6.
The Book on Traveling
٦-
أَبْوَابُ السَّفَرِ


77
Chapter: What has been mentioned about the Prophet (saws) performing Mas-h after the revelation of (Surat) Al-Ma'idah

٧٧
باب مَا ذُكِرَ فِي مَسْحِ النَّبِيِّ صلى الله عليه وسلم بَعْدَ نُزُولِ الْمَائِدَةِ

Jami` at-Tirmidhi 611

Shahr bin Hawshab narrated, ‘I saw Jarir bin Abdullah (رضي الله تعالى عنه) performing Wudu and wiping over his Khuff.’ I asked him, ‘what is that?’ He replied, ‘I saw the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) performing Wudu and he wiped over his Khuff.’ So, I asked him, ‘before Al-Ma'idah or after Al-Ma'idah?’ He said, ‘I did not accept Islam until after Al-Ma'idah.’


Grade: Sahih

شہر بن حوشب کہتے ہیں میں نے جریر بن عبداللہ رضی الله عنہما کو دیکھا، انہوں نے وضو کیا اور موزوں پر مسح کیا۔ چنانچہ میں نے ان سے اس بارے میں پوچھا تو انہوں نے کہا: میں نے نبی اکرم ﷺ کو دیکھا، آپ نے وضو کیا اور اپنے دونوں موزوں پر مسح کیا۔ میں نے ان سے پوچھا: یہ سورۃ المائدہ کے نزدول سے پہلے کی بات ہے یا مائدہ کے بعد کی؟ تو انہوں نے کہا: میں نے مائدہ کے بعد ہی اسلام قبول کیا تھا ۔

Shahr Ban Hushab kehte hain main ne Jareer bin Abdullaah ( (رضي الله تعالى عنه) a ko dekha, unhon ne wazu kiya aur mozoon per masah kiya. Chanaanchh main ne un se is baare mein poocha to unhon ne kaha: main ne Nabi e Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) ko dekha, aap ne wazu kiya aur apne dono mozoon per masah kiya. Main ne un se poocha: yeh Sura e Maida ke nazool se pehle ki baat hai ya Maida ke baad ki? To unhon ne kaha: main ne Maida ke baad hi Islam qubool kiya tha

حَدَّثَنَا قُتَيْبَةُ، حَدَّثَنَا خَالِدُ بْنُ زِيَادٍ، عَنْ مُقَاتِلِ بْنِ حَيَّانَ، عَنْ شَهْرِ بْنِ حَوْشَبٍ، قَالَ:‏‏‏‏ رَأَيْتُ جَرِيرَ بْنَ عَبْدِ اللَّهِ تَوَضَّأَ وَمَسَحَ عَلَى خُفَّيْهِ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ:‏‏‏‏ فَقُلْتُ لَهُ فِي ذَلِكَ، ‏‏‏‏‏‏فَقَالَ:‏‏‏‏ رَأَيْتُ النَّبِيَّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ تَوَضَّأَ فَمَسَحَ عَلَى خُفَّيْهِ . فَقُلْتُ لَهُ:‏‏‏‏ أَقَبْلَ الْمَائِدَةِ أَمْ بَعْدَ الْمَائِدَةِ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ:‏‏‏‏ مَا أَسْلَمْتُ إِلَّا بَعْدَ الْمَائِدَةِ.

Jami` at-Tirmidhi 612

Shahr bin Hawshab said, ‘(Another chain) from Khalid bin Ziyad with similar. Imam Tirmidhi said, ‘this Hadith is Gharib, we do not know of its like but from the narration of Muqatil bin Hayyan, from Shahr bin Hawshab.’


Grade: Sahih

اس سند سے بھی خالد بن زیاد سے اسی طرح مروی ہے۔ امام ترمذی کہتے ہیں: یہ حدیث غریب ہے ہم اسے اس طرح مقاتل بن حیان کی سند سے جانتے ہیں انہوں نے اسے شہر بن حوشب سے روایت کیا ہے ۔

Is sind se bhi Khalid bin Ziyaad se isi tarah marwi hai. Imam Tirmidhi kehte hain: yeh hadees gharib hai hum ise is tarah Muqatil bin Haiyan ki sind se jaante hain unhon ne ise shahr bin Haushab se riwayat kiya hai 1؎.

حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ حُمَيْدٍ الرَّازِيُّ، قَالَ:‏‏‏‏ حَدَّثَنَا نُعَيْمُ بْنُ مَيْسَرَةَ النَّحْوِيُّ، عَنْ خَالِدِ بْنِ زِيَادٍ نَحْوَهُ. قَالَ أَبُو عِيسَى:‏‏‏‏ هَذَا حَدِيثٌ غَرِيبٌ، ‏‏‏‏‏‏لَا نَعْرِفُهُ مِثْلَ هَذَا إِلَّا مِنْ حَدِيثِ مُقَاتِلِ بْنِ حَيَّانَ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ شَهْرِ بْنِ حَوْشَبٍ.