25.
The Book on Food
٢٥-
كتاب الأطعمة عن رسول الله صلى الله عليه وسلم
4
Chapter: What Has Been Related About Eating Badger
٤
باب مَا جَاءَ فِي أَكْلِ الضَّبُعِ
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
lijābirin | Jabir ibn Abd Allah al-Ansari | Sahabi |
ibn abī ‘ammārin | Abdul Rahman bin Abdullah al-Qas | Trustworthy |
‘abd al-lah bn ‘ubayd bn ‘umayrin | Abdullah ibn Ubayd al-Laythi | Thiqah (Trustworthy) |
ibn jurayjin | Ibn Juraij al-Makki | Trustworthy |
ismā‘īl bn ibrāhīm | Isma'il ibn 'Ulya al-Asadi | Trustworthy, Authoritative Hadith Scholar, Preserver |
aḥmad bn manī‘in | Ahmad ibn Mani' al-Baghdadi | Trustworthy Hadith Scholar |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
لِجَابِرٍ | جابر بن عبد الله الأنصاري | صحابي |
ابْنِ أَبِي عَمَّارٍ | عبد الرحمن بن عبد الله القس | ثقة |
عَبْدِ اللَّهِ بْنِ عُبَيْدِ بْنِ عُمَيْرٍ | عبد الله بن عبيد الليثي | ثقة |
ابْنُ جُرَيْجٍ | ابن جريج المكي | ثقة |
إِسْمَاعِيل بْنُ إِبْرَاهِيمَ | إسماعيل بن علية الأسدي | ثقة حجة حافظ |
أَحْمَدُ بْنُ مَنِيعٍ | أحمد بن منيع البغوي | ثقة حافظ |
Jami` at-Tirmidhi 1791
Narrated Ibn Abi 'Ammar: I asked Jabir: 'Is badger kind of game animal?' He said: 'Yes.' He said: I said: 'Should I eat it?' He said: 'Yes.' He said: 'I said: 'Did the Messenger of Allah (ﷺ) say that ?' He said: 'Yes.' Imam Tirmidhi says: 1- This hadith is good and authentic, 2- Yahya Qattan says: Jarir bin Hazim narrated this hadith with this chain: Abdullah bin Ubaid bin Umair narrated from Ibn Abi Ammar, Ibn Abi Ammar narrated from Jabir, Jabir narrated from Umar, may Allah be pleased with him. The hadith of Ibn Juraij is more authentic, 3- This is the view of some scholars, they do not see any harm in eating locusts. This is also the opinion of Ahmad and Ishaq bin Rahwayh, 4- There is a hadith about the dislike of the Prophet, peace be upon him, for eating locusts, but its chain is not strong, 5- Some scholars consider locusts eating to be disliked, this is also the opinion of Ibn Mubarak.
