11.
The Book on Marriage
١١-
كتاب النكاح عن رسول الله صلى الله عليه وسلم


41
Chapter: What Has Been Related About Dividing Time For The Virgin And The Matron

٤١
باب مَا جَاءَ فِي الْقِسْمَةِ لِلْبِكْرِ وَالثَّيِّبِ

Jami` at-Tirmidhi 1139

Abu Qilabah narrated from Anas bin Malik (رضي الله تعالى عنه) that he (Abu Qilabah) said, ‘if I wish, I could say that ‘the Apostle of Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) said’, but he said, ‘the Sunnah when a man married a virgin after he already has a wife, is that he stays with her seven (nights). And when he married a matron when he already has a wife, he stays with her three (nights).’ There is a narration on this topic from Ummul Momineen Umm Salamah ( رضي الله تعالى عنها). Imam Tirmidhi said, ‘the Hadith of Anas (رضي الله تعالى عنه) is a Hasan Sahih Hadith.’ Muhammad bin Ishaq reported it in Marfu' form from Ayyub, from Abu Qilabah, from Anas (رضي الله تعالى عنه). While some of them did not narrate it in Marfu' form. This is acted upon according to some of the people of knowledge, they said that when a man marries a virgin woman along with his (current) wife, then he stays with her for seven (nights). Then he divides equally between them afterwards. When he marries a matron along with his wife, he stays with her for three (nights). This is the view of Malik, Ash Shafi'i, Ahmad, and Ishaq. Some of the people of knowledge among the Tabai’in said, “When he marries a virgin along with his wife, then he stays with her for three (nights). And when he marries a matron, he stays with her for two nights.” But the first view is more correct.


Grade: Sahih

انس بن مالک رضی الله عنہ کہتے ہیں کہ اگر میں چاہوں تو کہوں کہ رسول اللہ ﷺ نے فرمایا لیکن انہوں نے صرف اتنا کہا: ”سنت ۱؎ یہ ہے کہ آدمی جب اپنی بیوی کے ہوتے ہوئے کسی کنواری سے شادی کرے تو اس کے ہاں سات رات ٹھہرے، اور جب غیر کنواری سے شادی کرے تو اس کے ہاں تین رات ٹھہرے“۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- انس کی حدیث حسن صحیح ہے، ۲- اسے محمد بن اسحاق نے مرفوع کیا ہے، انہوں نے بسند «ایوب عن ابی قلابہ عن انس» روایت کی ہے اور بعض نے اسے مرفوع نہیں کیا ہے، ۳- اس باب میں ام سلمہ رضی الله عنہا سے بھی روایت ہے، ۴- بعض اہل علم کا اسی پر عمل ہے، وہ کہتے ہیں کہ جب آدمی اپنی بیوی کے ہوتے ہوئے کسی اور کنواری سے شادی کرے، تو اس کے پاس سات رات ٹھہرے، پھر اس کے بعد ان کے درمیان باری تقسیم کرے، اور پہلی بیوی کے ہوتے ہوئے جب کسی غیر کنواری ( بیوہ یا مطلقہ ) سے شادی کرے تو اس کے پاس تین رات ٹھہرے۔ مالک، شافعی، احمد اور اسحاق بن راہویہ کا یہی قول ہے، ۵- تابعین میں سے بعض اہل علم نے کہا کہ جب کوئی اپنی بیوی کے ہوتے ہوئے کنواری سے شادی کرے تو وہ اس کے پاس تین رات ٹھہرے اور جب غیر کنواری سے شادی کرے تو اس کے ہاں دو رات ٹھہرے۔ لیکن پہلا قول زیادہ صحیح ہے۔

