-hadees the. Aur woh kehte the ke iman qol-o-amal ka naam hai, 4. Qatibah ne kaha: Waki' bin Juraih ne mujh se ek shakhs ke waste se Thour bin Yazid se bayan kiya Thour bin Yazid se aur Thour bin Yazid riwayat karte hain ke Nabi-e-Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) ne ahl-e-Taif par manjaneeq nasab kar di. Qatibah kehte hain main ne ( apne ustad ) Waki' bin Juraih se poocha ke yeh shakhs kon hain? ( jin ka aap ne abhi riwayat mein «an rajal» keh kar zikr kiya hai ) to unhon ne kaha: yeh tumhare saathi Umar bin Haroon hain 1؎.
حَدَّثَنَا هَنَّادٌ، حَدَّثَنَا عُمَرُ بْنُ هَارُونَ، عَنْ أُسَامَةَ بْنِ زَيْدٍ، عَنْ عَمْرِو بْنِ شُعَيْبٍ، عَنْ أَبِيهِ، عَنْ جَدِّهِ، أَنَّ النَّبِيَّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ كَانَ يَأْخُذُ مِنْ لِحْيَتِهِ مِنْ عَرْضِهَا وَطُولِهَا ، هَذَا حَدِيثٌ غَرِيبٌ، وَسَمِعْتُ مُحَمَّدَ بْنَ إِسْمَاعِيل، يَقُولُ عُمَرُ بْنُ هَارُونَ: مُقَارِبُ الْحَدِيثِ، لَا أَعْرِفُ لَهُ حَدِيثًا لَيْسَ لَهُ أَصْلٌ، أَوْ قَالَ: يَنْفَرِدُ بِهِ إِلَّا هَذَا الْحَدِيثَ، كَانَ النَّبِيُّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ يَأْخُذُ مِنْ لِحْيَتِهِ مِنْ عَرْضِهَا وَطُولِهَا لَا نَعْرِفُهُ إِلَّا مِنْ حَدِيثِ عُمَرَ بْنِ هَارُونَ، وَرَأَيْتُهُ حَسَنَ الرَّأْيِ فِي عُمَرَ بْنِ هَارُونَ، قَالَ أَبُو عِيسَى: وَسَمِعْتُ قُتَيْبَةَ، يَقُولُ: عُمَرُ بْنُ هَارُونَ كَانَ صَاحِبَ حَدِيثٍ، وَكَانَ يَقُولُ: الْإِيمَانُ قَوْلٌ وَعَمَلٌ، قَالَ: سَمِعْتُ قُتَيْبَةُ حَدَّثَنَا، وَكِيعُ بْنُ الْجَرَّاحِ، عَنْ رَجُلٍ، عَنْ ثَوْرِ بْنِ يَزِيدَ، أَنّ النَّبِيَّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ نَصَبَ الْمَنْجَنِيقَ عَلَى أَهْلِ الطَّائِفِ، قَالَ قُتَيْبَةُ: قُلْتُ لِوَكِيعٍ: مَنْ هَذَا ؟ قَالَ: صَاحِبُكُمْ عُمَرُ بْنُ هَارُونَ.