Grade: Sahih
ابن ابی عمار کہتے ہیں کہ میں نے جابر رضی الله عنہ سے پوچھا: کیا لکڑبگھا بھی شکار ہے؟ انہوں نے کہا: ہاں، میں نے پوچھا: اسے کھا سکتا ہوں؟ کہا: ہاں، میں نے پوچھا: کیا یہ رسول اللہ ﷺ نے فرمایا ہے؟ کہا: ہاں۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- یہ حدیث حسن صحیح ہے، ۲- یحییٰ قطان کہتے ہیں: جریر بن حازم نے یہ حدیث اس سند سے روایت کی ہے: عبداللہ بن عبید بن عمیر نے ابن ابی عمار سے، ابن ابی عمار نے جابر سے، جابر نے عمر رضی الله عنہ کے قول سے روایت کی ہے، ابن جریج کی حدیث زیادہ صحیح ہے، ۳- بعض اہل علم کا یہی مذہب ہے، وہ لوگ لکڑبگھا کھانے میں کوئی حرج نہیں سمجھتے ہیں۔ احمد اور اسحاق بن راہویہ کا یہی قول ہے، ۴- نبی اکرم ﷺ سے لکڑبگھا کھانے کی کراہت کے سلسلے میں ایک حدیث آئی ہے، لیکن اس کی سند قوی نہیں ہے، ۵- بعض اہل علم نے بجو کھانے کو مکروہ سمجھا ہے، ابن مبارک کا بھی یہی قول ہے۔
Ibn Abi Umar kehte hain ke main ne Jaber (رضي الله تعالى عنه) se poocha: kya lakarbagha bhi shikar hai? Unhon ne kaha: Haan, main ne poocha: isay kha sakta hoon? Kaha: Haan, main ne poocha: kya yeh Rasoolullah (صلى الله عليه وآله وسلم) ne farmaya hai? Kaha: Haan. Imam Tirmidhi kehte hain: 1. yeh hadees hasan sahih hai, 2. Yahiya Qattan kehte hain: Jareer bin Hazim ne yeh hadees is sanad se riwayat ki hai: Abdullah bin Ubaid bin Umeir ne Ibn Abi Umar se, Ibn Abi Umar ne Jaber se, Jaber ne Umar (رضي الله تعالى عنه) ke qoul se riwayat ki hai, Ibn Jareej ki hadees zyada sahih hai, 3. baaz ahl e ilm ka yehi mazhab hai, woh log lakarbagha khane mein koi harj nahi samjhate. Ahmad aur Ishaq bin Rahawayah ka yehi qoul hai, 4. Nabi Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) se lakarbagha khane ki karahat ke silsile mein ek hadees aai hai, lekin is ki sanad qawi nahi hai, 5. baaz ahl e ilm ne bjo khane ko makruh samjha hai, Ibn Mubarak ka bhi yehi qoul hai.
حَدَّثَنَا أَحْمَدُ بْنُ مَنِيعٍ، حَدَّثَنَا إِسْمَاعِيل بْنُ إِبْرَاهِيمَ، أَخْبَرَنَا ابْنُ جُرَيْجٍ، عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ عُبَيْدِ بْنِ عُمَيْرٍ، عَنْ ابْنِ أَبِي عَمَّارٍ قَالَ: قُلْتُ لِجَابِرٍ: الضَّبُعُ صَيْدٌ هِيَ ، قَالَ: نَعَمْ، قَالَ، قُلْتُ: آكُلُهَا، قَالَ: نَعَمْ، قَالَ: قُلْتُ لَهُ: أَقَالَهُ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ ؟، قَالَ: نَعَمْ، قَالَ أَبُو عِيسَى: هَذَا حَدِيثٌ حَسَنٌ صَحِيحٌ وَقَدْ ذَهَبَ بَعْضُ أَهْلِ الْعِلْمِ إِلَى هَذَا وَلَمْ يَرَوْا بِأَكْلِ الضَّبُعِ بَأْسًا وَهُوَ قَوْلُ أَحْمَدَ وَإِسْحَاق، وَرُوِيَ عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ حَدِيثٌ فِي كَرَاهِيَةِ أَكْلِ الضَّبُعِ وَلَيْسَ إِسْنَادُهُ بِالْقَوِيِّ وَقَدْ كَرِهَ بَعْضُ أَهْلِ الْعِلْمِ أَكْلَ الضَّبُعِ وَهُوَ قَوْلُ ابْنِ الْمُبَارَكِ، قَالَ يَحْيَى الْقَطَّانُ: وَرَوَى جَرِيرُ بْنُ حَازِمٍ هَذَا الْحَدِيثَ، عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ عُبَيْدِ بْنِ عُمَيْرٍ، عَنْ ابْنِ أَبِي عَمَّارٍ، عَنْ جَابِرٍ، عَنْ عُمَرَ قَوْلَهُ وَحَدِيثُ ابْنِ جُرَيْجٍ أَصَحُّ، وَابْنُ أَبِي عَمَّارٍ هُوَ عَبْدُ الرَّحْمَنِ بْنُ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ أَبِي عَمَّارٍ الْمَكِّيُّ.