15.
The Chapters On Judgements From The Messenger of Allah
١٥-
كتاب الأحكام عن رسول الله صلى الله عليه وسلم
17
Chapter: What Has Been Related From The Messenger Of Allah (saws) About Reconciliation
١٧
باب مَا ذُكِرَ عَنْ رَسُولِ اللَّهِ صلى الله عليه وسلم فِي الصُّلْحِ بَيْنَ النَّاسِ
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
jaddih | Amr ibn Awf al-Ansari | Sahabi |
abīh | Abdullah bin Amr Al-Muzani | Acceptable |
kathīr bn ‘abd al-lah bn ‘amrūin bn ‘awfin al-muzanī | Kathir ibn Abdullah Al-Muzani | Abandoned in Hadith |
abū ‘āmirin al-‘aqadī | Abd al-Malik ibn Amr al-Qaysi | Trustworthy |
al-ḥasan bn ‘alīin al-khallāl | Al-Hasan ibn Ali al-Hadhali | Trustworthy Hadith preserver with compilations |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
جَدِّهِ | عمرو بن عوف الأنصاري | صحابي |
أَبِيهِ | عبد الله بن عمرو المزني | مقبول |
كَثِيرُ بْنُ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ عَمْرِو بْنِ عَوْفٍ الْمُزَنِيُّ | كثير بن عبد الله المزني | متروك الحديث |
أَبُو عَامِرٍ الْعَقَدِيُّ | عبد الملك بن عمرو القيسي | ثقة |
الْحَسَنُ بْنُ عَلِيٍّ الْخَلَّالُ | الحسن بن علي الهذلي | ثقة حافظ له تصانيف |
Jami` at-Tirmidhi 1352
Kathir bin Amr bin Awf Al-Muzani narrated from his father, from his grandfather, that the Apostle of Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) said, ‘reconciliation is allowed among the Muslims, except for reconciliation that makes the lawful unlawful, or the unlawful lawful. And the Muslims will be held to their conditions, except the conditions that make the lawful unlawful, or the unlawful lawful.’ Imam Tirmidhi said, this Hadith is Hasan Sahih.
Grade: Sahih
عمرو بن عوف مزنی رضی الله عنہ کہتے ہیں کہ رسول اللہ ﷺ نے فرمایا: ”صلح مسلمان کے درمیان نافذ ہو گی سوائے ایسی صلح کے جو کسی حلال کو حرام کر دے یا کسی حرام کو حلال۔ اور مسلمان اپنی شرطوں کے پابند ہیں۔ سوائے ایسی شرط کے جو کسی حلال کو حرام کر دے یا کسی حرام کو حلال“۔ امام ترمذی کہتے ہیں: یہ حدیث حسن صحیح ہے۔
Amr bin Aouf Mazni (رضي الله تعالى عنه) kehte hain ke Rasool Allah SALLALLAHU ALAIHI WASALLAM ne farmaya: "Sulh Musalman ke darmiyan nafiz ho gi sawai aisi sulh ke jo kisi halal ko haram kar de ya kisi haram ko halal. Aur Musalman apni sharton ke paband hain. Sawai aisi shart ke jo kisi halal ko haram kar de ya kisi haram ko halal"". Imam Tirmizi kehte hain: "Yeh hadees hasan sahih hai."
حَدَّثَنَا الْحَسَنُ بْنُ عَلِيٍّ الْخَلَّالُ، حَدَّثَنَا أَبُو عَامِرٍ الْعَقَدِيُّ، حَدَّثَنَا كَثِيرُ بْنُ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ عَمْرِو بْنِ عَوْفٍ الْمُزَنِيُّ، عَنْ أَبِيهِ، عَنْ جَدِّهِ، أَنَّ ّرَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، قَالَ: الصُّلْحُ جَائِزٌ بَيْنَ الْمُسْلِمِينَ، إِلَّا صُلْحًا حَرَّمَ حَلَالًا، أَوْ أَحَلَّ حَرَامًا، وَالْمُسْلِمُونَ عَلَى شُرُوطِهِمْ إِلَّا شَرْطًا حَرَّمَ حَلَالًا، أَوْ أَحَلَّ حَرَامًا . قَالَ أَبُو عِيسَى: هَذَا حَدِيثٌ حَسَنٌ صَحِيحٌ.