17.
The Book on Legal Punishments (Al-Hudud)
١٧-
كتاب الحدود عن رسول الله صلى الله عليه وسلم
2
Chapter: What Has Been Related About Averting Legal Punishments
٢
باب مَا جَاءَ فِي دَرْءِ الْحُدُودِ .
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
‘ā’ishah | Aisha bint Abi Bakr as-Siddiq | Sahabi |
‘urwah | Urwah ibn al-Zubayr al-Asadi | Trustworthy, Jurist, Famous |
al-zuhrī | Muhammad ibn Shihab al-Zuhri | The Faqih, the Hafiz, agreed upon for his greatness and mastery |
yazīd bn zīādin al-dimashqī | Yazid ibn Ziyad al-Qurashi | Abandoned in Hadith |
yazīd bn zīādin | Yazid ibn Ziyad al-Qurashi | Abandoned in Hadith |
muḥammad bn rabī‘ah | Muhammad ibn Rabiah al-Kalabi | Saduq Hasan al-Hadith |
wakī‘un | Wakee' ibn al-Jarrah al-Ra'asi | Trustworthy Hafez Imam |
‘abd al-raḥman bn al-swad abū ‘amrw al-baṣrī | Abd al-Rahman ibn al-Aswad al-Qurashi | Saduq (Trustworthy), Hasan al-Hadith (Good in Hadith) |
hannādun | Hannad ibn al-Sari al-Tamimi | Trustworthy |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
عَائِشَةَ | عائشة بنت أبي بكر الصديق | صحابي |
عُرْوَةَ | عروة بن الزبير الأسدي | ثقة فقيه مشهور |
الزُّهْرِيِّ | محمد بن شهاب الزهري | الفقيه الحافظ متفق على جلالته وإتقانه |
يَزِيدُ بْنُ زِيَادٍ الدِّمَشْقِيُّ | يزيد بن زياد القرشي | متروك الحديث |
يَزِيدَ بْنِ زِيَادٍ | يزيد بن زياد القرشي | متروك الحديث |
مُحَمَّدُ بْنُ رَبِيعَةَ | محمد بن ربيعة الكلابي | صدوق حسن الحديث |
وَكِيعٌ | وكيع بن الجراح الرؤاسي | ثقة حافظ إمام |
عَبْدُ الرَّحْمَنِ بْنُ الْأَسْوَدِ أَبُو عَمْرٍو الْبَصْرِيُّ | عبد الرحمن بن الأسود القرشي | صدوق حسن الحديث |
هَنَّادٌ | هناد بن السري التميمي | ثقة |
Jami` at-Tirmidhi 1424
Narrated 'Aishah: that the Messenger of Allah (ﷺ): Avert the legal penalties from the Muslims as much as possible, if he has a way out then leave him to his way, for if the Imam makes a mistake in forgiving it would be better than making mistake in punishment. Imam Tirmidhi says: 1- We only know the Hadith of Aisha (may Allah be pleased with her) as Marfu' through the chain: "Muhammad bin Rubay'ah told us, from Yazid bin Ziyad ad-Dimashqi, from Az-Zuhri, from Urwah, from Aisha, from the Prophet (peace be upon him)." 2- Waki' also narrated it in a similar manner from Yazid bin Ziyad, but it is not Marfu', and the narration of Waki' is more authentic. 3- Yazid bin Ziyad ad-Dimashqi is weak in narrating Hadith, and Yazid bin Abi Ziyad al-Kufi is more established and older than him. 4- Many companions of the Prophet (peace be upon him) have narrated similarly, and all these people have said the same thing. 5- In this chapter, Hadiths have also been narrated from Abu Huraira and Abdullah bin Amr (may Allah be pleased with them both).
