11.
The Book on Marriage
١١-
كتاب النكاح عن رسول الله صلى الله عليه وسلم


29
Chapter: What Has Been Related About (The Prohibition of) Mut'ah

٢٩
باب مَا جَاءَ فِي تَحْرِيمِ نِكَاحِ الْمُتْعَةِ

Jami` at-Tirmidhi 1121

Ali bin Abi Talib (رضي الله تعالى عنه) narrated that the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) prohibited the Mut'ah with women, and the meat of domestic donkeys during (the campaign of) Khaibar. There are narrations on this topic from Sabrah Al-Juhnl and Abu Hurairah ( رضي الله تعالى عنه). Imam Tirmidhi said, ‘the Hadith of Ali (رضي الله تعالى عنه) is a Hasan Sahih Hadith.’ This is acted upon according to the people of knowledge among the Companions of the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) and others. It is only from Ibn Abbas (رضي الله تعالى عنه) that something about permitting Mut'ah has been narrated, then he reverted from his opinion when he was informed of this from the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم). Most of the people of knowledge ordered the prohibition of Mut'ah, and it is the view of Ath-Thawri, Ibn Al-Mubarak, Ash Shafi'i, Ahmad, and Ishaq.


Grade: Sahih

علی رضی الله عنہ کہتے ہیں کہ نبی اکرم ﷺ نے خیبر کی فتح کے وقت عورتوں سے متعہ ۱؎ کرنے سے اور گھریلو گدھوں کے گوشت کھانے سے منع فرمایا۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- علی رضی الله عنہ کی حدیث حسن صحیح ہے، ۲- اس باب میں سبرہ جہنی اور ابوہریرہ رضی الله عنہ سے بھی احادیث آئی ہیں، ۳- صحابہ کرام وغیرہم میں سے اہل علم کا اسی پر عمل ہے، البتہ ابن عباس سے کسی قدر متعہ کی اجازت بھی روایت کی گئی ہے، پھر انہوں نے اس سے رجوع کر لیا جب انہیں نبی اکرم ﷺ کے بارے میں اس کی خبر دی گئی۔ اکثر اہل علم کا معاملہ متعہ کی حرمت کا ہے، یہی ثوری، ابن مبارک، شافعی، احمد اور اسحاق بن راہویہ کا بھی قول ہے۔

Ali (رضي الله تعالى عنه) kehte hain ke Nabi e Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) ne Khaibar ki Fateh ke waqt aauraton se Muta'ah 1 karne se aur Gharilu Gadhon ke gosht khane se mana farmaya. Imam Tirmidhi kehte hain: 1. Ali (رضي الله تعالى عنه) ki Hadith Hasan Sahih hai, 2. Is Bab mein Subra Jahni aur Abu Hurairah (رضي الله تعالى عنه) se bhi Ahadith aai hain, 3. Sahaba e Karam waghera hum mein se Ahl e Ilm ka isi par amal hai, balke Ibn Abbas se kisi qadar Muta'ah ki ijazat bhi Riwayat ki gai hai, phir unhon ne is se ruju kar liya jab unhen Nabi e Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) ke bare mein is ki khabar di gai. Aksar Ahl e Ilm ka maamla Muta'ah ki harmat ka hai, yehi Thouri, Ibn Mubarak, Shafi'i, Ahmad aur Ishaq bin Rahawayh ka bhi qoul hai.

حَدَّثَنَا ابْنُ أَبِي عُمَرَ، حَدَّثَنَا سُفْيَانُ، عَنْ الزُّهْرِيِّ، عَنْ عَبْدِ اللَّهِ، وَالْحَسَنِ ابني محمد بن علي، ‏‏‏‏‏‏عَنْ أَبِيهِمَا، عَنْ عَلِيِّ بْنِ أَبِي طَالِبٍ، أَنّ النَّبِيَّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ نَهَى عَنْ مُتْعَةِ النِّسَاءِ وَعَنْ لُحُومِ الْحُمُرِ الْأَهْلِيَّةِ زَمَنَ خَيْبَرَ . قَالَ:‏‏‏‏ وَفِي الْبَاب، ‏‏‏‏‏‏عَنْ سَبْرَةَ الْجُهَنِيِّ، ‏‏‏‏‏‏وَأَبِي هُرَيْرَةَ. قَالَ أَبُو عِيسَى:‏‏‏‏ حَدِيثُ عَلِيٍّ حَدِيثٌ حَسَنٌ صَحِيحٌ، ‏‏‏‏‏‏وَالْعَمَلُ عَلَى هَذَا عِنْدَ أَهْلِ الْعِلْمِ مِنْ أَصْحَابِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ وَغَيْرِهِمْ، ‏‏‏‏‏‏وَإِنَّمَا رُوِيَ عَنْ ابْنِ عَبَّاسٍ شَيْءٌ مِنَ الرُّخْصَةِ فِي الْمُتْعَةِ، ‏‏‏‏‏‏ثُمَّ رَجَعَ عَنْ قَوْلِهِ حَيْثُ أُخْبِرَ عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، ‏‏‏‏‏‏وَأَمْرُ أَكْثَرِ أَهْلِ الْعِلْمِ عَلَى تَحْرِيمِ الْمُتْعَةِ، ‏‏‏‏‏‏وَهُوَ قَوْلُ:‏‏‏‏ الثَّوْرِيِّ، ‏‏‏‏‏‏وَابْنِ الْمُبَارَكِ، ‏‏‏‏‏‏وَالشَّافِعِيِّ، ‏‏‏‏‏‏وَأَحْمَدَ، ‏‏‏‏‏‏وَإِسْحَاق.