24.
The Book on Clothing
٢٤-
كتاب اللباس


23
Chapter: What Has Been Related About Using Kohl

٢٣
باب مَا جَاءَ فِي الاِكْتِحَالِ

Jami` at-Tirmidhi 1757

Ibn Abbas (رضي الله تعالى عنه) narrated that the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) said, ‘use Ithmid for Kohl, for it clears the vision and grows the hair (eye-lashes). And he said the Prophet ( صلى الله عليه وآله وسلم) had a Kohl holder with which he would apply Kohl every night, three in this (eye) and three in the other. Imam Tirmidhi said, the Hadith of Ibn Abbas (رضي الله تعالى عنه) is Hasan Gharib, we do not know of it with this wording except from the narration of Abbas bin Mansur. There are narrations on this topic from Jabir and Ibn Umar (رضي الله تعالى عنهما).


Grade: Sahih

عبداللہ بن عباس رضی الله عنہما سے روایت ہے کہ نبی اکرم ﷺ نے فرمایا: ”اثمد سرمہ لگاؤ اس لیے کہ وہ بینائی کو جلا بخشتا ہے اور پلکوں کا بال اگاتا ہے“، نبی اکرم ﷺ کے پاس ایک سرمہ دانی تھی جس سے آپ ہر رات تین سلائی اس ( داہنی آنکھ ) میں اور تین سلائی اس ( بائیں آنکھ ) میں سرمہ لگاتے تھے“۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- ابن عباس کی حدیث حسن غریب ہے، ۲- ہم اس لفظ کے ساتھ صرف عباد بن منصور کی روایت سے جانتے ہیں، ۳- اس باب میں جابر اور ابن عمر رضی الله عنہم سے بھی احادیث آئی ہیں۔

Abdul-Allah bin Abbas ( (رضي الله تعالى عنه) a se riwayat hai ke Nabi-e-Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) ne farmaya: "Athmad surma lagao is liye ke woh bina'i ko jala bakhshta hai aur palakon ka bal agata hai", Nabi-e-Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) ke pass ek surma dani thi jis se aap har rat teen sulai is (daahni aankh) mein aur teen sulai is (baain aankh) mein surma lagate the"۔ Imam Tirmizi kahte hain: 1- Ibn Abbas ki hadees hasan gharib hai, 2- hum is lafz ke sath sirf Abad bin Mansoor ki riwayat se jaante hain, 3- is bab mein Jaber aur Ibn Umar (رضي الله تعالى عنه) se bhi ahadees aai hain.

حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ حُمَيْدٍ، حَدَّثَنَا أَبُو دَاوُدَ هُوَ الطَّيَالِسِيُّ، عَنْ عَبَّادِ بْنِ مَنْصُورٍ، عَنْ عِكْرِمَةَ، عَنْ ابْنِ عَبَّاسٍ، أَنّ النَّبِيَّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ قَالَ:‏‏‏‏ اكْتَحِلُوا بِالْإِثْمِدِ، ‏‏‏‏‏‏فَإِنَّهُ يَجْلُو الْبَصَرَ، ‏‏‏‏‏‏وَيُنْبِتُ الشَّعْرَ ، ‏‏‏‏‏‏وَزَعَمَ أَنَّ النَّبِيَّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ كَانَتْ لَهُ مُكْحُلَةٌ يَكْتَحِلُ بِهَا كُلَّ لَيْلَةٍ، ‏‏‏‏‏‏ثَلَاثَةً فِي هَذِهِ، ‏‏‏‏‏‏وَثَلَاثَةً فِي هَذِهِ، ‏‏‏‏‏‏وَقَدْ رُوِيَ مِنْ غَيْرِ وَجْهٍ عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ أَنَّهُ قَالَ:‏‏‏‏ عَلَيْكُمْ بِالْإِثْمِدِ، ‏‏‏‏‏‏فَإِنَّهُ يَجْلُو الْبَصَرَ، ‏‏‏‏‏‏وَيُنْبِتُ الشَّعْرَ ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ:‏‏‏‏ وَفِي الْبَاب، ‏‏‏‏‏‏عَنْ جَابِرٍ، ‏‏‏‏‏‏وَابْنِ عُمَرَ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ أَبُو عِيسَى:‏‏‏‏ حَدِيثُ ابْنِ عَبَّاسٍ حَدِيثٌ حَسَنٌ غَرِيبٌ، ‏‏‏‏‏‏لَا نَعْرِفُهُ عَلَى هَذَا اللَّفْظِ إِلَّا مِنْ حَدِيثِ عَبَّادِ بْنِ مَنْصُورٍ.