23.
The Book on Jihad
٢٣-
كتاب الجهاد عن رسول الله صلى الله عليه وسلم


39
Chapter: What Has Been Related About Al-Fay' (Spoils of War)

٣٩
باب مَا جَاءَ فِي الْفَىْءِ

Jami` at-Tirmidhi 1719

Umar bin Al-Khattab (رضي الله تعالى عنه) narrated that the wealth of Banu An-Nadir was among the spoils of war which Allah granted upon His Apostle (صلى الله عليه وآله وسلم) which the Muslims did not gain with the rush of their horses nor camel. So, it was purely for the Apostle of Allah (صلى الله عليه وآله وسلم), and the Apostle of Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) would set aside a year's worth of expenditure for his family, then he would use what remained of it for horses and weapons to be used in Allah's cause.’ Imam Tirmidhi said, this Hadith is Hasan Sahih. Sufyan bin Uyainah reported this Hadith from Ma'mar, from Ibn Shihab.


Grade: Sahih

عمر بن خطاب رضی الله عنہ کہتے ہیں کہ اسود کے قبیلہ بنی نضیر کے اموال ان میں سے تھے جسے اللہ تعالیٰ نے اپنے رسول ﷺ کو بطور «فے» ۱؎ عطا کیا تھا، اس کے لیے مسلمانوں نے نہ تو گھوڑے دوڑائے تھے اور نہ ہی اونٹ، یہ پورے کا پورا مال خالص اللہ کے رسول ﷺ کے لیے تھا، رسول اللہ ﷺ اپنے گھر والوں کے لیے اس میں سے ایک سال کا خرچ الگ کر لیتے، پھر جو باقی بچتا اسے جہاد کی تیاری کے لیے گھوڑوں اور ہتھیاروں میں خرچ کرتے۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- یہ حدیث حسن صحیح ہے، ۲- سفیان بن عیینہ نے اس حدیث کو معمر کے واسطہ سے ابن شہاب سے روایت کیا ہے۔

Umar bin Khattab (رضي الله تعالى عنه) kehte hain ke Aswad ke qabila Bani Nadhir ke amwal un mein se they jise Allah Ta'ala ne apne Rasool (صلى الله عليه وآله وسلم) ko batour «fe» 1؎ ata kiya tha, is ke liye musalmanon ne na to ghore douraye they aur na hi ont, yeh pura ka pura maal khals Allah ke Rasool (صلى الله عليه وآله وسلم) ke liye tha, Rasool Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) apne ghar walon ke liye is mein se ek sal ka kharch alag kar lete, phir jo baki bachta usse jihad ki tayari ke liye ghodon aur hathiaron mein kharch karte. Imam Tirmidhi kehte hain: 1. yeh hadees hasan sahih hai, 2. Sufyan bin Aiynah ne is hadees ko Ma'mar ke wastah se Ibn Shahab se riwayat kiya hai.

حَدَّثَنَا ابْنُ أَبِي عُمَرَ، حَدَّثَنَا سُفْيَانُ بْنُ عُيَيْنَةَ، عَنْ عَمْرِو بْنِ دِينَارٍ، عَنِ ابْنِ شِهَابٍ، عَنْ مَالِكِ بْنِ أَوْسِ بْنِ الْحَدَثَانِ، قَالَ:‏‏‏‏ سَمِعْتُ عُمَرَ بْنَ الْخَطَّابِ، يَقُولُ:‏‏‏‏ كَانَتْ أَمْوَالُ بَنِي النَّضِيرِ مِمَّا أَفَاءَ اللهُ عَلَى رَسُولِهِ مِمَّا لَمْ يُوجِفْ الْمُسْلِمُونَ عَلَيْهِ بِخَيْلٍ وَلَا رِكَابٍ، ‏‏‏‏‏‏وَكَانَتْ لِرَسُولِ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ خَالِصًا، ‏‏‏‏‏‏وَكَانَ رَسُولُ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ:‏‏‏‏ يَعْزِلُ نَفَقَةَ أَهْلِهِ سَنَةً، ‏‏‏‏‏‏ثُمَّ يَجْعَلُ مَا بَقِيَ فِي الْكُرَاعِ وَالسَّلَاحِ عُدَّةً فِي سَبِيلِ اللهِ ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ أَبُو عِيسَى:‏‏‏‏ هَذَا حَدِيثٌ حَسَنٌ صَحِيحٌ، ‏‏‏‏‏‏وَرَوَى سُفْيَانُ بْنُ عُيَيْنَةَ هَذَا الْحَدِيثَ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ مَعْمَرٍ، ‏‏‏‏‏‏عَنِ ابْنِ شِهابٍ.