1.
The Book on Purification
١-
كتاب الطهارة عن رسول الله صلى الله عليه وسلم
105
Chapter: What Has Been Related About the Extent Of The Waiting During Nifas
١٠٥
باب مَا جَاءَ فِي كَمْ تَمْكُثُ النُّفَسَاءُ
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
umm slmh | Umm Salama, wife of the Prophet | Companion |
mussat al-azdīyah | Masa al-Azdiyya | Acceptable |
abī sahlin | Kathir ibn Ziyad al-Azdi | Trustworthy |
‘alī bn ‘abd al-‘lá | Ali ibn Abd al-A'la al-Tha'labi | Saduq Hasan al-Hadith |
shjā‘ bn al-walīd abū badrin | Shuja' ibn al-Walid al-Sakuni | Trustworthy |
naṣr bn ‘alīin al-jahḍamī | Nasr ibn Ali al-Azdi | Trustworthy, Upright |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
أُمِّ سَلَمَةَ | أم سلمة زوج النبي | صحابية |
مُسَّةَ الْأَزْدِيَّةِ | مسة الأزدية | مقبول |
أَبِي سَهْلٍ | كثير بن زياد الأزدي | ثقة |
عَلِيِّ بْنِ عَبْدِ الْأَعْلَى | علي بن عبد الأعلى الثعلبي | صدوق حسن الحديث |
شُجَاعُ بْنُ الْوَلِيدِ أَبُو بَدْرٍ | شجاع بن الوليد السكوني | ثقة |
نَصْرُ بْنُ عَلِيٍّ الْجَهْضَمِيُّ | نصر بن علي الأزدي | ثقة ثبت |
Jami` at-Tirmidhi 139
Ummul Momineen Umm Salamah (رضي الله تعالى عنها) narrated that the time of waiting for Nifas (after delivery of a child) during the time of AIlah's Apostle ( صلى الله عليه وآله وسلم) was forty days. We used to scrub our faces with (something known as) reddish-brown Warse." Imam Tirmidhi said this Hadith is Gharib (weak) as we do not know of it except as a narration of Abu Sahl from Mussah al-Azdiyyah, from Ummul Momineen Umm Salamah (رضي الله تعالى عنها). Abu Sahl's name is Kathir bin Ziyad. Mohammad bin Ismail (al-Bukhari) said, Ali bin Abdullah (one of the narrators) is highly trustworthy and Abu Sahl is trustworthy. He did not know this Hadith to be from other than the narration of Abu Sahl. The people of knowledge among the companions of the Prophet ( صلى هللا عليه وه آل وسلم), the Tabi'in and those after them agree that the woman under Nifas leaves the prayer for forty days, unless she sees that she has become pure before that, then she is to perform Ghusl and pray. If she sees blood after forty days, then most of the people of knowledge say that she does not leave the prayer after forty days. This is the opinion of most of the Fuqaha.
Grade: Sahih
ام المؤمنین ام سلمہ رضی الله عنہا کہتی ہیں کہ رسول اللہ صلی الله علیہ وسلم کے زمانے میں نفاس والی عورتیں چالیس دن تک بیٹھی رہتی تھیں، اور جھائیوں کے سبب ہم اپنے چہروں پر ورس ( نامی گھاس ہے ) ملتی تھیں۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- یہ حدیث غریب ہے، اسے ہم صرف ابوسہل ہی کی روایت سے جانتے ہیں، ۲- صحابہ کرام، تابعین اور ان کے بعد کے لوگوں میں سے تمام اہل علم کا اس امر پر اجماع ہے کہ نفاس والی عورتیں چالیس دن تک نماز نہیں پڑھیں گی۔ البتہ اگر وہ اس سے پہلے پاک ہو لیں تو غسل کر کے نماز پڑھنے لگ جائیں، اگر چالیس دن کے بعد بھی وہ خون دیکھیں تو اکثر اہل علم کا کہنا ہے کہ چالیس دن کے بعد وہ نماز نہ چھوڑیں، یہی اکثر فقہاء کا قول ہے۔ سفیان ثوری، ابن مبارک، شافعی، احمد اور اسحاق بن راہویہ بھی یہی کہتے ہیں۔ حسن بصری کہتے ہیں کہ پچاس دن تک نماز چھوڑے رہے جب وہ پاکی نہ دیکھے، عطاء بن ابی رباح اور شعبی سے ساٹھ دن تک مروی ہے۔
Am-ul-Momineen Am Salama ( (رضي الله تعالى عنه) ا) kehti hain ke Rasool Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ke zamane mein nifas wali aurtein chaalis din tak baithi rehti thin, aur jhaiyon ke sabab hum apne chehroon par wars (nami ghaas hai) milti thin. Imam Tirmidhi kehte hain: 1. yeh hadees gharib hai, isay hum sirf Abu Sahil hi ki riwayat se jaante hain, 2. Sahaba e Karam, Tabieen aur un ke baad ke logoon mein se tamam ahl e ilm ka is amr par ijmaa hai ke nifas wali aurtein chaalis din tak namaz nahin padhen gi. Balke agar woh is se pehle pak ho lain to ghusl kar ke namaz padhne lag jaen, agar chaalis din ke baad bhi woh khoon dekhon to aksar ahl e ilm ka kehna hai ke chaalis din ke baad woh namaz nahin chhoren, yehi aksar fuqaha ka qoul hai. Sufyan Thauri, Ibn Mubarak, Shafi, Ahmed aur Ishaq bin Rahawiyah bhi yehi kehte hain. Hassan Basri kehte hain ke pachas din tak namaz chhode rahe jab woh paki nah dekh, Ata bin Abi Rabah aur Shuabi se saat din tak marwi hai.
