16.
The Book on Blood Money
١٦-
كتاب الديات عن رسول الله صلى الله عليه وسلم


15
Chapter: What Has Been Related About The Blood-Money For The Fetus

١٥
باب مَا جَاءَ فِي دِيَةِ الْجَنِينِ

Jami` at-Tirmidhi 1410

Abu Hurairah (رضي الله تعالى عنه) narrated that the Apostle of Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) judged that a Ghurrah male slave or female slave be given in the case of a fetus. The one of the judgements was made against said, 'should we give something for one who did not drink, not eat, nor cry out to shed a tear, the likes of which is useless?' So, the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) said, ‘this is the speech of a poet. Rather it requires a Ghurrah, a male slave or a female slave.' Imam Tirmidhi said, the Hadith of Abu Hurairah (رضي الله تعالى عنه) is Hasan Sahih. This is acted upon according to the people of knowledge. Some of them said that Al-Ghurrah is a male or female slave, or five hundred Dirham. Some of them said it could also be a horse or a mule. There are narrations on this topic from Hamal bin Malik bin An-Nabighah and Al-Mughirah bin Shu'bah (رضي الله تعالى عنهما).


Grade: Sahih

ابوہریرہ رضی الله عنہ کہتے ہیں کہ رسول اللہ ﷺ نے «جنين» ( حمل ) کی دیت میں «غرة» یعنی غلام یا لونڈی ( دینے ) کا فیصلہ کیا، جس کے خلاف فیصلہ کیا گیا تھا وہ کہنے لگا: کیا ایسے کی دیت دی جائے گی، جس نے نہ کچھ کھایا نہ پیا، نہ چیخا، نہ آواز نکالی، اس طرح کا خون تو ضائع اور باطل ہو جاتا ہے، ( یہ سن کر ) نبی اکرم ﷺ نے فرمایا: ”یہ شاعروں والی بات کر رہا ہے ۱؎، «جنين» ( حمل گرا دینے ) کی دیت میں «غرة» یعنی غلام یا لونڈی دینا ہے“ ۲؎۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- ابوہریرہ رضی الله عنہ کی حدیث حسن صحیح ہے، ۲- اس باب میں حمل بن مالک بن نابغہ اور مغیرہ بن شعبہ سے احادیث آئی ہیں، ۳- اہل علم کا اسی پر عمل ہے، ۴- غرہ کی تفسیر بعض اہل علم نے، غلام، لونڈی یا پانچ سو درہم سے کی ہے، ۵- اور بعض اہل علم کہتے ہیں: «غرة» سے مراد گھوڑا یا خچر ہے۔

Abu Hurayrah (رضي الله تعالى عنه) kehte hain ke Rasool Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ne «Jinin» (Hamal) ki deet mein «Gharah» yani ghulam ya laundi (dene) ka faisla kiya, jis ke khilaf faisla kiya gaya tha woh kehnay laga: kya aise ki deet di jaegi, jis ne nah kuchh khaaya nah piya, nah cheekha, nah aawaz nikali, is tarah ka khoon to zaayee aur batil ho jata hai, (yeh sun kar) Nabi Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) ne farmaya: “yeh shaaeron wali baat kar raha hai 1؎, «Jinin» (hamal gra dene) ki deet mein «Gharah» yani ghulam ya laundi dena hai” 2؎. Imam Tirmidhi kehte hain: 1. Abu Hurayrah (رضي الله تعالى عنه) ki hadees hasan sahih hai, 2. is bab mein hamil ban Malik ban Nabigha aur Mughirah bin Shaibah se ahadees aayi hain, 3. ahl ilm ka isi par amal hai, 4. Gharah ki tafseer baaz ahl ilm ne, ghulam, laundi ya panch soo dirham se ki hai, 5. aur baaz ahl ilm kehte hain: «Gharah» se murad ghora ya khachar hai.

حَدَّثَنَا عَلِيُّ بْنُ سَعِيدٍ الْكِنْدِيُّ الْكُوفِيُّ،‏‏‏‏ حَدَّثَنَا ابْنُ أَبِي زَائِدَةَ،‏‏‏‏ عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ عَمْرٍو،‏‏‏‏ عَنْ أَبِي سَلَمَةَ عَنْ أَبِي هُرَيْرَةَ، قَالَ:‏‏‏‏ قَضَى رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ فِي الْجَنِينِ بِغُرَّةٍ عَبْدٍ أَوْ أَمَةٍ،‏‏‏‏ فَقَالَ الَّذِي قُضِيَ عَلَيْهِ،‏‏‏‏ أَيُعْطَى مَنْ لَا شَرِبَ،‏‏‏‏ وَلَا أَكَلَ،‏‏‏‏ وَلَا صَاحَ،‏‏‏‏ فَاسْتَهَلَّ،‏‏‏‏ فَمِثْلُ ذَلِكَ يُطَلَّ،‏‏‏‏ فَقَالَ النَّبِيُّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ:‏‏‏‏ إِنَّ هَذَا لَيَقُولُ بِقَوْلِ شَاعِرٍ:‏‏‏‏ بَلْ فِيهِ غُرَّةٌ عَبْدٌ،‏‏‏‏ أَوْ أَمَةٌ . وَفِي الْبَاب،‏‏‏‏ عَنْ حَمَلِ بْنِ مَالِكِ بْنِ النَّابِغَةِ،‏‏‏‏ وَالْمُغِيرَةِ بْنِ شُعْبَةَ،‏‏‏‏ قَالَ أَبُو عِيسَى:‏‏‏‏ حَدِيثُ أَبِي هُرَيْرَةَ حَدِيثٌ حَسَنٌ صَحِيحٌ،‏‏‏‏ وَالْعَمَلُ عَلَى هَذَا عِنْدَ أَهْلِ الْعِلْمِ،‏‏‏‏ وقَالَ بَعْضُهُمْ:‏‏‏‏ الْغُرَّةُ عَبْدٌ أَوْ أَمَةٌ،‏‏‏‏ أَوْ خَمْسُ مِائَةِ دِرْهَمٍ،‏‏‏‏ وقَالَ بَعْضُهُمْ:‏‏‏‏ أَوْ فَرَسٌ أَوْ بَغْلٌ.