24.
The Book on Clothing
٢٤-
كتاب اللباس
35
Chapter: What Has Been Related About It Being Disliked For A Man To Don Sandals While Standing
٣٥
باب مَا جَاءَ فِي كَرَاهِيَةِ أَنْ يَنْتَعِلَ الرَّجُلُ وَهُوَ قَائِمٌ
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
abī hurayrah | Abu Hurairah al-Dausi | Companion |
‘ammār bn abī ‘ammārin | Ammar ibn Abi Ammar al-Hashmi | Thiqah (trustworthy) |
ma‘marin | Muammar ibn Abi Amr al-Azdi | Trustworthy, Upright, Excellent |
al-ḥārith bn nabhān | Al-Harith ibn Nabhan Al-Jarmi | Abandoned in Hadith |
azhar bn marwān al-baṣrī | Azhar ibn Marwan al-Raqashi | Thiqah (Trustworthy) |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
أَبِي هُرَيْرَةَ | أبو هريرة الدوسي | صحابي |
عَمَّارِ بْنِ أَبِي عَمَّارٍ | عمار بن أبي عمار الهاشمي | ثقة |
مَعْمَرٍ | معمر بن أبي عمرو الأزدي | ثقة ثبت فاضل |
الْحَارِثُ بْنُ نَبْهَانَ | الحارث بن نبهان الجرمي | متروك الحديث |
أَزْهَرُ بْنُ مَرْوَانَ الْبَصْرِيُّ | أزهر بن مروان الرقاشي | ثقة |
Jami` at-Tirmidhi 1775
Abu Hurairah (رضي الله تعالى عنه) narrated that the Apostle of Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) prohibited that a man should put on sandals while he is standing.’ Imam Tirmidhi said, this Hadith is Hasan Gharib. Ubaidullah bin Amr Ar-Raqqi reported this Hadith from Ma'mar, from Qatadah, from Anas (رضي الله تعالى عنه). Both of the Ahadith are not correct according to the people of Hadith. Al-Harith bin Nabhan is not a Hafiz according to them, and we do not know any basis for the narration of Qatadah from Anas (رضي الله تعالى عنه).
Grade: Sahih
`ابوہریرہ رضی الله عنہ کہتے ہیں کہ رسول اللہ ﷺ نے منع فرمایا کہ کوئی شخص کھڑے ہو کر جوتا پہنے ۱؎۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- یہ حدیث غریب ہے، ۲- عبیداللہ بن عمر ورقی نے اس حدیث کو معمر سے، معمر نے قتادہ سے، قتادہ نے انس سے روایت کی ہے، یہ دونوں حدیثیں محدثین کے نزدیک صحیح نہیں ہیں، حارث بن نبہان کا حافظہ محدثین کے نزدیک قوی نہیں ہے، ۳- قتادہ کی انس سے مروی حدیث کی ہم کوئی اصل نہیں جانتے ہیں۔
Abu Hurayrah (رضي الله تعالى عنه) kehte hain ke Rasool Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ne mana farmaaya ke koi shakhs khare ho kar jutta pehne 1. Imam Tirmizi kehte hain: 1. ye hadees gareeb hai, 2. Ubaidullah bin Umar Warqi ne is hadees ko Ma'mar se, Ma'mar ne Qatada se, Qatada ne Anas se riwayat ki hai, ye dono hadeesain muhaddiseen ke nazdeek sahih nahin hain, Harith bin Nabhan ka hafizah muhaddiseen ke nazdeek qawi nahin hai, 3. Qatada ki Anas se marwi hadees ki hum koi asal nahin jaante hain.
حَدَّثَنَا أَزْهَرُ بْنُ مَرْوَانَ الْبَصْرِيُّ، حَدَّثَنَا الْحَارِثُ بْنُ نَبْهَانَ، عَنْ مَعْمَرٍ، عَنْ عَمَّارِ بْنِ أَبِي عَمَّارٍ، عَنْ أَبِي هُرَيْرَةَ، قَالَ: نَهَى رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ أَنْ يَنْتَعِلَ الرَّجُلُ وَهُوَ قَائِمٌ ، قَالَ أَبُو عِيسَى: هَذَا حَدِيثٌ غَرِيبٌ وَرَوَى عُبَيْدُ اللَّهِ بْنُ عَمْرٍو الرَّقِّيُّ هَذَا الْحَدِيثَ، عَنْ مَعْمَرٍ، عَنْ قَتَادَةَ، عَنْ أَنَسٍ وَكِلَا الْحَدِيثَيْنِ لَا يَصِحُّ عِنْدَ أَهْلِ الْحَدِيثِ، وَالْحَارِثُ بْنُ نَبْهَانَ لَيْسَ عِنْدَهُمْ بِالْحَافِظِ، وَلَا نَعْرِفُ لِحَدِيثِ قَتَادَةَ، عَنْ أَنَسٍ أَصْلًا.