Anas bin Malik (رضي الله تعالى عنه) kehte hain ke agar main chahoon to kahoon ke Rasool Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ne farmaya lekin unhon ne sirf itna kaha: "Sunnat yeh hai ke aadmi jab apni biwi ke hote hue kisi kunwari se shaadi kare to uske han sat raat thahre, aur jab ghair kunwari se shaadi kare to uske han teen raat thahre"۔ Imam Tirmidhi kehte hain: 1. Ins ki hadees Hassan sahih hai, 2. Isay Muhammad bin Ishaq ne marfoo kiya hai, unhon ne bisnad «Ayub an Abi Qalabah an Ins» riwayat ki hai aur baaz ne isay marfoo nahi kiya hai, 3. Is bab mein Umme Salma ( (رضي الله تعالى عنه) ا) se bhi riwayat hai, 4. Baaz ahl e ilm ka isi par amal hai, woh kehte hain ke jab aadmi apni biwi ke hote hue kisi aur kunwari se shaadi kare, to uske pass sat raat thahre, phir uske baad un ke darmiyan bari taqsim kare, aur pehli biwi ke hote hue jab kisi ghair kunwari ( biwa ya mutalqa ) se shaadi kare to uske pass teen raat thahre. Malik, Shafi'i, Ahmad aur Ishaq bin Rahaviya ka yehi qoul hai, 5. Tabi'in mein se baaz ahl e ilm ne kaha ke jab koi apni biwi ke hote hue kunwari se shaadi kare to woh uske pass teen raat thahre aur jab ghair kunwari se shaadi kare to uske han do raat thahre. Lekin pehla qoul ziyada sahih hai.

حَدَّثَنَا أَبُو سَلَمَةَ يَحْيَى بْنُ خَلَفٍ، حَدَّثَنَا بِشْرُ بْنُ الْمُفَضَّلِ، عَنْ خَالِدٍ الْحَذَّاءِ، عَنْ أَبِي قِلَابَةَ، عَنْ أَنَسِ بْنِ مَالِكٍ، قَالَ:‏‏‏‏ لَوْ شِئْتُ أَنْ أَقُولَ قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، ‏‏‏‏‏‏وَلَكِنَّهُ قَالَ:‏‏‏‏ السُّنَّةُ إِذَا تَزَوَّجَ الرَّجُلُ الْبِكْرَ عَلَى امْرَأَتِهِ أَقَامَ عِنْدَهَا سَبْعًا، ‏‏‏‏‏‏وَإِذَا تَزَوَّجَ الثَّيِّبَ عَلَى امْرَأَتِهِ أَقَامَ عِنْدَهَا ثَلَاثًا . قَالَ:‏‏‏‏ وَفِي الْبَاب، ‏‏‏‏‏‏عَنْ أُمِّ سَلَمَةَ. قَالَ أَبُو عِيسَى:‏‏‏‏ حَدِيثُ أَنَسٍ حَدِيثٌ حَسَنٌ صَحِيحٌ، ‏‏‏‏‏‏وَقَدْ رَفَعَهُ مُحَمَّدُ بْنُ إِسْحَاق، عَنْ أَيُّوبَ، عَنْ أَبِي قِلَابَةَ، عَنْ أَنَسٍ وَلَمْ يَرْفَعْهُ بَعْضُهُمْ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ:‏‏‏‏ وَالْعَمَلُ عَلَى هَذَا عِنْدَ بَعْضِ أَهْلِ الْعِلْمِ، ‏‏‏‏‏‏قَالُوا:‏‏‏‏ إِذَا تَزَوَّجَ الرَّجُلُ امْرَأَةً بِكْرًا عَلَى امْرَأَتِهِ أَقَامَ عِنْدَهَا سَبْعًا، ‏‏‏‏‏‏ثُمَّ قَسَمَ بَيْنَهُمَا بَعْدُ بِالْعَدْلِ، ‏‏‏‏‏‏وَإِذَا تَزَوَّجَ الثَّيِّبَ عَلَى امْرَأَتِهِ أَقَامَ عِنْدَهَا ثَلَاثًا، ‏‏‏‏‏‏وَهُوَ قَوْلُ:‏‏‏‏ مَالِكٍ، ‏‏‏‏‏‏وَالشَّافِعِيِّ، ‏‏‏‏‏‏وَأَحْمَدَ، ‏‏‏‏‏‏وَإِسْحَاق، ‏‏‏‏‏‏قَالَ بَعْضُ أَهْلِ الْعِلْمِ مِنَ التَّابِعِينَ:‏‏‏‏ إِذَا تَزَوَّجَ الْبِكْرَ عَلَى امْرَأَتِهِ أَقَامَ عِنْدَهَا ثَلَاثًا، ‏‏‏‏‏‏وَإِذَا تَزَوَّجَ الثَّيِّبَ أَقَامَ عِنْدَهَا لَيْلَتَيْنِ، ‏‏‏‏‏‏وَالْقَوْلُ الْأَوَّلُ أَصَحُّ.