1.
The Book on Purification
١-
كتاب الطهارة عن رسول الله صلى الله عليه وسلم
104
Chapter: What Has Been Related About Washing Menstrual Blood From The Garment
١٠٤
باب مَا جَاءَ فِي غَسْلِ دَمِ الْحَيْضِ مِنَ الثَّوْبِ
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
asmā’ bint abī bakrin | Asma bint Abi Bakr Al-Qurashiya | Sahabi |
fāṭimah bint al-mundhir | Fatima bint Al-Mundhir al-Asadiyya | Trustworthy |
hshām bn ‘urwah | Hisham ibn Urwah al-Asadi | Trustworthy Imam in Hadith |
sufyān bn ‘uyaynah | Sufyan bin `Uyainah Al-Hilali | Trustworthy Hadith Scholar |
ibn abī ‘umar | Muhammad ibn Abi Umar al-Adani | Trustworthy |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
أَسْمَاءَ بِنْتِ أَبِي بَكْرٍ | أسماء بنت أبي بكر القرشية | صحابي |
فَاطِمَةَ بِنْتِ الْمُنْذِرِ | فاطمة بنت المنذر الأسدية | ثقة |
هِشَامِ بْنِ عُرْوَةَ | هشام بن عروة الأسدي | ثقة إمام في الحديث |
سُفْيَانُ بْنُ عُيَيْنَةَ | سفيان بن عيينة الهلالي | ثقة حافظ حجة |
ابْنُ أَبِي عُمَرَ | محمد بن أبي عمر العدني | ثقة |
Jami` at-Tirmidhi 138
Asma' bint Abu Bakr (رضئ هللا تعال ی عنہا) narrated that a woman asked the Prophet ( صلى هللاعليه و آله وسلم) about a garment that was touched by some menstrual blood. Allah's Apostle (صلى الله عليه وآله وسلم) said: "Remove it, and scrub it, then rinse it and pray in it". Imam Tirmidhi said the Hadith of Asma (رضي الله تعالى عنها) about washing the blood is a Hasan Sahih Hadith. The people of knowledge have differed over the case of blood getting on the garment when one prays in it before washing. Some of the people of knowledge among the Tabi'in said that when the blood is of the size of a Dirham, and one does not wash it, then prays in it, then they should repeat the prayer. Some of the them said that when the blood is more than the size of a Dirham, the prayer is repeated. This is the saying of Sufyan ath-Thawri and Ibn al-Mubarak. Some of the people knowledge among the Tabi'in and others did not consider it required to repeat the prayer, even if it was larger than the size of a Dirham. This is the saying of Ahmad and Ishaq. Ash-Shafi'i said that it is obligatory to wash it, even if it is less than a Dirham and he was firm on that.
Grade: Sahih
اسماء بنت ابی بکر رضی الله عنہما کہتی ہیں کہ ایک عورت نے نبی اکرم صلی الله علیہ وسلم سے اس کپڑے کے بارے میں پوچھا جس میں حیض کا خون لگ جائے، تو آپ صلی الله علیہ وسلم نے فرمایا: ”اسے کھرچ دو، پھر اسے پانی سے مل دو، پھر اس پر پانی بہا دو اور اس میں نماز پڑھو“۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- خون کے دھونے کے سلسلے میں اسماء رضی الله عنہا کی حدیث حسن صحیح ہے، ۲- اس باب میں ابوہریرہ اور ام قیس بنت محصن رضی الله عنہما سے بھی احادیث آئی ہیں، ۳- کپڑے میں جو خون لگ جائے اور اسے دھونے سے پہلے اس میں نماز پڑھ لے … اس کے بارے میں اہل علم کا اختلاف ہے ؛ تابعین میں سے بعض اہل علم کہتے ہیں کہ جب خون درہم کی مقدار میں ہو اور دھوے بغیر نماز پڑھ لے تو نماز دہرائے ۱؎، اور بعض کہتے ہیں کہ جب خون درہم کی مقدار سے زیادہ ہو تو نماز دہرائے ورنہ نہیں، یہی سفیان ثوری اور ابن مبارک کا قول ہے ۲؎ اور تابعین وغیرہم میں سے بعض اہل علم نے نماز کے دہرانے کو واجب نہیں کہا ہے گرچہ خون درہم کی مقدار سے زیادہ ہو، احمد اور اسحاق بن راہویہ یہی کہتے ہیں ۳؎، جب کہ شافعی کہتے ہیں کہ اس پر دھونا واجب ہے گو درہم کی مقدار سے کم ہو، اس سلسلے میں انہوں نے سختی برتی ہے ۴؎۔
