1.
The Book on Purification
١-
كتاب الطهارة عن رسول الله صلى الله عليه وسلم


88
Chapter: : [What Has Been Related] About Wudu For The Person Who Is Junub When He Wants To Sleep

٨٨
باب مَا جَاءَ فِي الْوُضُوءِ لِلْجُنُبِ إِذَا أَرَادَ أَنْ يَنَامَ

Jami` at-Tirmidhi 120

Hadhrat Umar (رضي الله تعالى عنه) narrated that he asked the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم), can one of us sleep while he is Junub?" He replied : "Yes, when he performs Wudu." Imam Tirmidhi said the Hadith of Umar (رضئ هللا تعال ی عنہ) is the best thing on this topic and the most correct and this is the saying of more than one of the companions of the Prophet ( صلى الله عليه وآله وسلم) and Tabi'in. It is the view of Sufyan ath-Thawri, Ibn al-Mubarak, Ash-Shafi'i, Ahmad and Ishaq. They say when the Junub person wants to sleep, he is to perform Wudu before he sleeps.


Grade: Sahih

عمر رضی الله عنہ کہتے ہیں کہ انہوں نے نبی اکرم صلی الله علیہ وسلم سے سوال کیا: کیا ہم میں سے کوئی جنابت کی حالت میں سو سکتا ہے؟ آپ نے فرمایا: ”ہاں، جب وہ وضو کر لے“ ۱؎۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- اس باب میں عمار، عائشہ، جابر، ابوسعید اور ام سلمہ رضی الله عنہم سے بھی احادیث آئی ہیں، ۲- عمر رضی الله عنہ والی حدیث اس باب میں سب سے عمدہ اور صحیح ہے، ۳- یہی قول نبی اکرم صلی الله علیہ وسلم کے اصحاب اور تابعین میں سے بہت سے لوگوں کا ہے اور یہی سفیان ثوری، ابن مبارک، شافعی، احمد اور اسحاق بن راہویہ بھی کہتے ہیں کہ جب جنبی سونے کا ارادہ کرے تو وہ سونے سے پہلے وضو کر لے ۲؎۔

Umar (رضي الله تعالى عنه) kehte hain ke unhon ne Nabi-e-Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) se sawal kiya: kya hum mein se koi janabat ki halat mein so sakta hai? Aap ne farmaya: "haan, jab woh wazu kar le" 1؎. Imam Tirmidhi kehte hain: 1. Is bab mein Umar, Ayesha, Jaber, Abu Saeed aur Umm Salama (رضي الله تعالى عنه) se bhi ahadith aai hain, 2. Umar (رضي الله تعالى عنه) wali hadith is bab mein sab se umdah aur sahih hai, 3. Yahi qoul Nabi-e-Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) ke ashab aur tabi'in mein se bahut se logo ka hai aur yahi Sufiyan Thauri, Ibn Mubarak, Shafi'i, Ahmad aur Ishaq bin Rahawayah bhi kehte hain ke jab janbi sone ka irada kare to woh sone se pehle wazu kar le 2؎.

حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ الْمُثَنَّى، حَدَّثَنَا يَحْيَى بْنُ سَعِيدٍ، عَنْ عُبَيْدِ اللَّهِ بْنِ عُمَرَ، عَنْ نَافِعٍ، عَنْ ابْنِ عُمَرَ، عَنْ عُمَرَ، أَنَّهُ سَأَلَ النَّبِيَّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ:‏‏‏‏ أَيَنَامُ أَحَدُنَا وَهُوَ جُنُبٌ ؟ قَالَ:‏‏‏‏ نَعَمْ إِذَا تَوَضَّأَ . قَالَ:‏‏‏‏ وَفِي الْبَاب، ‏‏‏‏‏‏عَنْ عَمَّارٍ،‏‏‏‏ وَعَائِشَةَ،‏‏‏‏ وَجَابِرٍ،‏‏‏‏ وَأَبِي سَعِيدٍ،‏‏‏‏ وَأُمِّ سَلَمَةَ. قَالَ أَبُو عِيسَى:‏‏‏‏ حَدِيثُ عُمَرَ أَحْسَنُ شَيْءٍ فِي هَذَا الْبَابِ وَأَصَحُّ، ‏‏‏‏‏‏وَهُوَ قَوْلُ غَيْرِ وَاحِدٍ مِنْ أَصْحَابِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ وَالتَّابِعِينَ، ‏‏‏‏‏‏وَبِهِ يَقُولُ سُفْيَانُ الثَّوْرِيُّ، ‏‏‏‏‏‏وَابْنُ الْمُبَارَكِ، ‏‏‏‏‏‏وَالشَّافِعِيُّ، ‏‏‏‏‏‏وَأَحْمَدُ، ‏‏‏‏‏‏وَإِسْحَاق، ‏‏‏‏‏‏قَالُوا:‏‏‏‏ إِذَا أَرَادَ الْجُنُبُ أَنْ يَنَامَ تَوَضَّأَ قَبْلَ أَنْ يَنَامَ