12.
The Book on Suckling
١٢-
كتاب الرضاع


16
Chapter: What has been related about it being disliked to enter upon women whose husbands are absent

١٦
باب مَا جَاءَ فِي كَرَاهِيَةِ الدُّخُولِ عَلَى الْمُغِيبَاتِ

Jami` at-Tirmidhi 1171

Uqbah bin Amir narrated that The Messenger of Allah said: “Beware of entering upon women.” So a man from the Ansar said: ‘”O Messenger of Allah! What do you think about Hamu? So he said: “The Hamu is death.” Imam Tirmidhi says: 1- The hadith of Uqbah bin Amir (may Allah be pleased with him) is hasan sahih. 2- In this chapter, hadiths are also narrated from Umar, Jabir, and Amr bin al-As (may Allah be pleased with them). 3- The prohibition of seclusion with women means the same as narrated from the Prophet (peace be upon him) that he said: "When a person is alone with a woman, the third one present is the devil." 4- "Hamu" refers to the brother of the husband, meaning the husband's brother-in-law. It is as if you have declared it forbidden for the brother-in-law to be alone with his brother's wife.


Grade: Sahih

عقبہ بن عامر رضی الله عنہ سے روایت ہے کہ رسول اللہ ﷺ نے فرمایا: ”عورتوں کے پاس خلوت ( تنہائی ) میں آنے سے بچو“، اس پر انصار کے ایک شخص نے کہا: اللہ کے رسول! دیور ( شوہر کے بھائی ) کے بارے میں کیا خیال ہے؟ آپ نے فرمایا: ”دیور موت ہے“۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- عقبہ بن عامر رضی الله عنہ کی حدیث حسن صحیح ہے، ۲- اس باب میں عمر، جابر اور عمرو بن العاص رضی الله عنہم سے بھی احادیث آئی ہیں، ۳- عورتوں کے پاس خلوت ( تنہائی ) میں آنے کی حرمت کا مطلب وہی ہے جو نبی اکرم ﷺ سے مروی ہے کہ آپ نے فرمایا: ”کوئی شخص کسی عورت کے ساتھ خلوت ( تنہائی ) میں ہوتا ہے تو اس کا تیسرا شیطان ہوتا ہے“، ۴- «حمو» شوہر کے بھائی یعنی دیور کو کہتے ہیں، گویا آپ نے دیور کے بھاوج کے ساتھ تنہائی میں ہونے کو حرام قرار دیا ہے۔

Aqaba bin Aamir (رضي الله تعالى عنه) se riwayat hai ke rasool Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ne farmaya: "auraton ke pas khilwat ( tanhai ) mein aane se bacho", is par ansar ke ek shakhs ne kaha: Allah ke rasool! dewar ( shohar ke bhai ) ke bare mein kya khayal hai? Aap ne farmaya: "Dewar maut hai"۔ Imam Tirmizi kehte hain: 1. Aqaba bin Aamir (رضي الله تعالى عنه) ki hadith hasan sahih hai, 2. is bab mein Umar, Jaber aur Amr bin al-Aas (رضي الله تعالى عنه) se bhi ahadith aayi hain, 3. auraton ke pas khilwat ( tanhai ) mein aane ki harmat ka matlab wahi hai jo Nabi Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) se marwi hai ke aap ne farmaya: "koi shakhs kisi aurat ke sath khilwat ( tanhai ) mein hota hai to uska teesra shaitan hota hai", 4. «Hamu» shohar ke bhai yani dewar ko kehte hain, goya aap ne dewar ke bhaoj ke sath tanhai mein hone ko haram qarar diya hai.

حَدَّثَنَا قُتَيْبَةُ، حَدَّثَنَا اللَّيْثُ، عَنْ يَزِيدَ بْنِ أَبِي حَبِيبٍ، عَنْ أَبِي الْخَيْرِ، عَنْ عُقْبَةَ بْنِ عَامِرٍ، أَنَّ ّرَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ:‏‏‏‏ إِيَّاكُمْ وَالدُّخُولَ عَلَى النِّسَاءِ ، ‏‏‏‏‏‏فَقَالَ رَجُلٌ مِنْ الْأَنْصَارِ:‏‏‏‏ يَا رَسُولَ اللَّهِ، ‏‏‏‏‏‏أَفَرَأَيْتَ الْحَمْوَ ؟، ‏‏‏‏‏‏قَالَ:‏‏‏‏ الْحَمْوُ الْمَوْتُ . قَالَ:‏‏‏‏ وَفِي الْبَاب، ‏‏‏‏‏‏عَنْ عُمَرَ، ‏‏‏‏‏‏وَجَابِرٍ، ‏‏‏‏‏‏وَعَمْرِو بْنِ الْعَاصِ. قَالَ أَبُو عِيسَى:‏‏‏‏ حَدِيثُ عُقْبَةَ بْنِ عَامِرٍ، ‏‏‏‏‏‏حَدِيثٌ حَسَنٌ صَحِيحٌ، ‏‏‏‏‏‏وَإِنَّمَا مَعْنَى كَرَاهِيَةِ الدُّخُولِ عَلَى النِّسَاءِ عَلَى نَحْوِ مَا رُوِيَ، ‏‏‏‏‏‏عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ:‏‏‏‏ لَا يَخْلُوَنَّ رَجُلٌ بِامْرَأَةٍ إِلَّا كَانَ ثَالِثَهُمَا الشَّيْطَانُ ، ‏‏‏‏‏‏وَمَعْنَى قَوْلِهِ الْحَمْوُ يُقَالُ:‏‏‏‏ هُوَ أَخُو الزَّوْجِ كَأَنَّهُ كَرِهَ لَهُ أَنْ يَخْلُوَ بِهَا.