Asmaa bint Abi Bakr ( (رضي الله تعالى عنه) a kahti hain ke aik aurat ne Nabi-e-Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) se is kapray ke baare mein poocha jis mein haiz ka khoon lag jaaye, to aap (صلى الله عليه وآله وسلم) ne farmaya: "Isay kharch do, phir isay pani se mal do, phir is par pani baha do aur is mein namaz parho"۔ Imam Tirmidhi kahte hain: 1. khoon ke dhone ke silsile mein Asmaa ( (رضي الله تعالى عنه) ا) ki hadith Hasan sahih hai, 2. is baab mein Abu Hurairah aur Umm Qais bint Mahsun ( (رضي الله تعالى عنه) a se bhi ahadith aayi hain, 3. kapray mein jo khoon lag jaaye aur isay dhone se pehle is mein namaz parh le ... is ke baare mein ahl ilm ka ikhtilaf hai; tabiin mein se baaz ahl ilm kahte hain ke jab khoon darham ki miqdar mein ho aur dhuye baghair namaz parh le to namaz dohraaye 1؎, aur baaz kahte hain ke jab khoon darham ki miqdar se zyada ho to namaz dohraaye warna nahi, yahi Sufiyan Thauri aur Ibn Mubarak ka qoul hai 2؎ aur tabiin wagherahim mein se baaz ahl ilm ne namaz ke dohranay ko wajib nahi kaha hai garcha khoon darham ki miqdar se zyada ho, Ahmad aur Ishaq bin Rahawiyah yahi kahte hain 3؎, jab ke Shafi'i kahte hain ke is par dhona wajib hai go darham ki miqdar se kam ho, is silsile mein unhon ne sakhti barti hai 4؎.
حَدَّثَنَا ابْنُ أَبِي عُمَرَ، حَدَّثَنَا سُفْيَانُ بْنُ عُيَيْنَةَ، عَنْ هِشَامِ بْنِ عُرْوَةَ، عَنْ فَاطِمَةَ بِنْتِ الْمُنْذِرِ، عَنْ أَسْمَاءَ بِنْتِ أَبِي بَكْرٍ، أَنَّ امْرَأَةً سَأَلَتِ النَّبِيَّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ عَنِ الثَّوْبِ يُصِيبُهُ الدَّمُ مِنَ الْحَيْضَةِ، فَقَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ: حُتِّيهِ ثُمَّ اقْرُصِيهِ بِالْمَاءِ ثُمَّ رُشِّيهِ وَصَلِّي فِيهِ . قَالَ: وَفِي الْبَاب عَنْ أَبِي هُرَيْرَةَ، وَأُمِّ قَيْسِ بْنتِ مِحْصَنٍ. قَالَ أَبُو عِيسَى: حَدِيثُ أَسْمَاءَ فِي غَسْلِ الدَّمِ حَسَنٌ صَحِيحٌ، وَقَدِ اخْتَلَفَ أَهْلُ الْعِلْمِ فِي الدَّمِ يَكُونُ عَلَى الثَّوْبِ فَيُصَلِّي فِيهِ قَبْلَ أَنْ يَغْسِلَهُ، قَالَ بَعْضُ أَهْلِ الْعِلْمِ مِنَ التَّابِعِينَ: إِذَا كَانَ الدَّمُ مِقْدَارَ الدِّرْهَمِ فَلَمْ يَغْسِلْهُ وَصَلَّى فِيهِ أَعَادَ الصَّلَاةَ، وقَالَ بَعْضُهُمْ: إِذَا كَانَ الدَّمُ أَكْثَرَ مِنْ قَدْرِ الدِّرْهَمِ أَعَادَ الصَّلَاةَ، وَهُوَ قَوْلُ سُفْيَانَ الثَّوْرِيِّ، وَابْنِ الْمُبَارَكِ، وَلَمْ يُوجِبْ بَعْضُ أَهْلِ الْعِلْمِ مِنَ التَّابِعِينَ وَغَيْرِهِمْ عَلَيْهِ الْإِعَادَةَ، وَإِنْ كَانَ أَكْثَرَ مِنْ قَدْرِ الدِّرْهَمِ، وَبِهِ يَقُولُ أَحْمَدُ، وَإِسْحَاق، وقَالَ الشَّافِعِيُّ: يَجِبُ عَلَيْهِ الْغَسْلُ، وَإِنْ كَانَ أَقَلَّ مِنْ قَدْرِ الدِّرْهَمِ وَشَدَّدَ فِي ذَلِكَ.