1.
The Book on Purification
١-
كتاب الطهارة عن رسول الله صلى الله عليه وسلم


99
Chapter: What Has Been Related About Fondling Menstruating Woman

٩٩
باب مَا جَاءَ فِي مُبَاشَرَةِ الْحَائِضِ

NameFameRank
‘ā’ishah Aisha bint Abi Bakr as-Siddiq Sahabi
al-swad Al-Aswad ibn Yazid Al-Nukhayli Mukhḍaram
ibrāhīm Ibrahim al-Nakha'i Trustworthy
minṣūrin Mansur bin Al-Mu'tamir Al-Salami Trustworthy, Reliable
sufyān Sufyan al-Thawri Trustworthy Hadith scholar, Jurist, Imam, Hadith expert, and he may have concealed the identity of some narrators
‘abd al-raḥman bn mahdīyin Abd al-Rahman ibn Mahdi al-Anbari Trustworthy, Upright, حافظ (Preserver), Knowledgeable of Narrators and Hadith
bundārun Muhammad ibn Bashshar al-Abdi Trustworthy Hadith Scholar

Jami` at-Tirmidhi 132

Ummul Momineen Aishah (رضي الله تعالى عنها) narrated that (sometimes) when I would menstruate, Allah's Apostle (صلى الله عليه وآله وسلم) ordered me to wear a waist wrap, then he would fondle with me." Imam Tirmidhi said, the Hadith of Ummul Momineen Aisha (رضي الله تعالى عنها) is a Hasan Sahih Hadith. This (permissibility of fondling with a menstruating wife) is the saying of more than one of the people of knowledge among the companions of Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) and the Tabi'in, and it is the view of Ash-Shafi'i, Ahmad and Ishaq.


Grade: Sahih

ام المؤمنین عائشہ رضی الله عنہا کہتی ہیں کہ مجھے جب حیض آتا تو رسول اللہ صلی الله علیہ وسلم مجھے تہ بند باندھنے کا حکم دیتے پھر مجھ سے چمٹتے اور بوس و کنار کرتے۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- عائشہ رضی الله عنہا کی حدیث حسن صحیح ہے۔ صحابہ کرام و تابعین میں سے بہت سے اہل علم کا یہی قول ہے اور یہی شافعی، احمد اور اسحاق بن راہویہ بھی کہتے ہیں، ۲- اس باب میں ام سلمہ اور میمونہ رضی الله عنہما سے بھی احادیث آئی ہیں۔

Umme-ul-Momineen Ayesha ( (رضي الله تعالى عنه) ا) kahti hain ke mujhe jab haiz aata to Rasool-Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) mujhe teh band bandhne ka hukm dete phir mujh se chimtte aur boos o kenaar karte. Imam Tirmizi kahte hain: 1- Ayesha ( (رضي الله تعالى عنه) ا) ki hadees hasan sahih hai. Sahaba e kuram o tabaeen mein se bahut se ahl e ilm ka yahi qoul hai aur yahi Shafi, Ahmed aur Ishaq bin Rahawaya bhi kahte hain, 2- is bab mein Umme Salma aur Maimoona ( (رضي الله تعالى عنه) a se bhi ahadees aai hain.

حَدَّثَنَا بُنْدَارٌ، حَدَّثَنَا عَبْدُ الرَّحْمَنِ بْنُ مَهْدِيٍّ، عَنْ سُفْيَانَ، عَنْ مِنْصُورٍ، عَنْ إِبْرَاهِيمَ، عَنْ الْأَسْوَدِ، عَنْ عَائِشَةَ، قَالَتْ:‏‏‏‏ كَانَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ إِذَا حِضْتُ يَأْمُرُنِي أَنْ أَتَّزِرَ ثُمَّ يُبَاشِرُنِي . قَالَ:‏‏‏‏ وَفِي الْبَاب عَنْ أُمِّ سَلَمَةَ،‏‏‏‏ وَمَيْمُونَةَ. قَالَ أَبُو عِيسَى:‏‏‏‏ حَدِيثُ عَائِشَةَ حَسَنٌ صَحِيحٌ، ‏‏‏‏‏‏وَهُوَ قَوْلُ غَيْرِ وَاحِدٍ مِنْ أَهْلِ الْعِلْمِ مِنْ أَصْحَابِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ وَالتَّابِعِينَ، ‏‏‏‏‏‏وَبِهِ يَقُولُ الشَّافِعِيُّ،‏‏‏‏ وَأَحْمَدُ،‏‏‏‏ وَإِسْحَاق.