15.
The Chapters On Judgements From The Messenger of Allah
١٥-
كتاب الأحكام عن رسول الله صلى الله عليه وسلم


18
Chapter: What Has Been Related About A Man Placing A Beam On His Neighbor’s Enclosure Wall

١٨
باب مَا جَاءَ فِي الرَّجُلِ يَضَعُ عَلَى حَائِطِ جَارِهِ خَشَبًا

Jami` at-Tirmidhi 1353

Al-A`raj narrated from Abu Hurairah (رضي الله تعالى عنه), saying, ‘I heard him saying, ‘the Apostle of Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) said, ‘when one of you seeks his neighbor’s permission to affix a wooden beam in his wall, then do not prevent him.’ When Abu Hurairah (رضي الله تعالى عنه) narrated it, they tilted their heads, so he said, ‘why do I see that you are averse to it? By Allah, I will continue to narrate it among you.' Imam Tirmidhi said, the Hadith of Abu Hurairah (رضي الله تعالى عنه) is Hasan Sahih. This is acted upon according to some of the people of knowledge. It is the view of Ash-Shafi'i. It has been related from some of the people of knowledge; among them Malik bin Anas, that they said, he can prevent his neighbor from affixing a beam in his wall.’ But the first view is more correct. There are narrations on this topic from Ibn Abbas and Mujammi bin Jariyah (رضي الله تعالى عنهما).


Grade: Sahih

ابوہریرہ رضی الله عنہ کہتے ہیں کہ میں نے رسول اللہ ﷺ کو فرماتے سنا: ”جب تم میں سے کسی کا پڑوسی اس کی دیوار میں لکڑی گاڑنے کی اس سے اجازت طلب کرے تو وہ اسے نہ روکے“۔ ابوہریرہ رضی الله عنہ نے جب یہ حدیث بیان کی تو لوگوں نے اپنے سر جھکا لیے تو انہوں نے کہا: کیا بات ہے، میں دیکھ رہا ہوں کہ تم لوگ اس سے اعراض کر رہے ہو؟ اللہ کی قسم میں اسے تمہارے شانوں پر مار کر ہی رہوں گا یعنی تم سے اسے بیان کر کے ہی رہوں گا۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- ابوہریرہ رضی الله عنہ کی حدیث حسن صحیح ہے، ۲- اس باب میں ابن عباس اور مجمع بن جاریہ رضی الله عنہم سے بھی احادیث آئی ہیں، ۳- بعض اہل علم کا اسی پر عمل ہے۔ شافعی بھی اسی کے قائل ہیں، ۴- بعض اہل علم سے مروی ہے: جن میں مالک بن انس بھی شامل ہیں کہ اس کے لیے درست ہے کہ اپنے پڑوسی کو دیوار میں لکڑی گاڑنے سے منع کر دے، پہلا قول زیادہ صحیح ہے۔

Abo Hurayrah (رضي الله تعالى عنه) kehte hain ke main ne Rasoolullah SALLALLAHU ALAIHI WASALLAM ko farmate suna: "Jab tum mein se kisi ka padoosi us ki deewar mein lakdi gaarne ki us se ijazat talab kare to woh usse na rokhe" Abo Hurayrah (رضي الله تعالى عنه) ne jab yeh hadees bayan ki to logoon ne apne sir jhuka liye to unhone kaha: Kya baat hai, main dekh raha hoon ke tum log is se a'raaz kar rahe ho? Allah ki qasam mein isse tumhare shanon par maar kar hi rahoon ga yani tumse isse bayan kar ke hi rahoon ga. Imam Tirmidhi kehte hain: 1. Abo Hurayrah (رضي الله تعالى عنه) ki hadees hasan sahih hai, 2. Is bab mein Ibn Abbas aur Mujamma' bin Jariyah (رضي الله تعالى عنه) se bhi ahadees aayi hain, 3. Ba'az ehl e ilm ka isi par amal hai. Shafi'i bhi isi ke qail hain, 4. Ba'az ehl e ilm se marwi hai: Jin mein Malik bin Anas bhi shamil hain ke is ke liye durust hai ke apne padoosi ko deewar mein lakdi gaarne se mana kar de, pehla qol ziyada sahih hai.

حَدَّثَنَا سَعِيدُ بْنُ عَبْدِ الرَّحْمَنِ الْمَخْزُومِيُّ،‏‏‏‏ حَدَّثَنَا سُفْيَانُ بْنُ عُيَيْنَةَ،‏‏‏‏ عَنْ الزُّهْرِيِّ، عَنْ الْأَعْرَجِ،‏‏‏‏ عَنْ أَبِي هُرَيْرَةَ، قَالَ:‏‏‏‏ سَمِعْتُهُ يَقُولُ:‏‏‏‏ قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ:‏‏‏‏ إِذَا اسْتَأْذَنَ أَحَدَكُمْ جَارُهُ أَنْ يَغْرِزَ خَشَبَهُ فِي جِدَارِهِ،‏‏‏‏ فَلَا يَمْنَعْهُ . فَلَمَّا حَدَّثَ أَبُو هُرَيْرَةَ،‏‏‏‏ طَأْطَئُوا رُءُوسَهُمْ،‏‏‏‏ فَقَالَ:‏‏‏‏ مَا لِي أَرَاكُمْ عَنْهَا مُعْرِضِينَ،‏‏‏‏ وَاللَّهِ لَأَرْمِيَنَّ بِهَا بَيْنَ أَكْتَافِكُمْ،‏‏‏‏ قَالَ:‏‏‏‏ وَفِي الْبَاب،‏‏‏‏ عَنْ ابْنِ عَبَّاسٍ،‏‏‏‏ وَمُجَمِّعِ بْنِ جَارِيَةَ. قَالَ أَبُو عِيسَى:‏‏‏‏ حَدِيثُ أَبِي هُرَيْرَةَ حَدِيثٌ حَسَنٌ صَحِيحٌ،‏‏‏‏ وَالْعَمَلُ عَلَى هَذَا عِنْدَ بَعْضِ أَهْلِ الْعِلْمِ،‏‏‏‏ وَبِهِ يَقُولُ الشَّافِعِيُّ،‏‏‏‏ وَرُوِيَ عَنْ بَعْضِ أَهْلِ الْعِلْمِ،‏‏‏‏ مِنْهُمْ مَالِكُ بْنُ أَنَسٍ،‏‏‏‏ قَالُوا لَهُ:‏‏‏‏ أَنْ يَمْنَعَ جَارَهُ أَنْ يَضَعَ خَشَبَهُ فِي جِدَارِهِ،‏‏‏‏ وَالْقَوْلُ الْأَوَّلُ أَصَحُّ.