20.
The Book on Vows and Oaths
٢٠-
كتاب النذور والأيمان عن رسول الله صلى الله عليه وسلم
11
Chapter: What Has Been Related About Fulfilling Vows
١١
باب مَا جَاءَ فِي وَفَاءِ النَّذْرِ
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
‘umar | Umar ibn al-Khattab al-'Adawi | Sahabi |
ibn ‘umar | Abdullah ibn Umar al-Adwi | Sahabi |
nāfi‘in | Nafi', the freed slave of Ibn Umar | Trustworthy, reliable, and famous |
‘ubayd al-lah bn ‘umar | Ubayd Allah ibn Umar al-Adawi | Thiqah Thabat |
yaḥyá bn sa‘īdin al-qaṭṭān | Yahya ibn Sa'id al-Qattan | Trustworthy, Pious, حافظ (Preserver of Hadith), Imam, Exemplary |
isḥāq bn manṣūrin | Ishaq ibn Mansur al-Kusaj | Trustworthy, Upright |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
عُمَرَ | عمر بن الخطاب العدوي | صحابي |
ابْنِ عُمَرَ | عبد الله بن عمر العدوي | صحابي |
نَافِعٍ | نافع مولى ابن عمر | ثقة ثبت مشهور |
عُبَيْدِ اللَّهِ بْنِ عُمَرَ | عبيد الله بن عمر العدوي | ثقة ثبت |
يَحْيَى بْنُ سَعِيدٍ الْقَطَّانُ | يحيى بن سعيد القطان | ثقة متقن حافظ إمام قدوة |
إِسْحَاق بْنُ مَنْصُورٍ | إسحاق بن منصور الكوسج | ثقة ثبت |
Jami` at-Tirmidhi 1539
Umar (رضي الله تعالى عنه) narrated that he said to the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم), 'O Apostle of Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) I had vowed to perform I'tikaf in Masjid Al-Haram for a night during the era of Jahiliyyah.' He said, ‘fulfill your vow.' Imam Tirmidhi said, there are narrations on this topic from Abdullah bin Amr, and Ibn Abbãs (رضي الله تعالى عنهما). The Hadith of Umar ( رضي الله تعالى عنه) is a Hasan Sahih Hadith. Some of the people of knowledge followed this Hadith. They said that when a man accepts Islam and he had (previously) made a vow to do some act of obedience, then he is obliged to fulfill it. Some of the people of knowledge among the Companions of the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم), and others, said that there is no Eitikaf without fasting. Others among the people of knowledge said that it is not required for the person performing Eitikaf to fast unless he made fasting obligatory upon himself. They used the Hadith of Umar (رضي الله تعالى عنه) as proof, in which he had vowed during pre-Islamic period to perform Eitikaf for a night, and the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) commanded him to fulfill it. This is the view of Ahmad and Is-haq.
Grade: Sahih
