Amr bin Al-Harith (رضي الله تعالى عنه), the nephew of Zainab (رضي الله تعالى عنها), and the wife of Abdullah, narrated similarly from the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم).
Imam Tirmidhi said, ‘this is more correct than the (previous) narration of Abu Mu'awiyah. Abu Mu'awiyah was confused in his narration, he said, “From Amr bin Al-Harith, from the nephew of Zainab (رضي الله تعالى عنها)”. But what is correct is that it is from Amr bin Al-Harith, the nephew of Zainab (رضي الله تعالى عنها). It has also been reported from Amr bin Shu'aib, from his father, from his grandfather, from the Prophet ( صلى الله عليه وآله وسلم) that he accepted jewelry for Zakat, but there is some disparagement related to the chain. The people of knowledge differ over that, some of the people of knowledge among the Companions of the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم), and the Tabai’in thought that Zakat was due on jewelry that was gold or silver. This is the view of Sufyan Ath Thawri and Abdullah bin Al Mubarak. Some of the Companions of the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم), among them Ibn Umar (رضي الله تعالى عنه), Ummul Momineen Aisha (رضي الله تعالى عنها), Jabir bin Abdullah and Anas bin Malik (رضئ هللا تعال ی عنہم) said, ‘there is no Zakat due on jewelry.’ That was reported from some of the Fuqhaha among the Tabai’in. This is the view of Malik bin Anas, Ash-Shafi'i, Ahmad, and Ishaq.
Grade: Sahih
اس سند سے بھی عبداللہ بن مسعود کی اہلیہ زینب رضی الله عنہا کے واسطے سے نبی اکرم ﷺ سے اسی طرح مروی ہے۔
امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- یہ ابومعاویہ کی حدیث سے زیادہ صحیح ہے۔ انہیں اپنی حدیث میں وہم ہوا ہے ۱؎ انہوں نے کہا ہے ”عمرو بن الحارث سے روایت ہے وہ عبداللہ بن مسعود کی بیوی زینب کے بھتیجے سے روایت کر رہے ہیں“ اور صحیح یوں ہے ”زینب کے بھتیجے عمرو بن حارث سے روایت ہے“، ۲- نیز عمرو بن شعیب سے بطریق: «عن أبيه، عن جده، عبدالله بن عمرو بن العاص عن النبي صلى الله عليه وسلم» روایت ہے کہ آپ نے زیورات میں زکاۃ واجب قرار دی ہے ۲؎ اس حدیث کی سند میں کلام ہے، ۳- اہل علم کا اس سلسلے میں اختلاف ہے۔ صحابہ کرام اور تابعین میں سے بعض اہل علم سونے چاندی کے زیورات میں زکاۃ کے قائل ہیں۔ سفیان ثوری اور عبداللہ بن مبارک بھی یہی کہتے ہیں۔ اور بعض صحابہ کرام جن میں ابن عمر، عائشہ، جابر بن عبداللہ اور انس بن مالک رضی الله عنہم شامل ہیں، کہتے ہیں کہ زیورات میں زکاۃ نہیں ہے۔ بعض تابعین فقہاء سے بھی اسی طرح مروی ہے، اور یہی مالک بن انس، شافعی، احمد اور اسحاق بن راہویہ بھی کہتے ہیں۔
Is sand se bhi 'Abdullaah bin Mas'ood ki ahliyah Zaynab radiyallahu anha ke waaste se Nabi-e-Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) se isi tarah marwi hai.
Imam Tirmidhi kehte hain: 1- yah Abu Mu'awiyah ki hadees se ziyada sahih hai. Unhen apni hadees mein wahm hua hai 1؎ Unhon ne kaha hai “'Amr bin al-Harith se riwayat hai woh 'Abdullaah bin Mas'ood ki biwi Zaynab ke bhatijay se riwayat kar rahe hain” aur sahih yun hai “Zaynab ke bhatijay 'Amr bin al-Harith se riwayat hai”, 2- niza 'Amr bin Shu'ayb se batriq: «'an Abihi, 'an Jadeh, 'Abdullaah bin 'Amr bin al-'As 'an al-Nabi (صلى الله عليه وآله وسلم)» riwayat hai ke aap ne ziwarat mein zakat wajib qarar di hai 2؎ Is hadees ki sand mein kalam hai, 3- ahl-e-ilm ka is silsile mein ikhtilaf hai. Sahaba e kuram aur taabe'een mein se ba'az ahl-e-ilm sone chaandi ke ziwarat mein zakat ke qail hain. Sufyan Thouri aur 'Abdullaah bin Mubarak bhi yahi kehte hain. Aur ba'az Sahaba e kuram jin mein Ibn Umar, A'ishah, Jabir bin 'Abdullaah aur Anas bin Malik (رضي الله تعالى عنه) shamil hain, kehte hain ke ziwarat mein zakat nahin hai. Ba'az taabe'een fuqaha se bhi isi tarah marwi hai, aur yahi Malik bin Anas, Shafi'i, Ahmad aur Ishaq bin Rahawiyah bhi kehte hain.