14.
The Book on Business
١٤-
كتاب البيوع عن رسول الله صلى الله عليه وسلم


13
Chapter: What Has Been Related About 'The Dweller Of A Town Is Not To Sell On Behalf Of The Bedouin'

١٣
باب مَا جَاءَ لاَ يَبِيعُ حَاضِرٌ لِبَادٍ

Jami` at-Tirmidhi 1223

Abu Hurairah (رضي الله تعالى عنه) narrated that the Apostle of Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) said, ‘the dweller of the town is not to sell for the Bedouin.’ Imam Tirmidhi said, there are narrations on this topic from Talhah, Jabir, Anas, Ibn Abbas, Hakim bin Abi Yazid from his father, Amr bin 'Awf Al-Muzani the grandfather of Kathir bin Abdullah, and a man from the Companions of the Prophet (رضي الله تعالى عنهم).


Grade: Sahih

جابر رضی الله عنہ کہتے ہیں کہ رسول اللہ ﷺ نے فرمایا: ”کوئی شہری کسی گاؤں والے کا سامان نہ فروخت کرے، تم لوگوں کو ( ان کا سامان خود بیچنے کے لیے ) چھوڑ دو۔ اللہ تعالیٰ بعض کو بعض کے ذریعے رزق دیتا ہے“۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- ابوہریرہ کی حدیث حسن صحیح ہے۔ ۲- اس باب میں جابر کی حدیث بھی حسن صحیح ہے۔ ۳- صحابہ کرام میں سے بعض اہل علم کا اسی حدیث پر عمل ہے۔ ان لوگوں نے مکروہ سمجھا ہے کہ شہری باہر سے آنے والے دیہاتی کا سامان بیچے، ۴- اور بعض لوگوں نے رخصت دی ہے کہ شہری دیہاتی کے لیے سامان خرید سکتا ہے۔ ۵- شافعی کہتے ہیں کہ شہری کا دیہاتی کے سامان کو بیچنا مکروہ ہے اور اگر وہ بیچ دے تو بیع جائز ہو گی۔

Jibir Radi Allahu Anhu kehte hain ki Rasul Allah Sallallahu Alaihi Wasallam ne farmaya: "Koi shehri kisi gaon wale ka saman na beche, tum logon ko (un ka saman khud bechne ke liye) chhor do. Allah Ta'ala baaz ko baaz ke zariye rizq deta hai". Imam Tirmizi kehte hain: 1- Abu Huraira ki hadees hasan sahih hai. 2- Is baab mein Jabir ki hadees bhi hasan sahih hai. 3- Sahaba kiram mein se baaz ahle ilm ka isi hadees par amal hai. Un logon ne makruh samjha hai ki shehri bahar se aane wale dehati ka saman beche, 4- aur baaz logon ne rukhsat di hai ki shehri dehati ke liye saman kharid sakta hai. 5- Shafai kehte hain ki shehri ka dehati ke saman ko bechna makruh hai aur agar wo bech de to bay'e jaiz hogi.

حَدَّثَنَا نَصْرُ بْنُ عَلِيٍّ، وَأَحْمَدُ بْنُ مَنِيعٍ، قَالَا:‏‏‏‏ حَدَّثَنَا سُفْيَانُ بْنُ عُيَيْنَةَ، عَنْ أَبِي الزُّبَيْرِ، عَنْ جَابِرٍ، قَالَ:‏‏‏‏ قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ:‏‏‏‏ لَا يَبِيعُ حَاضِرٌ لِبَادٍ دَعُوا النَّاسَ يَرْزُقُ اللَّهُ بَعْضَهُمْ مِنْ بَعْضٍ . قَالَ أَبُو عِيسَى:‏‏‏‏ حَدِيثُ أَبِي هُرَيْرَةَ حَدِيثٌ حَسَنٌ صَحِيحٌ، ‏‏‏‏‏‏وَحَدِيثُ جَابِرٍ فِي هَذَا هُوَ حَدِيثٌ حَسَنٌ صَحِيحٌ أَيْضًا، ‏‏‏‏‏‏وَالْعَمَلُ عَلَى هَذَا الْحَدِيثِ عِنْدَ بَعْضِ أَهْلِ الْعِلْمِ مِنْ أَصْحَابِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ وَغَيْرِهِمْ، ‏‏‏‏‏‏كَرِهُوا أَنْ يَبِيعَ حَاضِرٌ لِبَادٍ، ‏‏‏‏‏‏وَرَخَّصَ بَعْضُهُمْ فِي أَنْ يَشْتَرِيَ حَاضِرٌ لِبَادٍ، ‏‏‏‏‏‏وقَالَ الشَّافِعِيُّ:‏‏‏‏ يُكْرَهُ أَنْ يَبِيعَ حَاضِرٌ لِبَادٍ، ‏‏‏‏‏‏وَإِنْ بَاعَ فَالْبَيْعُ جَائِزٌ.