عمر رضی الله عنہ کہتے ہیں کہ میں نے عرض کیا: اللہ کے رسول! میں نے جاہلیت میں نذر مانی تھی کہ ایک رات مسجد الحرام میں اعتکاف کروں گا، ( تو اس کا حکم بتائیں؟ ) آپ نے فرمایا: ”اپنی نذر پوری کرو“ ۱؎۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- عمر رضی الله عنہ کی حدیث حسن صحیح ہے، ۲- اس باب میں عبداللہ بن عمرو اور ابن عباس رضی الله عنہم سے بھی احادیث آئی ہیں، ۳- بعض اہل علم کا مسلک اسی حدیث کے موافق ہے، وہ کہتے ہیں کہ جب کوئی اسلام لائے، اور اس کے اوپر جاہلیت کی نذر طاعت واجب ہو تو اسے پوری کرے، ۴- بعض اہل علم صحابہ اور دوسرے لوگ کہتے ہیں کہ بغیر روزے کے اعتکاف نہیں ہے اور دوسرے اہل علم کہتے ہیں کہ معتکف پر روزہ واجب نہیں ہے الا یہ کہ وہ خود اپنے اوپر ( نذر مانتے وقت ) روزہ واجب کر لے، ان لوگوں نے عمر رضی الله عنہ کی اس حدیث سے استدلال کیا ہے کہ انہوں نے جاہلیت میں ایک رات کے اعتکاف کی نذر مانی تھی، تو نبی اکرم ﷺ نے ان کو نذر پوری کرنے کا حکم دیا ( اور روزے کا کوئی ذکر نہیں کیا ) ، احمد اور اسحاق کا بھی یہی قول ہے۔
Umar (رضي الله تعالى عنه) kehte hain ke main ne arz kiya: Allah ke Rasool! Maine jahiliyat mein nazar mani thi ke ek raat Masjid-ul-Haram mein itikaf karoonga, ( to is ka hukm bataen? ) Aap ne farmaya: “Apni nazar poori karo” 1؎. Imam Tirmidhi kehte hain: 1. Umar (رضي الله تعالى عنه) ki Hadith Hasan Sahih hai, 2. Is bab mein Abdullah bin Amr aur Ibn Abbas (رضي الله تعالى عنه) se bhi ahadith aai hain, 3. Baaz ahl-e-ilm ka maslak isi Hadith ke muwafiq hai, woh kehte hain ke jab koi Islam laye, aur is ke oopar jahiliyat ki nazar taat wajib ho to usay poori kare, 4. Baaz ahl-e-ilm Sahaba aur doosre log kehte hain ke baghair roze ke itikaf nahin hai aur doosre ahl-e-ilm kehte hain ke mutakif per roza wajib nahin hai ila yeh ke woh khud apne oopar ( nazar mante waqt ) roza wajib kar le, in logoon ne Umar (رضي الله تعالى عنه) ki is Hadith se istidlal kiya hai ke unhon ne jahiliyat mein ek raat ke itikaf ki nazar mani thi, to Nabi-e-Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) ne un ko nazar poori karne ka hukm diya ( aur roze ka koi zikr nahin kiya ), Ahmad aur Ishaq ka bhi yahi qoul hai.
حَدَّثَنَا إِسْحَاق بْنُ مَنْصُورٍ، أَخْبَرَنَا يَحْيَى بْنُ سَعِيدٍ الْقَطَّانُ، عَنْ عُبَيْدِ اللَّهِ بْنِ عُمَرَ، عَنْ نَافِعٍ، عَنْ ابْنِ عُمَرَ، عَنْ عُمَرَ، قَالَ: قُلْتُ: يَا رَسُولَ اللَّهِ، إِنِّي كُنْتُ نَذَرْتُ أَنْ أَعْتَكِفَ لَيْلَةً فِي الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ فِي الْجَاهِلِيَّةِ، قَالَ: أَوْفِ بِنَذْرِكَ ، قَالَ: وَفِي الْبَاب، عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ عَمْرٍو، وَابْنِ عَبَّاسٍ، قَالَ أَبُو عِيسَى: حَدِيثُ عُمَرَ حَدِيثٌ حَسَنٌ صَحِيحٌ، وَقَدْ ذَهَبَ بَعْضُ أَهْلِ الْعِلْمِ إِلَى هَذَا الْحَدِيثِ، قَالُوا: إِذَا أَسْلَمَ الرَّجُلُ، وَعَلَيْهِ نَذْرُ طَاعَةٍ، فَلْيَفِ بِهِ، وَقَالَ بَعْضُ أَهْلِ الْعِلْمِ مِنْ أَصْحَابِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ وَغَيْرِهِمْ: لَا اعْتِكَافَ إِلَّا بِصَوْمٍ، وقَالَ آخَرُونَ مِنْ أَهْلِ الْعِلْمِ: لَيْسَ عَلَى الْمُعْتَكِفِ صَوْمٌ، إِلَّا أَنْ يُوجِبَ عَلَى نَفْسِهِ صَوْمًا، وَاحْتَجُّوا بِحَدِيثِ عُمَرَ أَنَّهُ نَذَرَ أَنْ يَعْتَكِفَ لَيْلَةً فِي الْجَاهِلِيَّةِ، فَأَمَرَهُ النَّبِيُّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ بِالْوَفَاءِ، وَهُوَ قَوْلُ أَحْمَدَ، وَإِسْحَاق.