24.
The Book on Clothing
٢٤-
كتاب اللباس


21
Chapter: What Has Been Related About Hair Reaching The Shoulders And Cutting The Hair

٢١
باب مَا جَاءَ فِي الْجُمَّةِ وَاتِّخَاذِ الشَّعَرِ

Jami` at-Tirmidhi 1755

Ummul Momineen Aishah (رضي الله تعالى عنها) narrated, ‘I and the Apostle of Allah ( صلى الله عليه وآله وسلم) would perform Ghusl using (water from) the same vessel. He had hair reaching above his shoulders and below his earlobes.’ Imam Tirmidhi said, this Hadith is Hasan Sahih Gharib. It has been reported from other routes that Ummul Momineen Aishah (رضي الله تعالى عنها) said, ‘I and the Apostle of Allah ( صلى الله عليه وآله وسلم) would perform Ghusl using (water from) the same vessel. And the following statement is not mentioned in it, ‘he had hair reaching above his shoulders and below his earlobes.’ It was only mentioned by Abdur Rahman bin Abi Az-Zinad, and he is trustworthy, a Hafiz, and Malik bin Anas stated that he was trustworthy and ordered recording (Ahadith) from him.


Grade: Sahih

ام المؤمنین عائشہ رضی الله عنہا کہتی ہیں کہ میں رسول اللہ ﷺ کے ساتھ ایک ہی برتن سے غسل کرتی تھی، آپ کے بال «جمہ» سے چھوٹے اور «وفرہ» سے بڑے تھے ۱؎۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- یہ حدیث اس سند سے حسن صحیح غریب ہے، ۲- دوسری سندوں سے یہ حدیث عائشہ سے یوں مروی ہے، کہتی ہیں: میں رسول اللہ ﷺ کے ساتھ ایک ہی برتن سے غسل کرتی تھی، راویوں نے اس حدیث میں یہ جملہ نہیں بیان کیا ہے، «وكان له شعر فوق الجمة ودون الوفرة» ۳- عبدالرحمٰن بن ابی زناد ثقہ ہیں، مالک بن انس ان کی توثیق کرتے تھے اور ان کی روایت لکھنے کا حکم دیتے تھے۔

Am-ul-Momineen Ayesha ( (رضي الله تعالى عنه) ا) kehti hain ke main Rasool Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ke sath ek hi bartan se ghusl karti thi, Aap ke baal «Jama» se chhote aur «Wifra» se bade the 1؎. Imam Tirmizi kehte hain: 1. Ye Hadith is sanad se Hasan Sahih Garib hai, 2. Dusri sanadon se ye Hadith Ayesha se yun marwi hai, kehti hain: Main Rasool Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ke sath ek hi bartan se ghusl karti thi, rawiyon ne is Hadith mein ye jumla nahi bayan kiya hai, «Wacan Laha Shaar Fawq al Jama wa Dun al Wifra» 3. Abdul Rahman bin Abi Zinaad Thiqa hain, Malik bin Anas in ki tawsiq karte the aur in ki riwayat likhne ka hukm dete the.

حَدَّثَنَا هَنَّادٌ، حَدَّثَنَا عَبْدُ الرَّحْمَنِ بْنُ أَبِي الزِّنَادِ، عَنْ هِشَامِ بْنِ عُرْوَةَ، عَنْ أَبِيهِ، عَنْ عَائِشَةَ، قَالَتْ:‏‏‏‏ كُنْتُ أَغْتَسِلُ أَنَا وَرَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ مِنْ إِنَاءٍ وَاحِدٍ، ‏‏‏‏‏‏وَكَانَ لَهُ شَعْرٌ فَوْقَ الْجُمَّةِ وَدُونَ الْوَفْرَةِ ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ أَبُو عِيسَى:‏‏‏‏ هَذَا حَدِيثٌ حَسَنٌ صَحِيحٌ غَرِيبٌ مِنْ هَذَا الْوَجْهِ، ‏‏‏‏‏‏وَقَدْ رُوِيَ مِنْ غَيْرِ وَجْهٍ عَنْ عَائِشَةَ، ‏‏‏‏‏‏أَنَّهَا قَالَتْ:‏‏‏‏ كُنْتُ أَغْتَسِلُ أَنَا وَرَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ مِنْ إِنَاءٍ وَاحِدٍ ، ‏‏‏‏‏‏وَلَمْ يَذْكُرُوا فِيهِ هَذَا الْحَرْفَ، ‏‏‏‏‏‏ وَكَانَ لَهُ شَعْرٌ فَوْقَ الْجُمَّةِ وَدُونَ الْوَفْرَةِ ، ‏‏‏‏‏‏وَعَبْدُ الرَّحْمَنِ بْنُ أَبِي الزِّنَادِ ثِقَةٌ، ‏‏‏‏‏‏كَانَ مَالِكُ بْنُ أَنَسٍ يُوَثِّقُهُ وَيَأْمُرُ بِالْكِتَابَةِ عَنْهُ.