Grade: Sahih
ام المؤمنین عائشہ رضی الله عنہا کہتی ہیں کہ رسول اللہ ﷺ نے فرمایا: ”جہاں تک تم سے ہو سکے مسلمانوں سے حدود کو دفع کرو، اگر مجرم کے بچ نکلنے کی کوئی صورت ہو تو اسے چھوڑ دو، کیونکہ مجرم کو معاف کر دینے میں امام کا غلطی کرنا اسے سزا دینے میں غلطی کرنے سے کہیں بہتر ہے۔ اس سند سے وکیع نے یزید بن زیاد سے محمد بن ربیعہ کی حدیث کی طرح بیان کیا، لیکن انہوں نے اسے مرفوع نہیں کیا ہے۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- عائشہ رضی الله عنہا کی حدیث کو ہم مرفوع صرف بطریق: «محمد بن ربيعة عن يزيد بن زياد الدمشقي عن الزهري عن عروة عن عائشة عن النبي صلى الله عليه وسلم» ہی جانتے ہیں، ۲- اسے وکیع نے بھی یزید بن زیاد سے اسی طرح روایت کیا ہے، لیکن یہ مرفوع نہیں ہے، اور وکیع کی روایت زیادہ صحیح ہے، ۳- یزید بن زیاد دمشقی حدیث بیان کرنے میں ضعیف ہیں، اور یزید بن ابوزیاد کوفی ان سے زیادہ اثبت اور اقدم ہیں، ۴- نبی اکرم ﷺ کے کئی صحابہ سے اسی طرح مروی ہے، ان تمام لوگوں نے ایسا ہی کہا ہے، ۵- اس باب میں ابوہریرہ اور عبداللہ بن عمرو رضی الله عنہما سے بھی احادیث آئی ہیں۔
Am-ul-Momineen Ayesha ( (رضي الله تعالى عنه) ا) kehti hain ke Rasool Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ne farmaya: "Jahan tak tum se ho sake musalmano se hudud ko daf' karo, agar mujrim ke bach nikalne ki koi surat ho to usse chhod do, kyunki mujrim ko maf kar dene mein imam ka galti karna usse saza dene mein galti karne se kahein behtar hai. Is sand se Waki' ne Yazid bin Ziad se Muhammad bin Rabi'ah ki hadees ki tarah bayan kiya, lekin unhone isse marfoo' nahin kiya. Imam Tirmizi kehte hain: 1. Ayesha ( (رضي الله تعالى عنه) ا) ki hadees ko hum marfoo' sirf tareeq: «Muhammad bin Rabi'ah an Yazid bin Ziad al-Dimashqi an al-Zuhri an عروة an Ayesha an al-Nabi صلى الله عليه وسلم» hi jante hain, 2. Isse Waki' ne bhi Yazid bin Ziad se isi tarah riwayat ki hai, lekin yeh marfoo' nahin hai, aur Waki' ki riwayat ziada sahih hai, 3. Yazid bin Ziad al-Dimashqi hadees bayan karne mein za'if hain, aur Yazid bin Abu Ziad al-Kufi un se ziada asbat aur aqdami hain, 4. Nabi Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) ke kai sahabaa se isi tarah marwi hai, in tamam logo ne aisa hi kaha hai, 5. Is bab mein Abu Hurayrah aur Abdullah bin Amr ( (رضي الله تعالى عنه) a se bhi ahadees aai hain.
حَدَّثَنَا عَبْدُ الرَّحْمَنِ بْنُ الْأَسْوَدِ أَبُو عَمْرٍو الْبَصْرِيُّ، حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ رَبِيعَةَ، حَدَّثَنَا يَزِيدُ بْنُ زِيَادٍ الدِّمَشْقِيُّ، عَنْ الزُّهْرِيِّ، عَنْ عُرْوَةَ، عَنْ عَائِشَةَ، قَالَتْ: قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ: ادْرَءُوا الْحُدُودَ عَنِ الْمُسْلِمِينَ مَا اسْتَطَعْتُمْ، فَإِنْ كَانَ لَهُ مَخْرَجٌ فَخَلُّوا سَبِيلَهُ، فَإِنَّ الْإِمَامَ أَنْ يُخْطِئَ فِي الْعَفْوِ خَيْرٌ مِنْ أَنْ يُخْطِئَ فِي الْعُقُوبَةِ . حَدَّثَنَا هَنَّادٌ، حَدَّثَنَا وَكِيعٌ، عَنْ يَزِيدَ بْنِ زِيَادٍ، نَحْوَ حَدِيثِ مُحَمَّدِ بْنِ رَبِيعَةَ، وَلَمْ يَرْفَعْهُ، قَالَ: وَفِي الْبَاب، عَنْ أَبِي هُرَيْرَةَ، وَعَبْدِ اللَّهِ بْنِ عَمْرٍو. قَالَ أَبُو عِيسَى: حَدِيثُ عَائِشَةَ لَا نَعْرِفُهُ مَرْفُوعًا إِلَّا مِنْ حَدِيثِ مُحَمَّدِ بْنِ رَبِيعَةَ، عَنْ يَزِيدَ بْنِ زِيَادٍ الدِّمَشْقِيِّ، عَنْ الزُّهْرِيِّ، عَنْ عُرْوَةَ، عَنْ عَائِشَةَ، عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، وَرَوَاهُ وَكِيعٌ، عَنْ يَزِيدَ بْنِ زِيَادٍ، نَحْوَهُ وَلَمْ يَرْفَعْهُ، وَرِوَايَةُ وَكِيعٍ أَصَحُّ، وَقَدْ رُوِيَ نَحْوُ هَذَا عَنْ غَيْرِ وَاحِدٍ مِنْ أَصْحَابِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، أَنَّهُمْ قَالُوا مِثْلَ ذَلِكَ، وَيَزِيدُ بْنُ زِيَادٍ الدِّمَشْقِيُّ ضَعِيفٌ فِي الْحَدِيثِ، وَيَزِيدُ بْنُ أَبِي زِيَادٍ الْكُوفِيُّ، أَثْبَتُ مِنْ هَذَا وَأَقْدَمُ.