19.
The Book on Sacrifices
١٩-
كتاب الأضاحى عن رسول الله صلى الله عليه وسلم
14
Chapter: What Has Been Related About The Permission To Eat From It Beyond Three Days
١٤
باب مَا جَاءَ فِي الرُّخْصَةِ فِي أَكْلِهَا بَعْدَ ثَلاَثٍ
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
‘ābis bn rabī‘ah | Abis ibn Rabiah an-Nakha'i | Senior Successor |
abī isḥāq | Abu Ishaq al-Subayee | Trustworthy, Abundant Narrator |
abū al-aḥwaṣ | Salam bin Sulaym al-Hanafi | Trustworthy, Pious |
‘ā’ishah | Aisha bint Abi Bakr as-Siddiq | Sahabi |
qutaybah | Qutaybah ibn Sa'id al-Thaqafi | Trustworthy, Firm |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
عَابِسِ بْنِ رَبِيعَةَ | عابس بن ربيعة النخعي | مخضرم |
أَبِي إِسْحَاق | أبو إسحاق السبيعي | ثقة مكثر |
أَبُو الْأَحْوَصِ | سلام بن سليم الحنفي | ثقة متقن |
عَائِشَةُ | عائشة بنت أبي بكر الصديق | صحابي |
قُتَيْبَةُ | قتيبة بن سعيد الثقفي | ثقة ثبت |
Jami` at-Tirmidhi 1511
Abis bin Rabi'ah narrated that he asked (one of the) mothers of the believers, did the Apostle of Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) prohibit from the meat of the sacrifice?' She said: 'no, but only a few people could slaughter, so he liked that they feed those who did not slaughter. (Later) we would store a leg to eat after ten days. Imam Tirmidhi said, this Hadith is Hasan Sahih. The Mother of the Believers is Aisha, the wife of the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم). This Hadith was reported from her through more than one route.
Grade: Sahih
عابس بن ربیعہ کہتے ہیں کہ میں نے ام المؤمنین سے کہا: کیا رسول اللہ ﷺ قربانی کا گوشت رکھنے سے منع فرماتے تھے؟ وہ بولیں: نہیں، لیکن اس وقت بہت کم لوگ قربانی کرتے تھے، اس لیے آپ چاہتے تھے کہ جو لوگ قربانی نہیں کر سکے ہیں انہیں کھلایا جائے، ہم لوگ قربانی کے جانور کے پائے رکھ دیتے پھر ان کو دس دن بعد کھاتے تھے ۱؎۔ امام ترمذی کہتے ہیں: یہ حدیث حسن صحیح ہے، ام المؤمنین ( جن سے حدیث مذکور مروی ہے ) وہ نبی اکرم ﷺ کی بیوی عائشہ رضی الله عنہا ہیں، ان سے یہ حدیث کئی سندوں سے آئی ہے۔
Aabis bin Rabi'ah kehte hain ke main ne ummul-momineen se kaha: kya Rasool-Allah Sallal-lahu alaihi wa sallam qurbani ka gosht rakhne se mana' farmate the? Woh bolin: nahi, lekin is waqt bahut kam log qurbani karte the, is liye aap chahte the ke jo log qurbani nahi kar sake hain unhein khilaya jaye, hum log qurbani ke jaanwar ke paye rakh dete phir un ko das din ba'ad khate the 1٪. Imam Tirmidhi kehte hain: yeh hadees hasan sahih hai, ummul-momineen ( jin se hadees mazkoor marwi hai ) woh Nabi-e-Akram Sallal-lahu alaihi wa sallam ki biwi Ayesha Radhiyallahu anha hain, in se yeh hadees kai sunnon se aai hai.
حَدَّثَنَا حَدَّثَنَا قُتَيْبَةُ، حَدَّثَنَا أَبُو الْأَحْوَصِ، عَنْ أَبِي إِسْحَاق، عَنْ عَابِسِ بْنِ رَبِيعَةَ، قَالَ: قُلْتُ لِأُمِّ الْمُؤْمِنِينَ: أَكَانَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ يَنْهَى عَنْ لُحُومِ الْأَضَاحِيِّ ؟ قَالَتْ: لَا، وَلَكِنْ قَلَّ مَنْ كَانَ يُضَحِّي مِنَ النَّاسِ فَأَحَبَّ أَنْ يَطْعَمَ مَنْ لَمْ يَكُنْ يُضَحِّي، وَلَقَدْ كُنَّا نَرْفَعُ الْكُرَاعَ فَنَأْكُلُهُ بَعْدَ عَشَرَةِ أَيَّامٍ ، قَالَ أَبُو عِيسَى: هَذَا حَدِيثٌ حَسَنٌ صَحِيحٌ، وَأُمُّ الْمُؤْمِنِينَ هِيَ: عَائِشَةُ زَوْجُ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، وَقَدْ رُوِيَ عَنْهَا هَذَا الْحَدِيثُ مِنْ غَيْرِ وَجْهٍ.