11.
The Book on Marriage
١١-
كتاب النكاح عن رسول الله صلى الله عليه وسلم


40
Chapter: What Has Been Related About Azl Being Disliked

٤٠
باب مَا جَاءَ فِي كَرَاهِيَةِ الْعَزْلِ

Jami` at-Tirmidhi 1138

Abu Sa'eed (رضي الله تعالى عنه) narrated, ‘Azl was mentined before the Apostle of Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) and he said, ‘why would one of you do that?’ Imam Tirmidhi said, ‘in his narration, Ibn Abi Umar (رضي الله تعالى عنه) added, “And he did not say, ‘None of you should do that’ in both narrations they said, “For there is no soul to be created except that Allah ( َع ََّّ وَجَلز) will create it.” There is something on this from Jabir (رضي الله تعالى عنه). Imam Tirmidhi said, ‘the Hadith of Abu Sa'eed (رضي الله تعالى عنه) is a Hasan Sahih Hadith.’ It has been reported through other routes from Abu Sa'eed ( رضي الله تعالى عنه). There are those among the people of knowledge, from the Companions of the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) and others, who disliked Azl.


Grade: Sahih

ابو سعید خدری رضی الله عنہ کہتے ہیں کہ رسول اللہ ﷺ کے پاس عزل کا ذکر کیا گیا تو آپ نے فرمایا: ”تم میں سے کوئی ایسا کیوں کرتا ہے؟“۔ ابن ابی عمر نے اپنی حدیث میں یہ اضافہ کیا ہے: ”اور آپ نے یہ نہیں کہا کہ تم میں سے کوئی ایسا نہ کرے“، اور ان دونوں نے اپنی حدیث میں یہ بھی کہا ہے کہ ”جس جان کو بھی اللہ کو پیدا کرنا ہے وہ اسے پیدا کر کے ہی رہے گا“۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- ابو سعید خدری رضی الله عنہ کی حدیث حسن صحیح ہے، ۲- یہ اس کے علاوہ اور بھی طرق سے ابو سعید خدری رضی الله عنہ سے مروی ہے، ۳- اس باب میں جابر رضی الله عنہ سے بھی روایت ہے، ۴- صحابہ کرام وغیرہم میں سے اہل علم کی ایک جماعت نے عزل کو مکروہ قرار دیا ہے۔

Abu Saeed Khudri (رضي الله تعالى عنه) kehte hain ke rasool Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ke paas azal ka zikr kiya gaya to aap ne farmaya: "Tum mein se koi aisa kyun karta hai?" - Ibn Abi Umar ne apni hadees mein yeh izafa kiya hai: "Aur aap ne yeh nahin kaha ke tum mein se koi aisa na kare" - Aur in dono ne apni hadees mein yeh bhi kaha hai ke "Jis jaan ko bhi Allah ko paida karna hai woh use paida kar ke hi rahega" - Imam Tirmidhi kehte hain: 1. Abu Saeed Khudri (رضي الله تعالى عنه) ki hadees hasan sahih hai, 2. yeh is ke alawa aur bhi tarq se Abu Saeed Khudri (رضي الله تعالى عنه) se marwi hai, 3. is bab mein Jaber (رضي الله تعالى عنه) se bhi riwayat hai, 4. Sahaba e kرام wa ghairhum mein se ahl e ilm ki ek jamat ne azal ko makruh qarar diya hai.

حَدَّثَنَا ابْنُ أَبِي عُمَرَ، وَقُتَيْبَةُ، قَالَا:‏‏‏‏ حَدَّثَنَا سُفْيَانُ بْنُ عُيَيْنَةَ، عَنْ ابْنِ أَبِي نَجِيحٍ، عَنْ مُجَاهِدٍ، عَنْ قَزَعَةَ، عَنْ أَبِي سَعِيدٍ، قَالَ:‏‏‏‏ ذُكِرَ الْعَزْلُ عِنْدَ رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، ‏‏‏‏‏‏فَقَالَ:‏‏‏‏ لِمَ يَفْعَلُ ذَلِكَ أَحَدُكُمْ . قَالَ أَبُو عِيسَى:‏‏‏‏ زَادَ ابْنُ أَبِي عُمَرَ فِي حَدِيثِهِ وَلَمْ يَقُلْ:‏‏‏‏ لَا يَفْعَلْ ذَاكَ أَحَدُكُمْ ، ‏‏‏‏‏‏قَالَا فِي حَدِيثِهِمَا:‏‏‏‏ فَإِنَّهَا لَيْسَتْ نَفْسٌ مَخْلُوقَةٌ إِلَّا اللَّهُ خَالِقُهَا. قَالَ:‏‏‏‏ وَفِي الْبَاب، ‏‏‏‏‏‏عَنْ جَابِرٍ. قَالَ أَبُو عِيسَى:‏‏‏‏ حَدِيثُ أَبِي سَعِيدٍ حَدِيثٌ حَسَنٌ صَحِيحٌ، ‏‏‏‏‏‏وَقَدْ رُوِيَ مِنْ غَيْرِ وَجْهٍ عَنْ أَبِي سَعِيدٍ، ‏‏‏‏‏‏وَقَدْ كَرِهَ الْعَزْلَ قَوْمٌ مِنْ أَهْلِ الْعِلْمِ مِنْ أَصْحَابِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ وَغَيْرِهِمْ.