1.
The Book on Purification
١-
كتاب الطهارة عن رسول الله صلى الله عليه وسلم
81
Chapter: What Has Been Related That 'Water Is For Water'
٨١
باب مَا جَاءَ أَنَّ الْمَاءَ مِنَ الْمَاءِ
Jami` at-Tirmidhi 111
Ma'mar narrated a similar narration (as above # 110) from, Az-Zuhri, with this chain. Imam Tirmidhi said this Hadith is Hasan Sahih. "Water is for water" was only in the beginning of Islam, then it was abrogated after that. This has been reported from more than one companions of the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم), among them, Ubayy bin Ka'b and Rafi bin Khadij (رضي الله تعالى عنهما). Most of the people of knowledge act according to this. When a man has intercourse with his woman in the private part, Ghusl is required of them, even if there is no discharge.
Grade: Sahih
اس سند سے بھی زہری سے اسی جیسی حدیث مروی ہے۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- یہ حدیث حسن صحیح ہے، ۲- صرف منی نکلنے ہی کی صورت میں غسل واجب ہوتا ہے، یہ حکم ابتدائے اسلام میں تھا، بعد میں یہ حکم منسوخ ہو گیا، ۳- اسی طرح صحابہ کرام میں سے کئی لوگوں سے جن میں ابی بن کعب اور رافع بن خدیج رضی الله عنہما بھی شامل ہیں، مروی ہے، ۴- اور اسی پر اکثر اہل علم کا عمل ہے، کہ جب آدمی اپنی بیوی کی ( شرمگاہ ) میں جماع کرے تو دونوں ( میاں بیوی ) پر غسل واجب ہو جائے گا گرچہ ان دونوں کو انزال نہ ہوا ہو۔
Is sind se bhi zehri se isi jaisi hadith marwi hai. Imam Tirmizi kehte hain: 1. yeh hadith hasan sahih hai, 2. sirf mani nikalne hi ki surat mein ghusl wajib hota hai, yeh hukm ibtida-e-islam mein tha, baad mein yeh hukm mansukh ho gaya, 3. isi tarah sahaba-e-kuram mein se kai logoon se jin mein Abi bin Ka'ab aur Rafi' bin Khadeej radhiallahu anhuma bhi shamil hain, marwi hai, 4. aur isi par aksar ahl-e-ilm ka amal hai, ke jab aadmi apni biwi ki (sharmgaah) mein jima' kare to dono (miyan biwi) par ghusl wajib ho jaye ga garcha in dono ko inzal na hua ho.
حَدَّثَنَا أَحْمَدُ بْنُ مَنِيعٍ، حَدَّثَنَا عَبْدُ اللَّهِ بْنُ الْمُبَارَكِ، أَخْبَرَنَا مَعْمَرٌ، عَنْ الزُّهْرِيِّ بِهَذَا الْإِسْنَادِ مِثْلَهُ. قَالَ أَبُو عِيسَى: هَذَا حَسَنٌ صَحِيحٌ، وَإِنَّمَا كَانَ الْمَاءُ مِنَ الْمَاءِ فِي أَوَّلِ الْإِسْلَامِ، ثُمَّ نُسِخَ بَعْدَ ذَلِكَ، وَهَكَذَا رَوَى غَيْرُ وَاحِدٍ مِنْ أَصْحَابِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، مِنْهُمْ أُبَيُّ بْنُ كَعْبٍ، وَرَافِعُ بْنُ خَدِيجٍ، وَالْعَمَلُ عَلَى هَذَا عِنْدَ أَكْثَرِ أَهْلِ الْعِلْمِ عَلَى أَنَّهُ إِذَا جَامَعَ الرَّجُلُ امْرَأَتَهُ فِي الْفَرْجِ وَجَبَ عَلَيْهِمَا الْغُسْلُ وَإِنْ لَمْ يُنْزِلَا