1.
The Book on Purification
١-
كتاب الطهارة عن رسول الله صلى الله عليه وسلم


93
Chapter: [What Has Been Related] About Al-Mustahadah

٩٣
باب مَا جَاءَ فِي الْمُسْتَحَاضَةِ

Jami` at-Tirmidhi 125

Ummul Momineen Aishah (رضي الله تعالى عنها) narrated : "Fatimah bint Abi-Hubaish ( رضي الله تعالى عنها) came to the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) and said: 'O Apostle of Allah ( صلى الله عليه وآله وسلم)! I am a woman who suffers from persistent bleeding and I do not become clean. Shall I give up Salah?' He said : 'No. That is only a blood vein, it is not menstruation. When your menstruation begins then leave the Salah. And when it ends, wash the blood from you (take bath) and resume praying. Imam Tirmidhi said, the Hadith of Ummul Momineen Aisha (رضي الله تعالى عنها) (related to Fatimahؓ came...) is a Hasan Sahih Hadith. And it is the saying of more than one of the people of knowledge among the companions of the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) and the Tabi'in. It is the view of Sufyan ath-Thawri, Malik, Ibn Mubarak, and Ash-Shafi'i that when the days of the period end for the Mustahadah woman, she is to perform Wudu for every prayer.


Grade: Sahih

ام المؤمنین عائشہ رضی الله عنہا کہتی ہیں کہ فاطمہ بنت ابی حبیش رضی الله عنہا نے نبی اکرم صلی الله علیہ وسلم کے پاس آ کر کہا: اللہ کے رسول! میں ایسی عورت ہوں کہ مجھے استحاضہ کا خون ۱؎ آتا ہے تو میں پاک ہی نہیں رہ پاتی، کیا میں نماز چھوڑ دوں؟ آپ نے فرمایا: ”نہیں، یہ تو ایک رگ ہے حیض نہیں ہے، جب حیض آئے تو نماز چھوڑ دو۔ اور جب وہ چلا جائے ( یعنی حیض کے دن پورے ہو جائیں ) تو خون دھو کر ( غسل کر کے ) نماز پڑھو“، ابومعاویہ کی روایت میں ہے ؛ آپ صلی الله علیہ وسلم نے فرمایا: ”ہر نماز کے لیے وضو کرو یہاں تک کہ وہ وقت ( حیض کا وقت ) آ جائے“ ۱؎۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- عائشہ رضی الله عنہا کی حدیث حسن صحیح ہے، ۲- اس باب میں ام سلمہ رضی الله عنہا سے بھی روایت ہے۔ ۳- صحابہ کرام اور تابعین میں بہت سے اہل علم کا یہی قول ہے، اور یہی سفیان ثوری، مالک، ابن مبارک اور شافعی بھی یہی کہتے ہیں کہ جب مستحاضہ عورت کے حیض کے دن گزر جائیں تو وہ غسل کرے اور ہر نماز کے لیے ( تازہ ) وضو کرے۔

Am-ul-Momineen Ayesha ( (رضي الله تعالى عنه) ا) kehti hain ke Fatima bint Abi Habish ( (رضي الله تعالى عنه) ا) ne Nabi Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) ke pass aa kar kaha: Allah ke Rasool! Main aisi aurat hoon ke mujhe Istihaza ka khoon 1؎ aata hai to main pak hi nahin reh pati, kya main namaz chhod doon? Aap ne farmaya: "Nahin, yeh to ek rag hai haiz nahin hai, jab haiz aaye to namaz chhod do. Aur jab woh chala jaye ( yani haiz ke din pure ho jaayein ) to khoon dho kar ( ghusl kar ke ) namaz padho", Abu Muawiyah ki riwayat mein hai ; Aap (صلى الله عليه وآله وسلم) ne farmaya: "Har namaz ke liye wazu karo yeh tak ke woh waqt ( haiz ka waqt ) aa jaye" 1؎. Imam Tirmidhi kehte hain: 1. Ayesha ( (رضي الله تعالى عنه) ا) ki hadees hasan sahih hai, 2. is bab mein Umme Salma ( (رضي الله تعالى عنه) ا) se bhi riwayat hai. 3. Sahaba e Karam aur Tabi'een mein bahut se ahl e ilm ka yehi qoul hai, aur yehi Sufyan Thauri, Malik, Ibn Mubarak aur Shafi'i bhi yehi kehte hain ke jab Musthazah aurat ke haiz ke din guzar jaayein to woh ghusl kare aur har namaz ke liye ( taza ) wuzu kare.

حَدَّثَنَا هَنَّادٌ، حَدَّثَنَا وَكِيعٌ، وَعَبْدَةُ،‏‏‏‏ وَأَبُو مُعَاوِيَةَ،‏‏‏‏ عَنْ هِشَامِ بْنِ عُرْوَةَ، عَنْ أَبِيهِ، عَنْ عَائِشَةَ، قَالَتْ:‏‏‏‏ جَاءَتْ فَاطِمَةُ بِنْتُ أَبِي حُبَيْشٍ إِلَى النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، ‏‏‏‏‏‏فَقَالَتْ:‏‏‏‏ يَا رَسُولَ اللَّهِ إِنِّي امْرَأَةٌ أُسْتَحَاضُ فَلَا أَطْهُرُ، ‏‏‏‏‏‏أَفَأَدَعُ الصَّلَاةَ ؟ قَالَ:‏‏‏‏ لَا إِنَّمَا ذَلِكَ عِرْقٌ وَلَيْسَتْ بِالْحَيْضَةِ، ‏‏‏‏‏‏فَإِذَا أَقْبَلَتِ الْحَيْضَةُ فَدَعِي الصَّلَاةَ، ‏‏‏‏‏‏وَإِذَا أَدْبَرَتْ فَاغْسِلِي عَنْكِ الدَّمَ وَصَلِّي . قَالَ أَبُو مُعَاوِيَةَ فِي حَدِيثِهِ:‏‏‏‏ وَقَالَ:‏‏‏‏ تَوَضَّئِي لِكُلِّ صَلَاةٍ حَتَّى يَجِيءَ ذَلِكَ الْوَقْتُ ،‏‏‏‏ قَالَ:‏‏‏‏ وَفِي الْبَاب عَنْ أُمِّ سَلَمَةَ. قَالَ أَبُو عِيسَى:‏‏‏‏ حَدِيثُ عَائِشَةَ جَاءَتْ فَاطِمَةُ حَسَنٌ صَحِيحٌ، ‏‏‏‏‏‏وَهُوَ قَوْلُ غَيْرِ وَاحِدٍ مِنْ أَهْلِ الْعِلْمِ مِنْ أَصْحَابِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ وَالتَّابِعِينَ، ‏‏‏‏‏‏وَبِهِ يَقُولُ سُفْيَانُ الثَّوْرِيُّ، ‏‏‏‏‏‏وَمَالِكٌ، ‏‏‏‏‏‏وَابْنُ الْمُبَارَكِ، ‏‏‏‏‏‏وَالشَّافِعِيُّ:‏‏‏‏ أَنَّ الْمُسْتَحَاضَةَ إِذَا جَاوَزَتْ أَيَّامَ أَقْرَائِهَا اغْتَسَلَتْ وَتَوَضَّأَتْ لِكُلِّ صَلَاةٍ.