12.
The Book on Suckling
١٢-
كتاب الرضاع


5
Chapter: What has been related about: Suckling does not make a prohibition except during infancy less than two years

٥
باب مَا جَاءَ مَا ذُكِرَ أَنَّ الرَّضَاعَةَ لاَ تُحَرِّمُ إِلاَّ فِي الصِّغَرِ دُونَ الْحَوْلَيْنِ ‏

Jami` at-Tirmidhi 1152

Ummul Momineen Umm Salamah ( رضي الله تعالى عنها) narrated that the Apostle of Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) said, ‘no prohibition results from suckling except for what penetrates the intestines while on the breast before weaning.’ Imam Tirmidhi said, ‘this Hadith is Hasan Sahih.’ This is acted upon according to most of the people of knowledge among the Companions of the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) and others, “Suckling does not make a prohibition except when it occurs before two years of age, and whatever comes after two years are completed then it does not make anything unlawful.”


Grade: Sahih

ام المؤمنین ام سلمہ رضی الله عنہا کہتی ہیں کہ رسول اللہ ﷺ نے فرمایا: ”رضاعت سے حرمت اسی وقت ثابت ہوتی ہے جب وہ انتڑیوں کو پھاڑ دے ۱؎، اور یہ دودھ چھڑانے سے پہلے ہو“ ۲؎۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- یہ حدیث حسن صحیح ہے، ۲- صحابہ کرام وغیرہم میں سے اکثر اہل علم کا اسی پر عمل ہے کہ رضاعت کی حرمت اس وقت ہوتی ہے جب بچے کی عمر دو برس سے کم ہو، اور جو دو برس پورے ہونے کے بعد ہو تو اس سے کوئی چیز حرام نہیں ہوتی۔

Umme-ul-Momineen Umme Salma Radiallahu Anha kehti hain ke Rasoolullah (صلى الله عليه وآله وسلم) ne Farmaya: "Riz'at se hurmat usi waqt sabit hoti hai jab woh antriyon ko phad de 1, aur yeh doodh chhudane se pehle ho" 2. Imam Tirmidhi kehte hain: 1. yeh Hadith Hasan Sahih hai, 2. Sahaba e Karam waghera hum mein se aksar Ahl-e-ilm ka isi par amal hai ke Riz'at ki hurmat us waqt hoti hai jab bacche ki umar do bars se kam ho, aur jo do bars pure hone ke baad ho to is se koi cheez haram nahi hoti.

حَدَّثَنَا قُتَيْبَةُ، حَدَّثَنَا أَبُو عَوَانَةَ، عَنْ هِشَامِ بْنِ عُرْوَةَ، عَنْ أَبِيهِ، عَنْ فَاطِمَةَ بِنْتِ الْمُنْذِرِ، عَنْ أُمِّ سَلَمَةَ، قَالَتْ:‏‏‏‏ قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ:‏‏‏‏ لَا يُحَرِّمُ مِنَ الرِّضَاعَةِ إِلَّا مَا فَتَقَ الْأَمْعَاءَ فِي الثَّدْيِ، ‏‏‏‏‏‏وَكَانَ قَبْلَ الْفِطَامِ . قَالَ أَبُو عِيسَى:‏‏‏‏ هَذَا حَدِيثٌ حَسَنٌ صَحِيحٌ، ‏‏‏‏‏‏وَالْعَمَلُ عَلَى هَذَا عِنْدَ أَكْثَرِ أَهْلِ الْعِلْمِ، ‏‏‏‏‏‏مِنْ أَصْحَابِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ وَغَيْرِهِمْ، ‏‏‏‏‏‏أَنَّ الرَّضَاعَةَ لَا تُحَرِّمُ إِلَّا مَا كَانَ دُونَ الْحَوْلَيْنِ، ‏‏‏‏‏‏وَمَا كَانَ بَعْدَ الْحَوْلَيْنِ الْكَامِلَيْنِ، ‏‏‏‏‏‏فَإِنَّهُ لَا يُحَرِّمُ شَيْئًا، ‏‏‏‏‏‏وَفَاطِمَةُ بِنْتُ الْمُنْذِرِ بْنِ الزُّبَيْرِ بْنِ الْعَوَّامِ وَهِيَ امْرَأَةُ هِشَامِ بْنِ عُرْوَةَ.