1.
The Book on Purification
١-
كتاب الطهارة عن رسول الله صلى الله عليه وسلم


100
Chapter: What Has Been Related About Eating With A Menstruating Woman And Leftovers

١٠٠
باب مَا جَاءَ فِي مُؤَاكَلَةِ الْحَائِضِ وَسُؤْرِهَا

Jami` at-Tirmidhi 133

Abdullah bin Sa'd (رضي الله تعالى عنه) narrated that I asked the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) about eating with a menstruating woman. He said: "Eat with her." Imam Tirmidhi said, the Hadith of Abdullah bin Sa'd is a Hasan Sahih Hadith. And it is the saying of the people of knowledge in general; they did not see any harm in eating with a menstruating woman. They differ over what is leftover from her Wudu. Some of them permitted it and some of them disliked using the leftover of water she used for purification.


Grade: Sahih

عبداللہ بن سعد رضی الله عنہ کہتے ہیں کہ میں نے نبی اکرم صلی الله علیہ وسلم سے حائضہ کے ساتھ کھانے کے بارے میں پوچھا تو آپ نے فرمایا: ”اس کے ساتھ کھاؤ“ ۱؎۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- عبداللہ بن سعد رضی الله عنہما کی حدیث حسن غریب ہے، ۲- اس باب میں عائشہ اور انس رضی الله عنہما سے بھی احادیث آئی ہیں، ۳- اکثر اہل علم کا یہی قول ہے: یہ لوگ حائضہ کے ساتھ کھانے میں کوئی حرج نہیں جانتے۔ البتہ اس کے وضو کے بچے ہوئے پانی کے سلسلہ میں ان میں اختلاف ہے۔ بعض لوگوں نے اس کی اجازت دی ہے اور بعض نے اس کی طہارت سے بچے ہوئے پانی کو مکروہ کہا ہے۔

``'Abdul-al-laah bin Sa'd (رضي الله تعالى عنه) kehte hain ke main ne Nabi-e-Akram صلى الله عليه وسلم se haizah ke saath khaane ke baare mein poocha to aap ne farmaya: ''Is ke saath khaao'' 1؎. Imam Tirmidhi kehte hain: 1. 'Abdul-al-laah bin Sa'd ( (رضي الله تعالى عنه) a ki hadees hasan ghareeb hai, 2. is baab mein A'isha aur Anas ( (رضي الله تعالى عنه) a se bhi ahadees aai hain, 3. aksar ahl-e-'ilm ka yehi qoul hai: yeh log haizah ke saath khaane mein koi harj nahi jaante. Bal-ke is ke wudoo ke bacha hue pani ke silsile mein in mein ikhtilaf hai. Ba'az logoon ne is ki ijazat di hai aur ba'az ne is ki tahaarat se bacha hue pani ko makruh kaha hai.``

حَدَّثَنَا عَبَّاسٌ الْعَنْبَرِيُّ،‏‏‏‏ وَمُحَمَّدُ بْنُ عَبْدِ الْأَعْلَى،‏‏‏‏ قَالَا:‏‏‏‏ حَدَّثَنَا عَبْدُ الرَّحْمَنِ بْنُ مَهْدِيٍّ، حَدَّثَنَا مُعَاوِيَةُ بْنُ صَالِحٍ، عَنْ الْعَلَاءِ بْنِ الْحَارِثِ، عَنْ حَرَامِ بْنِ مُعَاوِيَةَ، عَنْ عَمِّهِ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ سَعْدٍ، قَالَ:‏‏‏‏ سَأَلْتُ النَّبِيَّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ عَنْ مُوَاكَلَةِ الْحَائِضِ، ‏‏‏‏‏‏فَقَالَ:‏‏‏‏ وَاكِلْهَا . قَالَ:‏‏‏‏ وَفِي الْبَاب عَنْ عَائِشَةَ،‏‏‏‏ وَأَنَسٍ. قَالَ أَبُو عِيسَى:‏‏‏‏ حَدِيثُ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ سَعْدٍ حَسَنٌ غَرِيبٌ، ‏‏‏‏‏‏وَهُوَ قَوْلُ عَامَّةِ أَهْلِ الْعِلْمِ لَمْ يَرَوْا بِمُوَاكَلَةِ الْحَائِضِ بَأْسًا، ‏‏‏‏‏‏وَاخْتَلَفُوا فِي فَضْلِ وَضُوئِهَا، ‏‏‏‏‏‏فَرَخَّصَ فِي ذَلِكَ بَعْضُهُمْ، ‏‏‏‏‏‏وَكَرِهَ بَعْضُهُمْ فَضْلَ طَهُورِهَا.