43.
Chapters on Manners
٤٣-
كتاب الأدب عن رسول الله صلى الله عليه وسلم


15
Chapter: What Has Been Related About The Time Limit For Trimming The Fingernails And Taking From The Mustache

١٥
باب فِي التَّوْقِيتِ فِي تَقْلِيمِ الأَظْفَارِ وَأَخْذِ الشَّارِبِ

Jami` at-Tirmidhi 2758

Anas (رضي الله تعالى عنه) narrated that the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) fixed the time as every forty nights for trimming the fingernails, taking from the mustache, and shaving the pubic hairs.


Grade: Sahih

انس بن مالک رضی الله عنہ کہتے ہیں کہ نبی اکرم ﷺ نے لوگوں کے لیے مدت متعین فرما دی ہے کہ ہر چالیس دن کے اندر ناخن کاٹ لیں۔ مونچھیں کتروا لیں۔ اور ناف سے نیچے کے بال مونڈ لیں۔

Insaan bin Malik (رضي الله تعالى عنه) kehte hain ke Nabi Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) ne logon ke liye muddat muayyan farma di hai ke har chalis din ke andar naakhun kaat lein. Mochhein katrwa lein. Aur naaf se neeche ke baal mond lein.

حَدَّثَنَا إِسْحَاق بْنُ مَنْصُورٍ، أَخْبَرَنَا عَبْدُ الصَّمَدِ بْنُ عَبْدِ الْوَارِثِ، حَدَّثَنَا صَدَقَةُ بْنُ مُوسَى أَبُو مُحَمَّدٍ صَاحِبُ الدَّقِيقِ، حَدَّثَنَا أَبُو عِمْرَانَ الْجَوْنِيُّ، عَنْ أَنَسِ بْنِ مَالِكٍ، عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ:‏‏‏‏ أَنَّهُ وَقَّتَ لَهُمْ فِي كُلِّ أَرْبَعِينَ لَيْلَةً تَقْلِيمَ الْأَظْفَارِ وَأَخْذَ الشَّارِبِ وَحَلْقَ الْعَانَةِ .

Jami` at-Tirmidhi 2759

Anas bin Malik (رضي الله تعالى عنه) narrated that the Apostle of Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) fixed the time for us paring the mustache, trimming the fingernails, shaving the pubic hairs and plucking the underarm hairs, meaning, we do not leave it for more than forty days. Imam Tirmidhi said, this Hadith is more correct than the earlier one. Sadaqah bin Musa (a narrator in the chain) is not a Hafiz according to them.


Grade: Sahih

انس بن مالک رضی الله عنہ کہتے ہیں کہ مونچھیں کترنے، ناخن کاٹنے، زیر ناف کے بال لینے، اور بغل کے بال اکھاڑنے کا ہمارے لیے وقت مقرر فرما دیا گیا ہے، اور وہ یہ ہے کہ ہم انہیں چالیس دن سے زیادہ نہ چھوڑے رکھیں ۱؎۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- یہ حدیث پہلی حدیث سے زیادہ صحیح ہے، ۲- صدقہ بن موسیٰ ( جو پہلی حدیث کی سند میں ) محدثین کے نزدیک حافظ نہیں ہیں۔

Insa bin Malik (رضي الله تعالى عنه) kehte hain ke moonchein katrnay, nakhoon kaatnay, zeer naaf ke baal lenay, aur baghl ke baal akhaadnay ka hamare liye waqt muqarrar farma diya gaya hai, aur woh yeh hai ke hum inhen chalis din se ziada na chhode rakhain 1؎. Imam Tirmizi kehte hain: 1- yeh hadees pahli hadees se ziada sahih hai, 2- Sadaqah bin Musa ( jo pahli hadees ki sand mein ) muhaddiseen ke nazdeek hafiz nahin hain.

حَدَّثَنَا قُتَيْبَةُ، حَدَّثَنَا جَعْفَرُ بْنُ سُلَيْمَانَ، عَنْ أَبِي عِمْرَانَ الْجَوْنِيِّ، عَنْ أَنَسِ بْنِ مَالِكٍ، قَالَ:‏‏‏‏ وُقِّتَ لَنَا فِي قَصِّ الشَّارِبِ، ‏‏‏‏‏‏وَتَقْلِيمِ الْأَظْفَارِ، ‏‏‏‏‏‏وَحَلْقِ الْعَانَةِ، ‏‏‏‏‏‏وَنَتْفِ الْإِبْطِ، ‏‏‏‏‏‏أَنْ نَتْرَكُ أَكْثَرَ مِنْ أَرْبَعِينَ يَوْمًا ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ:‏‏‏‏ هَذَا أَصَحُّ مِنْ حَدِيثِ الْأَوَّلِ، ‏‏‏‏‏‏وَصَدَقَةُ بْنُ مُوسَى لَيْسَ عِنْدَهُمْ بِالْحَافِظِ.