19.
The Book on Sacrifices
١٩-
كتاب الأضاحى عن رسول الله صلى الله عليه وسلم


8
Chapter: What Has Been Related About Sharing In The Udhiyah

٨
باب مَا جَاءَ فِي الاِشْتِرَاكِ فِي الأُضْحِيَةِ ‏‏

NameFameRank
jābirin Jabir ibn Abd Allah al-Ansari Sahabi
abī al-zubayr Muhammad ibn Muslim al-Qurashi Truthful, but he practices Tadlis
mālik bn anasin Malik ibn Anas al-Asbahi Head of the meticulous scholars and the greatest of the scrupulous
qutaybah Qutaybah ibn Sa'id al-Thaqafi Trustworthy, Firm

Jami` at-Tirmidhi 1502

Jabir (رضئ هللا تعالی عنہ) narrated that they performed the Nahr (sacrifice) with the Apostle of Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) at Al-Hudaibiyyah, a camel for seven (persons) and a cow for seven (persons). Imam Tirmidhi said this Hadith is Hasan Sahih. This is acted upon according to the people of knowledge among the Companions of the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) and others. It is the view of Sufyan Ath-Thawri, Ibn A1-Mubarak, Ash-Shafi'i, Ahmad, and Is-haq. Is-haq said, ‘a camel is acceptable for ten (persons) as well.’ And he used the Hadith of Ibn Abbas (رضي الله تعالى عنه) as proof.


Grade: Sahih

جابر رضی الله عنہ کہتے ہیں کہ ہم لوگوں نے رسول اللہ ﷺ کے ساتھ حدیبیہ کے موقع پر اونٹ اور گائے کو سات آدمیوں کی طرف سے نحر ( ذبح ) کیا۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- یہ حدیث حسن صحیح ہے، ۲- صحابہ کرام میں سے اہل علم اور ان کے علاوہ لوگوں کا اسی پر عمل ہے، سفیان ثوری، ابن مبارک، شافعی، احمد اور اسحاق بن راہویہ کا بھی یہی قول ہے، ۳- اسحاق بن راہویہ کہتے ہیں: اونٹ دس آدمی کی طرف سے بھی کفایت کر جائے گا، انہوں نے ابن عباس رضی الله عنہما کی حدیث سے استدلال کیا ہے ۔

Jabir (رضي الله تعالى عنه) kehte hain ke hum logoon ne Rasool Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ke saath Hudaibiya ke mauqe par ont aur gaye ko saat aadmiyon ki taraf se nahar (zabh) kiya. Imam Tirmidhi kehte hain: 1- yeh hadees hasan sahih hai, 2- Sahaba e Karam mein se ahl e ilm aur unke alawa logoon ka isi par amal hai, Sufyan Thauri, Ibn Mubarak, Shafi'i, Ahmad aur Ishaq bin Rahawiya ka bhi yahi qoul hai, 3- Ishaq bin Rahawiya kehte hain: ont das aadmi ki taraf se bhi kafiyat kar jaayega, unhon ne Ibn Abbas ( (رضي الله تعالى عنه) a ki hadees se istidlal kiya hai 1؎.

حَدَّثَنَا قُتَيْبَةُ،‏‏‏‏ حَدَّثَنَا مَالِكُ بْنُ أَنَسٍ،‏‏‏‏ عَنْ أَبِي الزُّبَيْرِ، عَنْ جَابِرٍ،‏‏‏‏ قَالَ:‏‏‏‏ نَحَرْنَا مَعَ رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ بِالْحُدَيْبِيَةِ الْبَدَنَةَ عَنْ سَبْعَةٍ،‏‏‏‏ وَالْبَقَرَةَ عَنْ سَبْعَةٍ ،‏‏‏‏ قَالَ أَبُو عِيسَى:‏‏‏‏ هَذَا حَدِيثٌ حَسَنٌ صَحِيحٌ،‏‏‏‏ وَالْعَمَلُ عَلَى هَذَا عِنْدَ أَهْلِ الْعِلْمِ مِنْ أَصْحَابِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ وَغَيْرِهِمْ،‏‏‏‏ وَهُوَ قَوْلُ سُفْيَانَ الثَّوْرِيِّ،‏‏‏‏ وَابْنِ الْمُبَارَكِ،‏‏‏‏ وَالشَّافِعِيِّ،‏‏‏‏ وَأَحْمَدَ،‏‏‏‏ وَإِسْحَاق،‏‏‏‏ وقَالَ إِسْحَاق:‏‏‏‏ يُجْزِئُ أَيْضًا الْبَعِيرُ عَنْ عَشَرَةٍ،‏‏‏‏ وَاحْتَجَّ بِحَدِيثِ ابْنِ عَبَّاسٍ.