حَدَّثَنَا نَصْرُ بْنُ عَلِيٍّ الْجَهْضَمِيُّ، حَدَّثَنَا شُجَاعُ بْنُ الْوَلِيدِ أَبُو بَدْرٍ، عَنْ عَلِيِّ بْنِ عَبْدِ الْأَعْلَى، عَنْ أَبِي سَهْلٍ، عَنْ مُسَّةَ الْأَزْدِيَّةِ، عَنْ أُمِّ سَلَمَةَ قَالَتْ: كَانَتِ النُّفَسَاءُ تَجْلِسُ عَلَى عَهْدِ رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ أَرْبَعِينَ يَوْمًا، فَكُنَّا نَطْلِي وُجُوهَنَا بِالْوَرْسِ مِنَ الْكَلَفِ . قَالَ أَبُو عِيسَى: هَذَا غَرِيبٌ نَعْرِفُهُ إِلَّا مِنْ حَدِيثِ أَبِي سَهْلٍ، عَنْ مُسَّةَ الْأَزْدِيَّةِ، عَنْ أُمِّ سَلَمَةَ، وَاسْمُ أَبِي سَهْلٍ: كَثِيرُ بْنُ زِيَادٍ، قَالَ مُحَمَّدُ بْنُ إِسْمَاعِيل: عَلِيُّ بْنُ عَبْدِ الْأَعْلَى ثِقَةٌ، وَأَبُو سَهْلٍ ثِقَةٌ، وَلَمْ يَعْرِفْ مُحَمَّدٌ هَذَا الْحَدِيثَ إِلَّا مِنْ حَدِيثِ أَبِي سَهْلٍ، وَقَدْ أَجْمَعَ أَهْلُ الْعِلْمِ مِنْ أَصْحَابِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ وَالتَّابِعِينَ وَمَنْ بَعْدَهُمْ عَلَى أَنَّ النُّفَسَاءَ تَدَعُ الصَّلَاةَ أَرْبَعِينَ يَوْمًا، إِلَّا أَنْ تَرَى الطُّهْرَ قَبْلَ ذَلِكَ فَإِنَّهَا تَغْتَسِلُ وَتُصَلِّي، فَإِذَا رَأَتِ الدَّمَ بَعْدَ الْأَرْبَعِينَ، فَإِنَّ أَكْثَرَ أَهْلِ الْعِلْمِ، قَالُوا: لَا تَدَعُ الصَّلَاةَ بَعْدَ الْأَرْبَعِينَ، وَهُوَ قَوْلُ أَكْثَرِ الْفُقَهَاءِ، وَبِهِ يَقُولُ سُفْيَانُ الثَّوْرِيُّ، وَابْنُ الْمُبَارَكِ، وَالشَّافِعِيُّ، وَأَحْمَدُ، وَإِسْحَاق، وَيُرْوَى عَنْ الْحَسَنِ الْبَصْرِيِّ، أَنَّهُ قَالَ: إِنَّهَا تَدَعُ الصَّلَاةَ خَمْسِينَ يَوْمًا إِذَا لَمْ تَرَ الطُّهْرَ وَيُرْوَى عَنْ عَطَاءِ بْنِ أَبِي رَبَاحٍ، وَالشَّعْبِيِّ سِتِّينَ يَوْمًا.